Varza chinezeasca

UpDate: salata de salata chinezeasca,taiata asa cum taiam,cand eram mica,salata pentru ratele,apoi stropita cu otet de mere(ca lamai am uitat sa iau,iar in pom nu-s coapte) si ulei de masline,asezonata cu felii de rosii

S6301464  SALATA DE SALATA CHINEZEASCA

S6301462 FIDELUTA

Arata ca si salata insa are gust de varza,ca am mancat o frunza sa vad cum este.Am cules-o fiindca incepea sa creasca si sa infloreasca.Nu se face capatana  asa ca o voi pastra in frigider,nespalata,asa cum pastrez legumele de la Plus,iarna,in pungi si o folosesc in chip de salata la tocanita de pui pe care o s-o pregatesc maine .Alta reteta cu varza asta nu am gasit pe net si ,daca voi stiti vreuna va rog sa mi-o postati la comentarii,ca am destula si nu stiu ce sa fac cu ea daca nu am retete.Totusi…n-o pot tine prea mult in frigider ca nu are conservanti pe ea…:D

S6301439 VARZA CHINEZEASCA

S6301221

Acest articol a fost publicat în legume și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Varza chinezeasca

  1. Dumi zice:

    Elisa, ce ai tu daca nu gresesc se numeste pak choy.
    Uite niste linkuri:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Bok_choy

    http://www.bbcgoodfood.com/search.do?keywords=Pak%20choi&searchType=recipes

    http://vegbox-recipes.co.uk/ingredients/pak-choi.php#recipes
    Apropo. Daca are gust de varza, spun si eu asa, incearca sa o conservi ca pe varza. Poate ca merge si vei avea si la iarna.

  2. Elisa zice:

    Dumi,
    asa?Bine ca stiu acuma si chineza… 😉 Multumesc pentru linkuri,o sa incerc sa gasesc ceva retete.Azi am taiat-o fideluta si am papat-o ca salata la friptura…foarte buna este 🙂

  3. Dumi zice:

    Elisa,
    E buna si chineza ca nu se stie ………… 🙂
    Si apropo de compotul de cirese. Dupa ce m-am inrosit de invidie si am facut precum Pluto cu ochii la friptura, am gandit ca este bine sa-ti spun ca eu comod cum sunt nu mai pun conservant de nici o culoare. Si asta de pe vremea penuriei. Fierb solutia in clocot, ca e otet, ca e apa cu zahar, nu conteaza. Asa fierbinte cum este, pun cate putin in fiecare borcan pe rand asa ca sa nu crape sticla, pana aproape de buza borcanelor. Apoi le pun capacele dar nu foarte strans, ca trebuie sa le mai si desfac la nevoie. Apoi invelesc borcanele cu ce gasesc la indemana ( prosop sa fie) si le tin asa pana se racesc bine (de seara pana dimineata). Vei observa ca se curbeaza spre interior. Si asta este tot. Am suc de rosii de peste 3 ani ne alterat. Si zacusca o pun fierbinte in borcane tot asa.. Incearca si vei vedea ca am dreptate.

  4. Elisa zice:

    Dumi,
    la fiecare conserva fac altfel,numai la compot pun aspirina(aspirina este buna si pentru inima mea 🙂 )iar bulionul,gemul si altele le fac asa cum zici tu,la perna,asa zic eu fiindca asez peste sticle sau borcane o perna mare si stau calde 3 zile.Da,daca ai fi citit blogul meu macar la categoria …MANCARURI..ai fi vazut cum fac eu celelalte conserve inclusiv muraturile.
    Dar,compotul nu cred ca se face doar din oparirea fructelor cu siropul fierbinte,mai ale fructele carnoase,nu se patrund si n-as face asa,decat poate visinele,insa prunele cu samburi,caisele,piersicile le fac in bain marie,asa cum am facut ciresele.Repet ca aspirina nu este rea…o mananc si pentru inima cateodata 🙂

Lasă un răspuns

