Flori

S6301290 IMPATIENS

S6301291  FLORI

S6301289 IMPATIENS

S6301288  IMPATIENS

S6301283  CRIN SALBATIC

S6301282CRIN

S6301285GRADINUTA

S6301271 GURA LEULUI

S6301182  RONDUL

S6301185  TRANDAFIR

S6301165 SUSPENDATE

S6301162  LEANDRU

S6301175  SUSPENDATE

S6301226 MAC

S6301227 FLORI

S6301292  FLORI

S6301293  FLORI

S6301173 PANSELUTE

Acest articol a fost publicat în flori, Gradina si gradinuta. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Flori

  1. Laura zice:

    Superbe! Si eu am una in casa asa cum apare la tine in prima poza 🙂

  2. Elisa zice:

    Impatiens rosie? Abia a inceput sa infloreasca,din 16 februarie semanate..Pentru anul urmator o sa seman in noiembrie anul asta si panselute la fel.
    ‘Neata Laura! :)Incepem deluni cu maxima energie… 😉

  3. maryanne zice:

    ce bine le merge la impatiens!unde ii tii de arata asa bine?

  4. Elisa zice:

    Maryanne,
    uite,in poza 2 de sus le pun pe masa in miezul zilei ca acolo e semiumbra,ca la soare puternic se inmoaie frunzele si apoi dupa pranz le asez pe suportul de langa trepte unde iar e umbra de la acsa.Oricum,nu le-am prea dat ingrasamant,chiar diseara o sa le dau ca sa faca toate florile deodata 🙂

  5. Manole zice:

    Ce de sporul casei ai!!!!!
    Foarte frumoase asa rosii cum le ai tu!
    Eu mi-s necajita un pic…in salcia mea cea frumoasa mi-a dat paianjenul rosu si cum nu prea am fost pe langa ea s-o vad la timp, i s-au cam uscat frunzele. I-am dat cu ce trebuie, dar acum astept cu sufletul la gura s-o vad cum infrunzeste iar! 😀

  6. Elisa zice:

    Manole,
    am avut rasad,ca eu le-am semanat si au resarit mai multe dar nu stiu unde sunt…aaa..am pus cate 2 intr-un ghiveci,asa se explica,dar am gresit.
    Salcia se reface repede,am vazut la vecini cat era de mare alaltaieri cand au pus drujba pe ea…ca au vie sub.Credeam ca o fesoneaza,ii micsoreaza coroana,insa vad c-au taiat-o de tot.Sa stii ca daca ai salcie in curtea ta cea mica…nu stiu ce flori o sa-ti mai infloreasca…poate doar daca face coroana la vecini 😆

  7. Gabrielle zice:

    mi-e dor de tine. nu mai am timp nici sa mor. te sarut. G

  8. Manole zice:

    Salcia mea…cheleste in continuare…ma tot uit dupa mugurii cei noi…vedem…

  9. Elisa zice:

    Gabrielle,telepatiaaaa functioneaza.Mail.Te pup si eu 🙂

  10. Elisa zice:

    Manole,
    pai ce sa-ti spun,ca nu cred ca mai da asa de repede muguri noi?Dar piersicii??Ei au scapat de basicare si de purici?Ca noi i-amstropit si de una si de alta.Cu ce ai stropit salcia?Si de unde stii ce insecte avea,ca aia is minusculi… 🙂

  11. Manole zice:

    Piersicii sunt vanjosi si n-au nimica! Al mic, e ditamai baiatul acusi! 😀
    Stiu ce-a avut…paianjenul rosu…l-am ginit dupa panja subtire si firava…si cu lupa m-am dumirit , el era!
    Am stropit cu trei ingrediente…de unu mai stiu…decis…restul Dumnezeu le mai tine minte numele! Ai, Manole si gata! 😀 😀 😀
    Ba sa stii ca ori mi se pare…ori chiar da…vedem intr-o saptamana… te tin la curent… 😀

  12. Elisa zice:

    Mai…eu ti-am spus ca salcia ,in cativa ani, se face cat stejarul :lol:,nu ramane mica draguta ci se face mare si acaparatoare de spatiu.Hmm,paianjen care face fire din acelea fine,fine de tot a avut lamaiul meu si nu si-a pierdut toate frunzele…alta-i cauza dupa parerea mea..Draga,pune-mi si tu o poza pe mail sa vad mai exact ce si cum,daca poti,desigur 🙂
    Si..ia-o usosr azi,daca esti la slujba 🙂

Lasă un răspuns

