Post pentru Stefan din Italia,polenizarea artificiala

FLOAREA DE CRIN,ULTIMA POZA.ARE 6 STAMINE CELE DE CULOARE MARONIE DISTRIBUITE IN JURUL PISTILULUI,CARE ARE FORMA UNUI BASTON IAR VARFUL LUI ARATA CA O MACIULIE.POLENUL SE IA DE PE STAMINE CU UN BETIGAS CU VATA LA CAPAT SI SE ATINGE VARFUL PISTILULUI CA SA SE FACA POLENIZAREA.

ACEASTA ESTE FLOAREA DE CAPSUN.EA ARE 20 DE STAMINE SI MULTE PISTILURI DIN CENTRUL FLORII.

Floare alb-verde

Acest articol a fost publicat în flori, utile și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Post pentru Stefan din Italia,polenizarea artificiala

  1. CELLA zice:

    Eliza, mă primeşti printre flori, pe şezlong ?
    promit să stau cuminte 😆
    te îmbrăţişez, duminică liniştită

  2. Elisa zice:

    CELLA,
    draga…of,mai…cum sa nu te primesc ,ba chiar sunt bucuroasa sa te stiu aici printre flori,dar astea-s flori…didactice,hahaha…pentru ca sa inteleaga Stefan mesajul meu cu polenizarea vinetelor,deci…poate vrei sa stai printre trandafiri ca-s asa de frumosi azi! Te imbratisez.Nu mai am timp de nimic,pana si azi fac de mancare…si avem atatea fructe,am putea trai numai cu fructe si legume negatite insa,,,n-am cu cine,domne…n-am cu cine 😦
    Duminica frumoasa si tie!Pa!

  3. stefan zice:

    am si eu flori si sezlong,ha ha ha sa va ofticati na

  4. stefan zice:

    si am si un chivi daca vreti sa stiti

  5. Elisa zice:

    Stefan,ce-i cu atitudinea asta ostila?Cine te-a suparat?Eu,fiindca te-am luat in serios si ti-am raspuns la intrebari?Pai…e frumos? Neeee…sper ca esti ok,ca nu pari din ultimele comentarii(macar sa fi pus emoticoane…asta 😉 sau asta 😀 si as fi inteles de gluma.OK! ) Ti-am vazut gradina dar kiwi nu era pe acolo…ai niste rosiii de am ramas ca la dentist…Felicitari!Pentru tot. 🙂

  6. stefan zice:

    scuze am glumit si eu,si nu stiu cum sa pun fete din alea

  7. Elisa zice:

    ; ) asta-i 😉 dar nu lasi spatiu intre ele
    : D asta-i 😀 …….”……
    : ) asta-i 🙂 …..”…..

Lasă un răspuns

