Post pentru 100.000 de vizitatori …

..in aproape 7 luni si multumesc mult de tot pentru ca imi dati impresia ca sunt utila.

Acum ,la ora 8 pm,miercuri 10 IUNIE este asa:

Statistică Summary Tables

Total views: 99,981

Ziua cea mai aglomerata: 1,294 — Thursday, May 7, 2009

Views today: 709

Cateva minute cat am felicitat-o pe Laura pentru ca este ziua ei astazi…si deja ati depasit …

Total views: 100,006

Nu stiu cine va fi cel de-al o suta miilea vizitator,dar ii doresc tot ce-i mai important in viata pentru el sa se implineasca.

Tuturor va doresc tot binele din lume.Nu stiu cine sunteti,nu am facut niciun sondaj cum am vazut pe alte bloguri,nu ma consider de acel calibru,sunt inca o incepatoare in ale blogeritului si o iubitoare de natura,de verde si de viata.

MULTUMESC!

Acest articol a fost publicat în bloggerind, Observatii curente din viata și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Post pentru 100.000 de vizitatori …

  1. Manole zice:

    La mai multe postari…si la milionul de vizite! 🙂
    Sa traiesti Eli, cu tot verdele sufletului tau!

  2. Elisa zice:

    Multumesc frumos draga mea si eu iti doresc tie la fel!Pup 🙂

  3. mariana zice:

    Vai ce frumos si multumitor este pt.tine!dovada muncii tale pe blog!!!!CE FRUMOS SI FELICITARILE MELE SINCERE!!Este o placere pt.mine sa te vizitez ,e drept putin dar poate zilnic o fac!du drag si multumiri pt.ce faci!esti o persoana speciala,activa+harnica+priceputa si f.utila!!!LA MULTYE,MULTE POSTARII(CITE VREI TU,)

  4. Elisa zice:

    Mariana,nu postarile mele le-am anuntat prin acest post,ci numarul de vizitatori…acesta este important 🙂
    Multumesc frumos 😛

  5. mariana zice:

    Mai Eliza,vizitatori multi vin numai daca-i interesant,placut,informativ si alte cele!!!!asa ca mi-am dat seama de ce scrii tu!

  6. Rosia 2.0 zice:

    felicitari si la mult mai mare! asta e cea mai clara dovada a calitatii blogului 🙂

  7. maryanne zice:

    felicitari! si multa sanatate,ca avem ce invata de pe blogul tau!!!

  8. Elisa zice:

    Maryanne,
    ce mai fai tu,draga mea?Maipoti?(asta-i intrebarea obisnuita pe aici cand vede pe vecini la lucru 🙂 )
    Multumesc frumos.Sper sa fie asa cum zici 🙂

Lasă un răspuns

