Flori din curte

S6301016 LOBELIILE
S6301018 CREASTA

S6301026 LEANDRU

S6301030  BOBOC

S6301128 trandafir

S6301111 glastra

Acest articol a fost publicat în flori și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Flori din curte

  1. SuKăRiT zice:

    😀

  2. Rosii zice:

    foarte fain trandafirul ala deschis. parca-i si simt mirosul!

  3. Andi zice:

    Când îți văd trandafirii încep să salivez: îmi place mult dulceața de trandafiri 🙂

  4. starsgates zice:

    Îmi plac floricelele acelea albastre si creasta cocosului.

  5. Elisa zice:

    SuKaRiT,
    azi a mers reteta doamnei Olteanca…Sa-ti povestesc…
    Ma duceam… si aud zgomote printre florile inalte de acolo.Cand ma opresc sa vad ce-i…normal ca erau toti acolo cu mama lor.Ii hasii,ea sare gardul,ei intra prin retea si eu plec.Cand ma intorc vad o scena de maternitate induiosatoare…toti dormeau in jurul ei,venise soarele.Am luat camera din casa si i-am pozat.Nu s-au speriat de mine.La urma urmei sunt asa de dulci!!Apoi le-am dat lapticul si am asteptat 1 minut.Intai a lipait ea,ca sa vada daca nu vreau sa-i otravesc…hahahaha…apoi si ei.I-am pozat.Sper doar sa nu se ….in curtea mea hahahah

  6. Elisa zice:

    Mihai,
    ihi…si mie 😀

  7. Elisa zice:

    Andi,
    m-ai innebunit cu dulceata..dar stii ca nu se face singura? 😉

  8. Elisa zice:

    Starsgates,
    alea albastre sunt lobelia.Si sa vezi ca dimineata are culoare albastra si seara in amurg este mova:)

  9. maryanne zice:

    am si eu leandru ca al tau.

  10. Elisa zice:

    Maryanne,
    da?si face multe flori?Ca al meu nu prea…Am vazut in CA gard viu despartitor de benzi pe autostrada si erau asa de tare infloriti!!!O splendoare 🙂

Lasă un răspuns

