Fasole pastai rotunde cu maioneza

1 kg pastai se fierb 10 minute(se introduc in apa NESARATA cand clocoteste apa,se toaca transversal si se stoarce o lamaie peste ea pana facem maioneza din 2 oua.Adaugam 1 capatana de usturoi tocat,2 linguri de mustar de masa,plus cel de lamaioneza si gata.Este o cina faina  .

S6301442 fasole fingersspalata si curatita de  capete si clocotita doar 10 minute,nu mai mult(dar sa nu fie pastaile batrane,rupem una cand cumparam si vedem daca nu are si ate)

S6301444 10 minute clocotita

S6301446 ingredienteleS6301445 ingrediente si maionezaAdaugam mustar,usturoi si maioneza

S6301450 gatasi gata.Grozav de buna este.

Acest articol a fost publicat în Mancaruri, Retetele mele și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Fasole pastai rotunde cu maioneza

  1. zincabeiu zice:

    O bunatate ! Numai ca…nu prea ma mailasa stomacul,file si colita sa ma rasfat.
    Eu, iarna, fasolea asta ,fiarta mai mult, o dau prin masina si o fac cu toate aceste ingreniente ca o pasta, ca vinetele cu maioneza.Pofta mare !

  2. SuKăRiT zice:

    Hm… Unde fras ai ascuns carnea, Elizo?! De când îţi tot spui că, dacă nu-i, nu mânc nici mort? 😛

  3. lumi_lumi zice:

    FOARTE BUNA SALATA!!!! MAI ALES FACUTA CU FASOLE VERDE FIDELUTA!!! DOAMNE ….CE POFTA MI-AI FACUT,ELISA!!! AZI FAC SI EU NEAPARAT!

  4. am si eu o mica…si mai mica decit nasu de furnică… intrebare…. Crezi ca iase buna si daca nu pui mustar de Tecuci ? ca eu am numa mustar de Pîrloagele, multam frumos de atentie . 🙂

  5. Elisa zice:

    Zinca,
    am retinut.O sa incerc si acum nu astept iarna :)Multumesc draga mea 🙂

    SuKaRiT,
    carnea nu-i in reteta asta,nah…ce sa-i faci?
    Carnivorule! 😛

    Lumi_lumi,
    asta a mea nu-i fideluta? Sau zici ca trebuie taiata fiseluta?Cum e? 🙂

    Ninu,

    cred ca cu mustarul care are bobite in el este mult mai buna dar n-am mai avut din acela… 🙂

Lasă un răspuns

