Minunate…

S6301120  inflorita

S6301123  superba

S6301121  culori

S6301119  brandusa de soi

S6301117  faina

Acest articol a fost publicat în flori și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Minunate…

  1. MIRA zice:

    Te-am intalnit ingrijorata, pe drumuri usor debusolate,intr-un „balans” de nedumeriri.Iti doresc sa te luminezi dupa puterea mintii,a mainilor,a sufletului si al credintei tale!

  2. Elisa zice:

    MIRA,
    multumesc 🙂

  3. sunt minunate, Elisa. cum faci? pui seminte, le uzi si florile cresc?

  4. Elisa zice:

    Simona,
    in general da,insa astea sunt din bulbi asa ca ceapa si lalelele si raman in ghiveci iarna,in pivnita,fara sa le ud,iar primavara cand incep sa dea frunzele le scot afara,le ud si iaca…asa fac 🙂
    Multumesc frumos pentru vizita 🙂

  5. CELLA zice:

    ce linişte tac florile astea draga mea
    mulţumesc pentru semnul din ele, l-am primit recunoscătoare, îl port cu mine, manta de linişte, poate plouă

  6. Elisa zice:

    CELLA,
    sper ca nu era linistea de dinaintea furtunii?! Viata este o furtuna,cateodata chiar tornada inconjurata de o MARE LINISTE 😀
    Sera buna draga mea! Pup.

  7. Manole zice:

    Da, cu astea m-ai enervat! Sunt spectaculos de frumoase!!!!
    Io, de ce n-am , ha???? 😛

  8. Elisa zice:

    Manole,
    le-am primit acum 2 ani de la o cunostinta si in primavara trecuta le-am mutat bulbii din oala originala/ra 😉 in cele doua cutii de vopsele si au fost atat de multi bulbi ca am mai pus si in pamant,dar aia n-au rezistat.Pana atunci nu stiam de astfel de flori,nici numele nu le stiam decat dupa ce am descoperit intamplator pe net o poza cu denumirea.Ei…facem cumva ca sa ai,pot spune altceva? 😀

  9. Manole zice:

    pai cum se numesc?
    si dupa aia, adica dupa ce caut loco, vedem ce-i de facut! 🙂

  10. Elisa zice:

    Zephirantes.Le-am mai pus imbobocite si atunci am zis si anul trecut 😀 Cativa bulbi de inceput ca pe urma se inmultesc bulbii.Daca le scot la primavara sa le mut in ghivece calumea…o sa-ti trimit.Acum nu vei gasi ca e sezonul lor de inflorire nu de inmultire,deci la primavara 🙂

  11. Manole zice:

    Caut si de nu gasesc ghiveci cu ele inflorite…tip tare sa se auda peste munti! 😀

  12. Elisa zice:

    asa sa faci…:lol:

Lasă un răspuns

