Solutia

Sunt ascultatoare,mie trebuie doar sa-mi spui si aplic.Azi…m-am topit,toata m-am topit  😀

S6301148

S6301149

S6301142

Acest articol a fost publicat în Observatii curente din viata și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

27 de răspunsuri la Solutia

  1. SuKăRiT zice:

    :))
    Aşa-i că ţi se moaie inima?

  2. maryanne zice:

    tocmai am achizitionat si eu un pui de birmanez.Pt fiica-mea ca eu nu prea ma omor dupa pisici,dar asta e frumos tare.maryanne.sunphpto.ro/animalutele noastre

  3. gabi zice:

    Buna ziua.
    Ma bag si eu in seama:cu ce ingrasati vinetele?
    Rog a-mi ierta indrazneala…

  4. starsgates zice:

    Sunt ale tale sau ale vecinilor?
    Sunt tare drăgălaşe.:)

  5. Elisa zice:

    Gabi, bine-ai..indraznit 😀
    pai sa-ti spun tot de la inceput:cand le-am plantat am pus pe lamga pamantul din ghivecele in care au crescut gainat vechi,tinut in saci din toamna si gunoi de grajd.Acum,cand au inceput sa infloreasca le-am dat zeama de gainat.Punem gainat in ceva mare si apa si dupa o saptamana folosim.Asta de cam 3 ori toata vara,pana incep sa se arate fructele.Cam asa…
    E loc pentru toata lumea..te mai astept 🙂

  6. Manole zice:

    Bine ai venit intre noi parintii de pisici! 🙂 🙂

  7. Elisa zice:

    SuKaRiT,
    inima mea e si mare si moale,sunt si apriga atunci cand interesele o cer si blanda cand este cazul si nah…asta este!Multam inca o data de sfat..tare intelept si util,ca pe mine atat ma durea…si daca se rezolva e ok 🙂

  8. Elisa zice:

    Maryanne,
    sa-ti traiasca si sa nu faca rele si sa se bucure fetita de el!

  9. Elisa zice:

    Stars,
    pai nu-s ai mei,trec peste si prin gard si se joaca in florile mele,dorm acolo si acum ca le-am pus laptic pun si botul…Totul este sa nu-mi faca gradinuta wc,atat doresc 😀

  10. Elisa zice:

    Manole,draga mea,nu-s ai mei dar ma bucur de dragalaseniile lor si ii „omenesc” dupa cum m-a invatat Doamna Olteanca 😛

  11. Manole zice:

    Pe pariu ca de acum, dupa ce le-ai dat de mancare, sunt ai tai???? 🙂 🙂 🙂

  12. Elisa zice:

    S-ar putea ca „propetara” sa-i vanda ca ea asa face…vinde tot ce este ca sa faca bani…Mai vedem 😉

  13. Manole zice:

    aha, asa a zis si vecina, mai vedem! Acu’ are doua!!! 😀 😀 😀

  14. Elisa zice:

    Draga mea…eu in casa nu-i bag si gata buna! 😆

  15. Manole zice:

    😀 😀 😀 😀 😀
    Asa a zis vecinu’…da’ cand o dat frigul… 😀 😀 😀
    Aveti toata vara sa va imprieteniti!
    Sigurrrrr, neeeeeee …. 😛

  16. penecolorate zice:

    Elisa, la nazdravanii sa te mai astepti! Eu inghet cand motanuii mei dau o raita in plina viteza prin visinul plin de fructe, apoi zdup in mar si iar jos. Strig la ei ca la copii, ma privesc nedumeriti-nevinovati tot ca si copiii… Cand am plantat in ptimavara, am pus pe brazde crengute anti-mate preventiv.
    cat despre adapost, in casa au stat doar pana le-au dat ochii, apoi a iernat bine-merci toata familia pisiceasca afara, in cotet, de altfel solid, bine izolat si adapostit sub o polata.

  17. iulia zice:

    Cand eram mica, in fiecare vara, pisicile ne faceau pui,si pana le gaseam la fiecare stapan, era veselie mare la noi in curte. Ce dor mi-e de perioada aia.

  18. g1b2i3 zice:

    Draga Elisa,astea-s imaginile care-mi plac cel mai mult. 🙂
    cand voi avea si eu aparat de fotografiat,atunci sa vezi ce poze pisicesti voi face.
    de exemplu acum…dorm toate trei pe niste cutii de pe bufet si li se vad labutele atarnand,cate-o ureche si un varf de coada. 🙂

  19. gina zice:

    Bine te-am regasit draga mea Elisa,
    Am tras o fuga prin gradina ta sa vad daca toate sunt la locul lor, nu am mai gasit capsuni 😦 si nici cremsnitul cu capsuni noroc de cateva cirese pe care le-au dat pasarile pe jos si inca nu ai apucat sa le strangi 🙂 Eu abia m-am intors dintr-o calatorie neplanificata dar binevenita mai ales cand e „cadou”.
    Mi-a fost dor de tine, sper ca esti Ok te pup, si pe curand 🙂

  20. Elisa zice:

    Penecolorate,
    asa facem si noi in gradina cu un nuc,punem crengi mari ca sa nu intre cainii sau alte animale sa rascoleasca.Intr-un an,cand se fura mai in draci,am lasat crengile pana la sfarsit,peste ceapa,ca sa nu ii tenteze noaptea sa intre la furat 🙂 😛 Iar aici sub cires,dupa ce sapam cu harletul printre lalele puneam o plasa,piatra cubica sau crengi ca sa nu vina pisicile sa-si faca…colinele :)Iarna,in curtea gainilor dorm si la noi mate din vecini in fanul pe care-l strangem din tunsul ierbii,dar nici soareci n-am vazut pe acolo si nici sobolani…Singurele animale cu care ma lupt sunt cartitele si catelul pamantului.

  21. Elisa zice:

    Iulia,
    esti iuly care ai mai postat o data la DESPRE MINE?Oricum ,ma bucur ca ai postat si ca ti-am dat ocazia sa-ti amintesti de copilarie.Mai tarziu,o sa vezi,tot mai mult vei fi cu gandul acolo,la acasa parintilor si bunicilor. 🙂

  22. Elisa zice:

    Da, pisoias draga,ti-am facut ,in sfarsit,o bucurie…asta cu pisicii 😉 😛
    Zici ca ale tale dorm pe bufet?Doamneee,n-am vazut decat in poze si filme funny asa ceva 🙂

  23. Elisa zice:

    Gina,
    stiam eu ca iar esti in voiaj…bravo tie,te plimbi si pentru mine…
    De ce cirese depe jos?ce??? in pom nu te-ai uitat?Ridici o mana si culegi de jos…acum sunt ele in forma maxima…cate 2 kile /zi culegem,insa…desigur ca pe cele mai negre si dulci le iau ciorile dis de dimineata.De aici vorba aia ca cine zboara mai de dimineata la cirese ajunge 😛
    Te mai astept.Si eu ma tot gandeam ce-i cu tine ca parca prea mult ai lipsit de la …apel ;)Te pup 🙂

  24. Victoria zice:

    Ei,vezi?De aia ador eu pisicile.Dar tot nu le vreau in preajma. 🙂

  25. Elisa zice:

    Da.Si eu le ador de la distanta 😉 Si le ador mai mult cand nu le vad si cand nu le aud…mai ales aud 😛

  26. Laura zice:

    Astia-s pisoii tai? Ce draguti! Si eu vreau macar unul 🙂

  27. Elisa zice:

    Nu,Laura,nu-s ai mei ci ai vecinilor din curte si le place la mine.M-a invatat un prieten sa le pun de mancare; acolo nu vor facemurdaria,asa ca le-am pus lapte:) Ce sa faci cu ei?

Lasă un răspuns

