O plimbare prin gradina

Daca tinem mouse pe imagine va scrie ce reprezinta

S6301199 BROCOLI

Privesc in jos printre legume,

Rotesc privirea de prin lume,

Constat ca e frumos la mine,

Ridic spre cer privirea-n perle,

Hai,plouă tu,eu am margele   😀

S6301207 GRAS

S6301209  BUSUIOC MOV

S6301201  ARDEI BULGARESTI

S6301212  BUSUIOC ALB

S6301217  ARDEI GRAS

S6301213 BUSUIOC ROSU

S6301222 DOVLECEI

S6301241 FLOARE DE FASOLE

S6301237 pastai

S6301272MUTANTI

S6301243  BOBUL

S6301244  ZMEURA

S6301157 CIRESE

S6301286 MERE

S6301278  CORCODUSE

S6301281  DUDE

S6301181 visine

S6301273 o floare

Acest articol a fost publicat în Gradina si gradinuta, legume și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la O plimbare prin gradina

  1. Rosia 2.0 zice:

    Elisa, am nevoie de ajutorul tau :). Mi s-au uscat destul de multe flori dar nu a mai rodit niciuna. Parca nici florile care mai sunt deschise nu mai sunt la fel de frumoase ca primele flori care au rodit. Nu ai idee care ar putea fi motivul? Sa fie noptile reci prin care au trecut saptamanile trecute? Sa fie spatiul prea mic pentru doua plante deja mari? Sa fie faptul ca le-am stropit cu Ridomil?

  2. Rosia 2.0 zice:

    Smeura si capsuni!!! Am cumparat si eu azi de la piata dar parca nu au gust asa de bun.

    De cat timp ai smeura? Nu ti s-a extins prea tare? Nu-ti invadeaza gradina?

  3. Elisa zice:

    Faci asa:
    iei o cutie de margarina plina cu apa si o bagi sub inflorescenta astfel ca sa intre florile in apa.Atat.Cele uscate nu mai ai ce le face.Ce sa-i faci??mai si cad florile cateodata…posibil ca nu s-au polenizat,de asta ti-am spus sa lepolenizezi artificial.Poate ca nu au destulalumina,mai degraba lumina au nevoie decat caldura.

    Zmeura se intinde insa o las numai unde vreau eu,iar capsunii ii orientez pe stoloni pe rand sa pot intra printre ei,sau le rup stolonii daca nu vreau sa se inmulteasca

  4. Rosia 2.0 zice:

    ok. o sa le bag in apa. sa le bag toate deodata? si cat sa le tin? si la ce temperatura apa?

    lumina au destula ca de dimineata de cand rasare soarele pana cand apune cam bate pe ele.

  5. Elisa zice:

    Iei cutia cu apa si o introduci sub flori,pe rand ca nu incap toate deodata,si fiecare in parte se poate…cum poti tu asa faci,doar o clipa,pac-pac si gata.Mai bine asa decat sa pui mana pe flori si sa le inclini spre apa,ca sepot rupe…deci nu mai atinge florile cu mana…ok?De unde stii ca nu rodesc?nu maiumbla la flori…lasa-le sa se arate singure cand este cazul.Eu nu ating niciodata florile si de aia nu-l las pe sotul meu sa intre printre rosii ca le poate atinge florile si sepot rupe.Eu am grija,deci nu le mai atinge,uita-te de jos la ele daca vrei sa vezi ceva,dar nu leintoarce cu fata in sus ca sa levezi tu…asta zic.Desi,cauza poate fi oricare,nu-mi dau seama de ce toate ,desi nu se rup si nu cad totusi nu au patlagele?! Nu te necaji,ca pentru o cultura pe balcon sa faca 5 rosii fiecare mi se pare destul de bine.Apa de la robinet,asa cum o bei,nu din frigider,bre! 😆 asa cum folosesti la udat,nu prea rece..

  6. Rosii zice:

    no multumesc frumos pentru metodologie 🙂

    eu nu ud rosiile cu apa de la robinet. am o sticla de apa pe balcon tot timpul si le ud seara cu apa incalzita de soare in timpul zilei :)…

  7. Elisa zice:

    Mihai,
    ai grija sa nu fie prea calda apa cu care le uzi…tie iti place sa bei apa calda?asa si lor.Eu ud florile cu apa statuta in peturi,dar nu cand e calda apa.Sper sa mearga si polenizarea sa fie cauza,altfel,nuj ce sa zic?

  8. maryanne zice:

    frumoasa gradina!!!

  9. ivona zice:

    Imi place mult busuiocul mov!N-am mai vazut – deh, fata de oras…Altfel, superb totul!

  10. Elisa zice:

    Maryanne,
    multumesc,dar ce ai tu este chiar un paradis…spatii largi,soare peste tot si impresia de evadare in natura nu este numai o …impresie 🙂

  11. Elisa zice:

    Ivona,
    eu stiam de un busuioc cu floare movie,il gaseam in piata la rasaduri,insa acesta mil-a adus sora mea din America si este deosebit.De fapt toate soiurile sunt altfel decat al nostru,o sa vezi ca este unul cu inflorescenta galbena,unul cu roscata si un soi cum chiar n-am mai vazut…este in ghiveci suspendat impreuna cu creasta cocosului si alte flori,ca era mic cand am plantat ardeiul si acum nu se mai dezvolta acolo,deci e prin ghivece…
    Multumesc Ivona,intr-adevar este frumos,dar asteptam oploaie linistita ca e vant si arsita si seaca totul.Petuniile din ferestre sunt rasturnate pe o rana…ma rog,cica o sa se schimbe vremea.Eu vreau doar o ploaie cuminte 🙂

  12. sanda zice:

    Waw, ce fain! ce mi de pooofta! 😛

Lasă un răspuns

