Panseluţe roşii şi albastre

…din rasaduri facute de mine au inflorit.Imi plac.Suntdeosebite,mai ales cele albastre.

S6300822 panselute rosii si albastre din rasad

S6300908  PANSELUTE

S6300911 panselute

S6300912 PANSELUTE

UpDate la 14 iunie:Interesant ca panselutele din primavara trecuta,2008,au inflorit toata vara pana toamna si in primavara asta  au inflorit iar.Nu stiam ca-s perene,vom vedea daca si anul viitor vor mai trai.De fapt,aceasta galbena este in acest loc de un an inainte de a muri cainele cel batran,Rex si asta era acum 2 ani,parca  deci panseluta galbena are deja 3 ani si din radacina florile sunt la fel de frumoase  ca in primul an.Si nu-s nici mici.

S6300919  panselute de anul trecut

S6300924  PANSELUTE DE ANUL TRECUT

S6300958  PANSELUTE

S6300920 PANSELUTE DE ANUL TRECUT

S6300807 sub cires

S6300820  capsune frumoase

S6300824  lobelia mica a crescut

S6300884  clarkia

S6300812 boboc

Acest articol a fost publicat în flori, Gradina si gradinuta, Rasaduri și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Panseluţe roşii şi albastre

  1. CELLA zice:

    Eiza, florile şi culorile sunt balsam
    am să fiu toată ziua cu ochii pe ele(pe ale mele)
    ale tale-s veselie, sunt perfecte 😆

  2. Rosia 2.0 zice:

    ce frumosi is capsunii!!! rosiile nu au inceput sa se ingalbeneasca?

  3. zincabeiu zice:

    Panseluta e o floare teribil de expresiva.Chiar spiritualizata.Le-am iubit intotdeauna.

  4. Elisa zice:

    CELLA,
    toate-s frumoase,fiecare in felul ei,ca si oamenii:) Imposibil sanu fie o floare frumoasa,pana si cele ale buruienilor,cateodata,cum este floarea de brusture si mai este o buruiana care face floarea lila inchis,intre indigo si violet inchis si-i minunata…un pic mai inchisa ca avatarul tau 😉 Te pup.Eu azi am lucrat nu am stat deloc,nicci nu mai stiu ce-am facut,doar c-am inceput cu gatitul de dimineata pentru azi si maine :0Dar maine o sa maplimb printre florile mele si le intreb ce le doare 😆

  5. Elisa zice:

    Zinca,
    asa-i cum zici,au figura de om-pisica,sau de ce iti imaginezi si parca se uita tot la tine si de primavara pana toamna fac flori incontinu..ce mai…o splendoare de floare 🙂 Duminica placuta si tie draga Zinca.Maine as vrea sa ma duc si eu la biserica,sa vad daca reusesc:)

  6. Elisa zice:

    Rosii,
    Cand vor fi 4 randuri de fructe pe fir,cam in 15 iulie incep sa se coaca.Gandeste-te la piersici de cand au iesit din floare si abia in septembrie se vor coace:)

  7. SuKăRiT zice:

    😛

  8. Elisa zice:

    Cavalere,ma bucur ca razi si nici nu ma intereseaza de ce o faci…mi-ajunge 😛 😛 😆

  9. SuKăRiT zice:

    E semn că-s prin prejmă, da’ am rămas fără cuvinte… 😛

    P:S. O duminică odihnitoare, Elizo. 🙂

  10. catrinel zice:

    Superb ca de obicei.
    Scuze ca te intreb aici,dar nu am stiut altfel cum sa procedez….Cum reusesti sa strangi seminte de la panselute? ca eu le tot urmaresc sa se usuce sa le pot lua,dar ma pacalesc de fiecare data si pocnesc si iar raman fara ele.Are ceva daca rup capsula cand e inca verde si o pun la uscat?iti mltumesc si inca o data imi cer scuze!
    Cele albastre sunt cu adevarat deosebite,ca de altfel tot ce iese din mainile tale!

  11. Elisa zice:

    Multumesc si tie la fel! 🙂

  12. Alex zice:

    Cu adevărat „grădină de vis” cu atâtea frumuseţi îngrijite cu dragoste!
    Panseluţele sunt flori delicate, gingaşe, pt care am o mare pasiune! De când eram copil mă fascinau cu petalele lor catifelate şi culorile atât de vii…
    Minunate!

  13. Elisa zice:

    Catrinel,
    nu trebuie sa te scuzi ca esti la topic bun,hahaha…si daca n-ar fi asa nici atunci,nu e cazul:)
    Draga mea,eu n-am strans seminte de la panselute,inca fiindca nu ma gandeam sa-mi fac rasaduri ,dar am strans dela petunii.Si ele se deschid si lasa samanta pe jos,dar le prind inainte, insa trebuie sa fie uscata capsula ca altfel ,daca nu-s coapte semintele, ele nu cred ca vor incolti.Catrinel,am mai scris undeva despre cum se obtin seminte de caliate la panselute si repet acum ca sa stii si tu daca vrei sa obtii flori de caliate.Cica trebuie sa le polenizezi artificial,luand cu un betisor igienic polen de la o floare si atingand alta floare si apoi cand este coapta capsula cu seminte,le iei.Eu nu am incercat inca,dar poate o sa fac experienta asta,doar cu una dintre ele,cu cea albastra,ca asa nu am vazut de cumparat gata inflorite si apoi,mai vorbim.
    Cat priveste faptul de a lua semintele de la panselute ,trebuie sa te uiti mai des la ele,ca de la stadiu de verde pana la stadiul de coapta trec cam 10 zile pana se deschide si pierde semintele.Si ,chiara daca se deschide capsula cu seminte nu le pierde pe toate deodata,deci…asa 🙂

  14. Elisa zice:

    Alex,
    intr-adevar asa-i cum zici.Am mai pus cateva poze ca am peste tot,de toate culorile si din anul trecut si de anul acesta…si cumparate gata inflorite si din rasaduri facute de mine.Ma bucur ca-ti plac.Sa stii ca ma uit si eu pe blogul tau din cand in cand si-mi place ce vad acolo 🙂

Lasă un răspuns

