Infloresc Zephirantes

S6301020  ZEPHIRANTES

Sunt 2 ghivece cu multi bulbi fiecare

S6301021 ZEPHIRANTES

Acest articol a fost publicat în flori și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

23 de răspunsuri la Infloresc Zephirantes

  1. Rosii zice:

    Salut Elisa. Mi-au scris de la Radio France si m-au invitat sa intru in direct prin telefon maine dimineata de la 9.45, in legatura cu proiectul cu rosiile 🙂

  2. Elisa zice:

    Bravo, Mihai! Sa nu-mi spui ca R France e in romania 😉 Este un radio.net? da-mi linkul, daca e 🙂 Sper sa nu ai emotii sias vrea sa vad cum o sa explici o pasiune legata de ceva despre care nu stiai nimic 😀

  3. Rosii zice:

    e in Romania. am dat link-ul acolo in post. ar trebui sa mearga. vor avea si podcast pe site si sper sa pot sa-l public pe blog.

  4. Victoria zice:

    Vaaai,si la mine de ce are numai cate o frunzulita fiecare bulb?Ce nu le fac?Tu cum ii ingrijesti?

  5. Victoria zice:

    Apropo,sunt minunate.

  6. Elisa zice:

    Victoria,
    la soare si apa multa.Atat,insa sunt ff multi bulbi in fiecare ghiveci.Nu m-am uitat cate frunze are un bulb,poate 3???Sa le vezi maine,inflorite 🙂

  7. Victoria zice:

    Pfff,maine mut ghiveciul la soare.Al meu este la umbra.Of.De aia saracuta nu facea nimic.

  8. Oana zice:

    Sunt foarte frumosi. Am si eu un bulb alb si 3 roz deschis. Cei roz s-au urnit sa faca o floricica. Ai tai sunt roz inchis? Sa pui poza ca poate facum un schimb de bulbi. Imi doresc foarte mult si galben, dar n-am gasit nicaieri.

  9. Elisa zice:

    Oana,
    sunt roz spre mov,inchis la inceput si pe masura ce stau la soare se deschide culoarea.Zilele in care erau deschise florile complet erau de arsita si am gresit lasandu-le in plin soare…sunt grele ghivecele si m-am saturat sa tot le mut,ca si impatiens trebuiesc mutate ,fiindca imi place sa le vad pe suport,ori pe suport la amiaza este soare tare.Apoi ,cand vine furtuna le mut pe toate,le ascund pe sub masa,la adapost sa nu mi le rupa.
    Nu,nu am vazut nici albe nici galbene,de fapt nici roz-lila nu am vazut decat pe net ,de unde am aflat intamplator denumirea.
    Nu inteleg ce zici…cum sa pun poza si unde?

  10. maryanne zice:

    am si eu 3 ghivece cu mai multi bulbi, cu flori albe.Am reusit sa fac rost si de 2 bulbisori roz cum ai tu,astept sa infloreasca vara asta.

  11. maryanne zice:

    am si eu 3 ghivece cu mai multi bulbi, cu flori albe.Am reusit sa fac rost si de 2 bulbisori roz cum ai tu,astept sa infloreasca vara asta.Cele albe au frunza mai subtire observ eu.

  12. maryanne zice:

    scuze,m-am repetat

  13. Elisa zice:

    Maryanne,
    le-am dus la rece dar inca nu s-au uscat toate frunzele de anul trecut.Le-am mai udat o singura data,cam acum 2 saptamani,o fi bine?
    Legat de crinii imperiali as vrea sa te intreb daca e cazul deja sa le adaug pamant si sa incep sa -i ud,tu ce zici?Incepem sa-i udam desi nu vad sa dea,dar stiu ca trebuie sa dea prima data floarea,adica tija cu viitoarea floare.Merci mult. 🙂

  14. maryanne zice:

    nici la mine nu s-au uscat toate frunzele.Ii ud si eu cand imi amintesc de ei.Iar la crini eu am amarillys,i-am pus in pamant pe jumatate adica jum de bulb in ghiveci,si vad ca le-au iesit cate doua frunze.Zilnic ma uit si eu cand apare bobocul.

  15. Elisa zice:

    Dar ai inceput sa-i uzi?Ca daca au aparut frunze incep sa vegeteze…
    Asa si eu,am scos juate din pamant caci anul trecut nu am facut asa si au facut toata vara numai frunze.
    Eu am constatat ca daca nu apare prima data tija de floare ci cele de frunze atunci nici nu mai infloreste anul acela,asa am constat si mie nu mi-au inflorit de cativa ani…astept sa vad anul acesta ce vor face ca am multi 🙂

  16. maryanne zice:

    in urma cu multi ani am avut un bulb pe care l-am pus in aceleasi conditii.A facut la frunze!!!iar in mai a inflorit superb,doua tije a cate doua flori fiecare.Exact asa a fost si la mine ,ii am de la mama de vara trecuta,erau in ghivece pline cu pamant si aveau cate 6 frunze sanatoase,pe care le-am lasat asa ca aratau tare bine.Prin nov le-am taiat frunzele si i-am schimbat in alte ghivece cu pamant pana la jumatate,asa cum am citit pe net.Vreo luna au stat cuminti ,dupa care au inceput sa le de-a cate o frunza si inca una.Acum sunt in doua frunze de vreo 5 cm cea mare si 3 cm cea mica.Sunt curioasa si eu ce-o iesi pana la urma.Am 5 bulbi de toti.Sper totusi sa infloreasca ,chiar daca mai tarziu.

  17. Elisa zice:

    Atunci cand incep sa vegeteze trebuie sa-i scot la lumina,ca-s undeva la rece si mai intunecos,de aia intrebam.Poate ca nu avem aceeasi variatiune,eu o sa caut pe net sa-ti arat de care am eu,elbi cu pistrui rosii asa ca si cand stropesti cu pensula prin scuturare…

  18. maryanne zice:

    ai mei sunt la lumina si e posibil sa fie alta varietate.

  19. Elisa zice:

    Da?
    Mai,nu pot sa inteleg,unde tii atatea flori iarna,la lumina?Le tii pe toate la lumina?Trebuie sa ma organizez si eu altfel ca nu mai imi incap si nici n-am violete ca tine,Apropo,ti-am vazut violetele si-s superbe!Felicitari,draga mea!Iar pozele de pe lac..offf,eu mi-s mama si gandesc in consecinta,aveti grija la ghiata,nici nu stii cand a devenit mai subtire si….Doamne fereste,dar eu ma tem tare de chestii din astea,aveti grija de copil sa nu-l lasi singur niciodata acolo,sa-i spui sa stie cat este de periculos 🙂
    Multumesc ca ti-ai petrecut timpul cu mine,iti multumesc mult 🙂

  20. maryanne zice:

    Ca ma intrebai unde tin atatea flori.Am o camera pe colt care are fereastre si spre sud si spre vest unde le tin iarna pe cele are au nevoie de caldura.Aia e floraria mea.Tot timpul sunt cateva flori inflorite.Am si alte flori care nu au nevoie de caldura dar,sa nu inghete,alea stau in alta camera.Sa-ti spun cinstit ,cand intru in camera cu flori asa ii zic eu,ma simt minunat.Uit ca e iarna.Intru acolo si uit sa mai plec.Peste tot in casa am flori,dar in fiecare camera stau florile care se potrivesc camerei respective,adica ce ii place in bucatarie la o floare ,nu ii place in dormitor .In timp am observat asta.
    Referitor la lac,nu in fiecare iarna e inghetat ,a mai fost asa in 2006.Iar pe fetita ,nu o las nesupravegheata nici o clipa,iar la lac nu iese singura nici vara ,nici iarna.Chiar acum vin din camera cu flori si vad ca a rasarit solanum.Am semanat seminte saptamana trecuta si azi au rasarit.Iti multumesc ca ai trecut pe la mine.

  21. Elisa zice:

    Maryanne,
    asa este,unora le place in bucatarie altora nu.Dar violetele au nevoie de lumina,deci pe langa ferestre.Am primit o violeta de la Violeta,o fosta eleva care mi-a daruit-o si vad ca traieste insa azaleea pe care am cumparat-o tot atunci de la ea a murit,nu stiu de ce 😦
    Bine,m-ai linistit 🙂
    Nu am avut asa ceva,seamana florile cu cele de vinete si fructele sunt comestibile?
    Si eu iti multumesc 🙂

  22. maryanne zice:

    florile seamana cu cele de vinete ,doar ca sunt mai mici,fructele sunt galben portocalii ,ca niste corcoduse dar nu comestiile.E f decorativa planta.E un copacel care are in acelasi timp si flori si fructe verzi si fructe coapte .E verde tot timpul anului.

  23. Elisa zice:

    M-am uitat pe net si am vazut,e frumos ca si gard viu sau doar tufe 🙂

Lasă un răspuns

