Duminică cu cireşe

S6300921 cirese

Cel mai important pom ,pentru mine,este ciresul.

http://elisagradinameadevis.blogspot.com/2008/03/ciresul-mama-cu-trei-fete.html

S6300922 CIRESE

S6300929 CIRESE

S6300933  CIRESE

S6300934 CIRESE

CIRESE

Multumesc Lui Dumnezeu ca si-a revenit,caci a fost o vreme cand era cat casa,peste acoperis si nu reuseam sa-l scapam de purici,iar acestia faceau o mazga ce se prelingea pe fructe si nimic nu se putea face cu ele,in plus sufeream cand le vedeam asa.Apoi,in 2006 i-am taiat ramurile groase,lasand doar una sau 2 tinere si de acolo si-a facut din nou coroana si acum iar este mare,dar fructele lui sunt balsam pentru inima mea.Chiar el reprezinta pentru mine tot trecutul si toata copilaria mea alaturi de familia mea in care am crescut.Il iubesc mai mult decat pot spune.

S6300937 CIRESUL

LUNI ,DIN POMS6300973  CIRESE

S6300963  CIRESE

S6300964 CIRESE

S6300965  CIRESE

S6300967  CIRESE

S6300968 CIRESE

S6300969  CIRESE

S6300966

S6300973  CIRESEIntr-o zi s-au copt fantastic fata de ieri.Momentul meu de bucurie ,pe zi,este acela cand ma urc sa culeg cirese..pe scara,desi mai sus,in varf ,sunt cele mai coapte,cum nu am siguranta pe picioare…nu ma urc pe crengi,ca-i riscant.E destul de inalta si scara…

Acest articol a fost publicat în Amintirile mele, pomi și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Duminică cu cireşe

  1. starsgates zice:

    Elisa, şi tatăl meu a plantat acasă în curte trei cireşi, pentru cei trei copii ai lui, ca să nu trebuiscă să umble la furat de cireşe, spunea el.:)
    De câte ori sunt plini de fructe îi mulţumim în gând.:)

  2. Elisa zice:

    Dumnezeu sa-l odihneasca pe tatal tau! Da,asa cred si eu ca trebuie gandit.
    La parintii mei numai in gradinuta dintre cele 2 corpuri de cladire aveam 3 ciresi,iar in gradina multi,multi si diferiti ca soiuri.O splendoare cand se coceau !

  3. Cristian zice:

    Mi-sa facut pofta de cirese cand am vazut pozele.

  4. Elisa zice:

    Cristian,
    este blog cu gradina si e normal sa se stie ca postez produsele ei,nu-i asa?
    Cred c-ar trebui sa iau un procent de la vanzatorii de cirese 😆

  5. zincabeiu zice:

    Eu cred ca aceste fructe sunt daruite de Dumnezeu.E si pomul meu preferat.Nu -mi place sa le mananc, numai sa le privesc.Sunt fascinata.

  6. zincabeiu zice:

    Ai reusit sa ajungi la biserica?

  7. g1b2i3 zice:

    Draga Elisa,astea sunt cirese din alea carnoase si foarte dulci!
    Mmmm,ce bune sunt.Am fost si dincolo sa mananc cate va cirese! 🙂
    Noapte buna!

  8. Elisa zice:

    Zinca,asa este.Si toate sunt asa doar sa stim sa …vedem 🙂
    Draga mea,din pacate am o durere cocso-femurala care nu ma lasa sa stau in picioare,pe loc…trebuie sa merg,sa merg oricat pot,insa nu sa stau peloc,nici in genunchi si n-am strana ca n-am perseverat in demersul acesta 😦

  9. Elisa zice:

    Gabi,
    inca nu-s copate dar n-o sa le putem culege pe toate deodata asa ca le luam pe rand,la inceput mai necoapte,insa da,asa este..sunt de sticla,adica pentru compot…mari si tari si sper sa ramana pana se coc de tot macar cateva 🙂

  10. vstanciu zice:

    Elisa,
    si eu iubesc enorm ciresul,de ziua mea se coc primele cirese si an de an,cat timp a trait,de ziua mea bunica imi aducea un cos plin,asa o tin minte… micuta, frumoasa cu imensi ochi verzi abia carand cosul.
    La mine le mananca pasarile.

  11. Elisa zice:

    Valeria,noi am pus o sperietoare in par,ca erau graurii pe ele dinainte de a se coace si vad ca au plecat.Un bat ca aracul de fasole legat pana sus sa se vada dintre crengi si frunze,de obicei niste bermude rosii,sau o camasa barbateasca cilorata oestrit si intens si asa am facut si la cirese.Au mai mancat cateva si cate-o cioara dar nu au facut prapad.Deci asa,incerca la anul cu sperietori.

  12. maryanne zice:

    frumoasa povestea ciresului tau.M-a emotionat ……nu mai am cuvinte,cu cat citesc mai mult pe blogul tau cu atat imi dau seama ca suntem pe aceeasi frecventa.Am si eu 4 soiuri de cires care se coc esalonat,printre care si unul galben.Fiica-mea le adora si cand o vad cat e de entuziasmata cand le mananca ,ma uit la ea si imi zic,peste ani o sa isi aduca aminte momentele astea.Asa cum iti amintesti si tu.Frumos!!!

  13. Elisa zice:

    Maryanne,
    am scris azi despre amintiri.Dar tu sa nu te gandesti inca la asta,ai o viata intreaga sa-ti faci amintiri cu fiica ta,cu familia ta.Si,da,normal ca tot ce semeni acum in sufletelul copilului tau va fi bun si pentru ea.
    Sa fiti sanatosi cu toti!Te pup.

Lasă un răspuns

