Cyclamen,tuberculii se odihnesc in pivnita

Abia acum,dupa cateva saptamani de cand nu le mai ud si-au pierdut(de fapt le-am luat eu) frunzele,desi au si crescut altele noi,insa stiu ca trebuie sa intre in repaus.Asa ca le-amluat pe toate intr-o punga de plastic,cu pamant cu tot,nu le-am scos din ghivece si le-am dus in pivnita.

S6300960  TUBERCULII

S6300962 CYCLAMEN

Mi-au facut si seminte si una din cele 3 rosii si cea alba,insa am citit ca trebuia sa le seman imediat.Vax.De ce safie ltfel la acestea decat la alte plante care se imnultesc prin seminte?Eu le seman azi.

S6309931  CAPSULA CU SEMINTE CYCLAMEN

S6309929 seminte CYCLAMEN ROSIE

Acest articol a fost publicat în flori, Inmultirea plantelor, utile și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Cyclamen,tuberculii se odihnesc in pivnita

  1. g1b2i3 zice:

    Nu ma pricep la plante aproape deloc,dar am primit cyclamen de cateva ori si eram incantata de cate flori faceau.Din pacate,dupa o perioada se uscau si florile si planta si degeaba incercam sa tin in viata bulbul din pamant,nu mai rasarea nimic.
    Vad ca ai scris aici cum se ingrijesc.Multumim ca ne spui si ne arati cum se face. 🙂
    Noapte buna si vise placute!

  2. Elisa zice:

    Mi-a mancat netul asta idiot comentariul si nu mai pot sa-l rescriu.Iarta-ma ,Gabi ! :(((((

Lasă un răspuns

