Salata chinezeasca si mazare dulce

S6301099  SALATA CHINEZEASCA

S6301061  SALATA CHINEZ

S6301098  salata chinez

S6301080  MAZARE DULCE

S6301068  MAZARE DULCE

Acest articol a fost publicat în Gradina si gradinuta, plante și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Salata chinezeasca si mazare dulce

  1. MIRA zice:

    Am intrat tiptil,fara zgomot in miezul pasiunii tale,am regasit raspunsul dat nevoilor mele,pajistea pe care-ai semanat-o cu iubire si-o vei culege cu recunostinta.Si-n desfatarea privirii,m-am rugat,sa domneasca mult timp bucuriile impartasite din inima pentru ca in oaza de harnicie si pricepere isi afla,chiar si in miez de noapte,d-na prospetime!
    Sa visezi bine 😛

  2. Elisa zice:

    MIRA,
    imi si facusem griji ca ai patit ceva,insa cand te-am zarit pe alte bloguri m-am linistit.Multumesc pentru poemele ce le scrii tu pentru mine 🙂 Eu sunt cam obosita si dorm tun,nici nu-mi amintesc visele,ceea ce altadata mi se intampla frecvent 🙂 Pa!

  3. Gina zice:

    Buna dimineatza, Elise!
    Chiar daca n-am indraznit sa trec pragul des, shtiu ce lucruri faine faci.
    Nu sunt straina de gradinarit, in sensul ca , in copilarie, am fost foarte ascultatoare. Si am lucrat in gradina. Cu timpul, viatza la bloc m-a indepartat total de lumea verde.
    Apoi , s-a intamplat sa primeasca sotzul , de la bunici, o bucata mare de teren.
    Timpul a fost totdeauna scurt. De vreo doi ani, el sta mai mult decat mine acolo, dar lucreaza cam dupa ureche. Eu stau 3-4 zile pe sapatamana. Avem o gradinitza.Ne straduim. Cum sa zic? Este, mai degraba , intr-un prelungit debut. Cate ceva avem. Dar este frumos. Si bine.
    O zi frumoasa itzi doresc!

  4. Elisa zice:

    Bine-ai revenit, Gina!Te rog sa indraznesti ca nu ai de ce sa nu intri daca iti face placere si daca ai timp.Si mie imi place sa citesc blogul tau.Cine nu-si doreste in zilele astea toride sa evadeze intr-un loc umbros,un loc linistit si verde?Asa ca…sunteti norocosi ca aveti acel loc:)Si eu iti doresc numai bine si te mai astept 🙂

  5. Rosii zice:

    ce gust are salata chinezeasca? difera cu ceva de gustul salatei romanesti?

  6. Elisa zice:

    Cand o s-o gust o sa-ti spun,dar imi place cum arata 😛

Lasă un răspuns

