O zi din viata mea

De cate ori am fost foarte  ocupata si ziua de azi nu ajungea pentru treburile de azi si ziua de maine era abia asteptata ca sa continui ce,numai eu stiu,trebuia ,de atatea ori am vrut sa scriu o pagina ca asta.Acum,cum zice romanul,mi-a ajuns cutitul la os si vreau sa scriu ,nu ca sa capat mila si nici compasiune ci pur si simplu pentru ca dupamasa sunt luata de odihnita si intrebata cum ca de ce n-am facut aia si…aialalta  😉  si mai stiu eu ce.Acum  o sa afle cum decurge ziua mea de…munca si poate ca va considera munca mea.

Ma trezesc la 5 cand trebuie sa ud gradina,la 7 deobicei si la 8 cand treburile sunt mai asezate.Azi m-am sculat la 8,am mancat fiindca de obicei beau doar cafea dimineata,iar de ieri am inceput sa iau ceva pastile care se iau de 3 ori pe zi dupa masa.Am mancat 3 bucati de strudel pe care l-am facut aseara cu branza si cirese(ca visinile nu-s coapte),am luat pastilele si am iesit afara in curte.Florile erau udate de cu seara, deci doar le-am admirat.In gradina am smuls cateva salate,ca  sa fac salata Jamie Oliver si am cules mazarea,nu toata,doar cata era facuta boabe,adica un castron mare.S-a facut ora 10.In timp ce culegeam mazarea m-a strigat vecina care imi ia laptele fiindca eu nu-s acasa la 11:30,dandu-mi un castron cu visine(ce bune erau aseara,gandii eu,le puneam in strudel).Ma intorc cu castronul plin cu cirese dar vecina nu mai vine in gradina.Continui sa culeg mazare.La 10,de cand merg la policlinica la tratament,intru in baie si la 10:45 sunt gata de plecare.Ajung la 11,cateodata intru imediat si scap la 12:15,altadata astept si 1,5 ore inainte de a intra,ca-i aglomerat,vin unii de la spital,ma rog…si atunci ies la 14 din policlinica.

De fiecare data trec prin oras,la medicul de familie sa-mi faca o injectie,prin piata sa cumpar rosii si piersici,branza,la magazinul de protectia plantelor sa cumpar cate ceva pentru plante,asa ca ajung acasa in jur de 14,cel mai devreme.Imediat incep sa pregatesc pranzul,aduc din gradina ceapa,frunze de patrunjel si de menta si incep cu tocanita de porc,c-am cumparat ieri carne de la un magazin care,cica,are carne buna.Dupa ce asez mancarea pe foc,incep sa pregatesc salata astfel ca la ora 15:20,cel tarziu,sa fie totul gata.Salata era gata,ca tocanita….cred c-a fost carnea batrana,adica era un porc batran ca nu s-a facut repede.Salata Jamie Oliver este atat de satioasa ca pana si al meu sot zice ca s-a saturat,hahahaha…(cred si eu) si nu-i mai trebuie felul 2.Ramane sa mancam tocanita la ora 6,dar acum este 18:30 si nu ne este foame.Si,oricum  la ora asta mancam fructe.

Dupa masa,pe la 16 am iesit la lucru,sa strang ciresele date pe jos de ciori(nu-mi place sa le las acolo,ca se mucegaiesc si este destula umbra acolo si conditii de mucegai,deci adun fructele rele de pe jos,cu grija sa nu calc panselutele care nu stiu cum mai rezista acolo,sub cires.Vine si dumnealui sa ma ajute,dar dupa un set in care eu am „servit” si el era musai sa asculte,iar cand a vrut sa ia cuvantul””””i-am spus ca daca are de facut contradictii…mai bine nu.I-am spus ca doresc sa-mi spuna sarumana de dimineata si pana seara,pentru ceea ce sunt si ceea ce fac si mai ales pentru ceea ce nu am facut  😉 .Pe urma trebuia sa strang zmeura ca deja cade singura pe jos si capsunii.Ii spun ca pe cei din curte poate sa-i stranga el,ca eu am destui de strans din gradina insa n-a auzit  😉  Apoi mi-a scos motocositoarea sa tund iarba.Am tuns iarba,jumate de curte,pana dincoace de rondul cu capsuni si fiind incalzit mororul o las jos.Ma duc sa adun capsunii din gradina dupa ce ii spun ca am obosit si ca poate el sa cosesca mai departe,oricum nu mai era mult.Cand ma intorc cu capsunii din gradina cositoarea era unde am lasat-o.In casa mergea tembelizorul pe B1 cu urania…o tampenie! Urmeaza setul 2 in care iar eu „servesc”.Zice ca n-a auzit cand i-am spus ca poate sa tunda in continuare.Da,asa este inteligent sa faci…sa auzi numai ce-ti place.Ma rog,intru-n casa si in sfarsit la ora 18 apuc sa-mi beau cafeluta si vin la computer.Asta asa…ca sa-mi trag sufletul nitel,ca vine seara si am de dat ingrasamant la vinete,sa leg iar rosiile si cand trece soarele sa ud prin curte,dar si in gradina cu un nuc.Desfacutul mazarei nu e in plan ca randul trecut a desfacut-o domnul si eu sper ca o va desface si pe asta,nu de alta,dar mie mi se rup usor unghiile si la treaba aia e nevoie de unghiile lui…tari.

Ma simt bine,am un corset care-mi tine coloana mea stramba,masajul cica mi-a fortificat muschii din jurul ei,pastilele isi fac efectul,terapia e pe sfarsite,mai am o zi,luni si cateva ore pe zi…nici nu stiu ce-am sa fac cu ele.Ba stiu.O sa consider ca merg mai departe la program si in orele acelea citesc,nu ma misc din fotoliu,ma fac…adica ma prefac ca nu-s acasa,ca am plecat si abia la 13…14  cand chipurile voi „ajunge” acasa o iau de acolo…de la preparat mancarea de pranz.

Toata viata am fost(o-ho-ho…deja zic AM FOST? ) gospodina,femeie de casa,mama si sotie,iar la serviciul meu nici nu conta ca iau bani putini ca lucram cu placere.Nu-mi placea barfa,nu stateam ca femeile la povesti,uitata pe undeva ore…trageam acasa in goana intotdeauna,ba chiar imi amintesc ca pana nu am cazut in mijlocul drumului impiedicandu-ma de …asfalt(nu mai puteam sa-mi ridic picioarele destul si totusi ma grabeam acasa) nu am renuntat la mersul grabit.De atunci nu ma mai grabeam,insa am trecut pe bicicleta,care stia sa nu se impiedice.Deci,zic ca din punctul meu de vedere am fost femeia ideala.Mancarea era zilnic calda,cumparaturile le faceam eu,ca cica nu eram multumita ce cumpara dumnealui…aiureaaa! Ma coafez,cosmetizez,manichiurez si pedichiurez singura,la croitoreasa nu ma mai duc demult.Dar am nevoie si eu de viata mea,numai a mea,de timpul meu,numai al meu,in care sa ma simt om,in care sa ma interesez de una si de alta,de pe net,in care sa fac ce-mi place,la urma urmei.Asta nu se intelege…ar trebui sa fiu doar roaba,roaba casei si atat.Ma mai gandesc un pic si o tai de acasa,ma voi duce ca sa-mi fie dor de acasa,sa ma intorc sa abia astept sa ma intorc.

Acum,ca am stat destul,ies la treaba de care am amintit si nu numai aia,ca de maine dimineata la 8 ma va vizita o draguta de asistenta ca sa-mi faca injectia acasa,sa nu intrerup sambata si duminica nelucrandu-se si va trebui sa fac curat si in casa,ca tocmai de la asta ne-am luat…

Eu:

-ia-ti lucrurile din cuiere ca e plin doar de ale tale prin cuiere si pune-le, pe care trebuie, la spalat.

El:

-cum sunt ale mele??(nu recunoaste nimic,niciodata) si incepe sa caute prin cele 2 cuiere din hol si gaseste doar un cui cu 2 jachete de ale mele,restul…si cuierul pom tot asa.

OOOOFFFF…BARBATIII!!!! Pardon,am vrut sa spun sotii  😉

E clar…criza e in toi  .Daca ma uit pe text vad si eu ca azi n-am facut mai nimic  😀

Acest articol a fost publicat în zicerea Elisei și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

19 răspunsuri la O zi din viata mea

  1. Penecolorate zice:

    Elisa, eu as zice ca ai facut destule pentru o singura zi. Imi pare rau ca te-ai necajit, eu am zambit citind postarea ta. Ai povestit asa de colorat ca am vazut tot filmul!

  2. Elisa zice:

    Pai,nu vezi ce emoticoane am pus?De ce crezi ca m-as fi necajit??Neee…doar am trait niste tornade…ca era prea mare linistea pe care o vedea CELLA in zephirantes 😀

  3. Elisa draga , inca aveti ..al meu si al tau??? 😉
    aici e de mult…”unde e draga cravata noastra? butonii nostri or…chilotii nostri :):)”..
    zi buna , si mai odihnestete , ca nu ducem nica cu noi!!
    xoxo, j.

  4. SuKăRiT zice:

    Fă bine şi nu mai „trage” aşa rău, că doară nu te goneşte nimeni de la spate, da? 🙂

    P.S.Faci injecţii?! Brrr! 😛

  5. maryanne zice:

    ai mare dreptate in tot ce-ai scris.Si eu ma confrunt cu aceeasi problema.Deja m-am impacat cu ideea.Dupa 20 de ani era si timpul.

  6. Elisa zice:

    Windy,
    intotdeauna hainele erau personalizate,in rest…totul este al nostru,dar nu conteaza ce-i al nostru,conteaza restul…la oboseala si la nervi si astea doua sunt in simbioza,cum ar zice Manole 🙂 Draga mea,doar nu crezi eu muncesc ca sa adun pentru vesnicie…nuuu,nici vorba.Munca mea este obisnuinta la ordinea zilei,fiindca asa-i vara multe,multe multe treburi,in plus acum am fost in tratament si ar fi trebuit sa stau la orizontala(poate daca ma internam,ceeace-mi creaza greata) si nu sa fac atata treaba.Asta era ideea 😀
    O zi buna si tie!Pup.

  7. Manole zice:

    Eli, ai scris despre ce inseamna sa fi un om nascut femeie…incarcata de responsabilitati precum ciresul trimis la mine…si…n-am vazut nicaieri ca te plangi…cu toate ca stiu, stim…cat ii de greu, ca doar nu esti nu stiu cum, sa iei pilule si sa faci injectii degeaba!!! Off!

    Cat despre…lucrurile din cuier(Doamne, cat de cunoscut imi e! )…chiar asa…daca ai avut doua ale tale…e suficient..ca din cauza lor e plin cuierul!!!! 😀 😀 😀

  8. Elisa zice:

    SuKaRiT,
    ai dreptate,tot timpul am facut ce-am vrut eu,insa am exagerat cu munca fizica si deja nu mai e o placere ci durere.No,ca nu de injectii ma tem io! 😀

  9. Elisa zice:

    Manole,
    daca voi fetele nu ma intelegeti…atunci cine??!!;)
    Pai,ma tratez si eu ca omu civilizat ca sa nu ajung mai rau sa chinuie altii cu mine.E o chestie de principiu,de responsabilitate pentru cei dragi pe care nu vrei sa-i impovarezi cu neputinta ta.Dar-ar Domnul sa pot singura sa fac orice pana-n ultima clipa… 😛

  10. mariana zice:

    Esti o harnicuta!!!acu sint grabita ca mi casa neingrijita si……pe scurt(poate mai vin mai tirziu cu alte comentarii)eu am o vorba:atit e bine cit sintem 2 ca atunci cind e unul e naspa rau!!!!copii au treburile lor,prietenii lor etc.sint atenti si civilizati dar tot perechea cu care ai jurat e baza!!!atunci cind nu avem treaba(vorba vine:totdeauna ar fii ,cel putin la mine,dar uneorii imi place sa ma complic-asa zice al meu sot)si n-e ingaduim si relaxare noi stam in camere separate si avem tv.fiecare+eu calculatorul – asta e AL MEU-si el nu ma deranjaza-ce bineeeeee!bine!atunci cind fiica mea nu este acasa……….si e totul bine!!!

  11. g1b2i3 zice:

    Draga Elisa,in primul iti doresc multa sanatate.
    Am citit programul tau si cum iti petreceai ziua cand aveai si servici…te felicit pentru tot ce faci,doar gandindu-ma la drumurile pe care le faci mi se face groaza.
    La fel ca tine,si eu am fost intotdeauna grtabita sa ajung acasa.Acum sunt prea mult acasa si ma bucur ca am gasit o metoda sa evadez cumva si sa suport mai bine greutatile.Blogul e salvarea mea. 🙂
    Un weekend minunat!

  12. Elisa zice:

    Mariana,
    ai dreptate.

  13. Elisa zice:

    Gabi,
    cred ca tu ai inteles ce am vrut eu sa spun prin acest post.Nu mai pot fiindca nu am intelegerea si recunostinta de care am nevoie,care m-ar motiva sa fac in continuare si mi s-a facut o lehamiteee…de tot si de toate,iar fondul problemei este ca de fapt sunt bonava ca de aia ma tratez si totusi fac efort peste puterile mele si daca fac as vrea sa fie multumire si buna dispozitie.Cred ca la iarna o sa ma gandesc bine ce-o sa fac in continuare cu viata mea,asa scurta cata mai este…merit mai mult,sincer…merit mai mult.Am citit undeva demult replica asta:”nu se poate sa fie asta tot,nu se poate sa fie numai atat…trebuie sa fie ceva mai mult in viata asta…”

  14. CELLA zice:

    ELIZAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    te iubesc, doar ştii, eu ţi-am citit poemul, îl port cu mine şi văd în sufletul tău 😉
    „Unde se duce noaptea-n dimineaţă ?
    Şi tot aşa lumea piere-n ceaţă.
    Un zgomot se destramă în tăcere,
    Durerea doare mut pînă cînd piere.
    În ce se schimbă dragostea rotundă,
    Perfectă ca o sferă din jumătăţi de undă ?
    Şi cu bătăi de inimi cu rimă îmbrăţişată
    La unison în gînduri, crezînd că … niciodată
    Cum stabileşti o dungă la capătul vederii
    Între ce e şi nu e şi finele durerii !
    Unde e gata spaţiul, cu ce este plin golul ?
    Cum să-nţelegem oare că ne-am adus obolul ?
    Cît de scurt este timpul şi cît de lungă viaţa ?
    Şi cum trecerea vremii ne tot scurtează aţa ?

    Cît de uşor e greul cînd ştii că eşti iubit ?
    Şi cît de greu uşorul cînd totul s-a sfîrşit.”

    unde-am spus că-i linişte, este …
    puţini bărbaţi or să înţeleagă un suflet de femeie, poate n-au cum :(noi, putem doar să-i iubim
    şi să avem grijă de sufletul lor, şi-al nostru
    te îmbrăţişez … TARE DE TOT 😆

  15. Elisa zice:

    CELLA,
    il stii pe de rost??Eu,nu.Sigur il stii, ca daca dadeai copy-paste in versul 2 era in loc de „lumea”,”lumina” 😉
    E tare poemul asta al meu…nici nu l-am citit,decat acum cand l-ai postat tu,atunci doar l-am …simtit si scris.Mi se-ntampla sa simt Ingerul in ceafa si sa-mi sufle…eu,doar tastez 😛
    Si eu te imbratisez si-ti doresc o Duminica Sfanta!

  16. Victoria zice:

    Of,Elisa,nici nu stii cat de bine te inteleg.Ei cred ca daca stai acasa,este o mare distractie pentru noi.Stii ce mi-a spus al meu?Ca eu ma distrez cu gradina.Auzi…
    Chiar daca imi place foarte tare ceea ce fac,asta inseamna ca ma distrez dand cu sapa si stand cocosata sa smulg la buruieni?Mare greseala am facut sa ii spun cat de mult imi place sa stau in gradina.Insa el nu intelege ca seara sunt franta dupa toata aceasta „ditractie”.
    Oare sunt toti setati sa gandeasca la fel dupa ce se insoara? 🙂

  17. lumi_lumi zice:

    Bine v-am regasit! Am citit ce ai postat,Elisa si te rog sa ma crezi k m-am regasit in pielea ta!Esti o luptatoare si o curajoasa.Eu sunt acum in stadiul in care si tu aveai servici si voiai sa fie totul ok! Are dreptate windwhisperer..”nu ducem nica cu noi” ,dar eu una ma relaxez in gradina muncind , decat sa ma incurce si sa ma enerveze dumnealui,mai bine le fac singura..nu-i place sa faca nimic..si dak face ceva , face de gura mea si strica tot ca sa nu-l mai pun sa faca si altadata….avem pasiuni diferite…eu ma ocup de gospodarie,gradinarit si celelalte treburi,iar el este frate cu somnul si gratarele. VORBA UNEI PRIETENE…HOROSCOPUL…Va imbratisez cu drag,multa sanatate

  18. Elisa zice:

    Deci asa sa fie?Sunt setati toti sa traga cat mai mult chiulul?Hmm…pai, pozele pe care le-ai pus tu, Victoria, dovedesc invers ;)Nu,nu pot sa zic nimic,caci cu ciocanul si…(era sa zic secera 😀 ) clestele este responsabilitatea lui,dar la noi s-a cam terminat cu astea,ultima treaba a fost gardul,pe langa care al meu se uita la mesteri si tragea tigara dupa tigara…aia da ocupatie!Trebuia sa fie atent sa nu faca aia gresit 😀 Nu zic nimic,ca-i bun,face ce zic,dar pana face comenteaza de ma satur si invoca toate momentele din viata in care,cica,mnu-l lasam sa faca fiindca nu facea bine,hahahahaahahah Si-n gradina vrea sa faca,sa culeaga si sa ude…exact ce-mi place mie mai mult si ma relaxeaza…de sapat nu-l las ca vor ramane jumatate din plante in picioare(dupa cat de dese sunt…)deci,sa ne intelegem,eu nu vreau ca sotul meu sa faca mai multa treaba si in locul meu…nuuu,as vrea doar sa-mi spuna sarumana pentru tot ce fac si nu (cum am mai zis) sa-mi comenteze ca mai trebuia inca ceva de facut in acea zi.
    Pai,sa vezi, cand am facut strudel cu branza,m-am omorat toata sa fac rost de foi,de branza de vaci,de oua…aveam toate cele necesare si zic:
    -diseara(joi seara) vreau sa coc strudelul cu branza si o sa pun si cirese prin ea…
    El:
    -fa si din aia cu marar 😀
    Am cam luat foc,ca de durut ceva..ma durea,de obosita …eram,,de asteptat la terapie,mult,am asteptat,de gatit pentru pranz…am gatit si vrand sa si coc placinta…ma rog,eram entuziasmata de reteta de pe blogul lui Ninu si o faceam cu placere,trecand peste toate cele…Insa,cand am auzit ca dumnealui vrea altceva,cu marar,nu cu cirese…am luat foc si apoi m-am dezumflat.
    Pai,aia cu marar nu-i strudel,trebuia sa fac si aluatul,ca la branzoaice,era mult mai multa munca si oricum…de ce sa fac altceva cand mi-am propus acest ceva??? 😀 Si nici n-am prea pus zahar,ca sa poata manca si el.
    Hai..ca l-am barfit destul,mai lasam si pe altadata 😆

  19. Elisa zice:

    Lumi_lumi,
    hahahahahahaha…ce-am mai ras cand te-am citit! Deci,ei au dreptate cand zic ca nu fac pentru ca zicem noi ca n-au facut bine,asa-i?Cred ca in fiecare familie este o criza de aceasta,dar trecem peste si daca avem sanatate,bani si umor…trec toate mai usor.Eu,insa,acum,sunt in criza de sanatate .In fine,stiu vorba aceea cu dragostea,dar e mai valabila asa:daca sanatate nu ai…nimic nu ai! 🙂
    Al meu n-are nici somn pana nu-l vede pa baselu jos 😀

Lasă un răspuns

