La multi ani, Laura!

Pentru ca esti importanta pentru mine,pentru ca de cate ori sunt nemultumita de mine,mai suparata pe …toate si pot intra pe net ma duc pe blogul tau,pentru ca postarile tale sunt instructiv-educative si eu vreau sa invat toata viata,pentru ca te simt aproape de mine,esti speciala si mi-esti draga si pentru ca iti doresc tot binele din lume,draga Laura,

LA MULTI ANI FERICITI!

S6300650  ALB ALBASTRU

Suntem ingeri,blogul Laurei.

Acest articol a fost publicat în Sarbatorim și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la La multi ani, Laura!

  1. SuKăRiT zice:

    Elizo, am căutat-o în blogroll-ul tău să văd ce-i şi cum… Sub ce nume o ascunzi, egoistă care eşti? 😛

  2. Elisa zice:

    SuKaRiT,
    la postul precedent am dat link catre Laura-Suntemingeri
    Scuze,iata-l si aici,sub Monet 🙂

  3. Laura zice:

    Elisa, esti o dulcica si o scumpica si iti multumesc pentru asta. Sa sti ca sentimentul e reciproc si ca de cate ori simt nevoia de verde, de natura (adica des de tot), in gradina ta poposesc. Mai tacuta, mai guraliva, ma intreb oare cati dintre cei 100.000 am fost eu 🙂 Sa ai multi vizitatori si multe flori in gradina si sa ne incanti cu retete si fotografii inca 100 de ani 🙂 Te pup si sa sti ca si eu te simt aproape de sufletul meu si iti multumesc pentru tot 🙂

  4. Elisa zice:

    Laura,
    sa fii sanatoasa draga mea si sa auzim de bine!Ca norocoasa esti…Unde n-ar fi dat norocul si pe mine sa traiesc in alta parte decat in tara asta??!!Deci,nici nu stii cat esti de norocoasa!In fiecare zi cand te trezesti sa zici asa:Doamne,multumescu-ti Tie ca traiesc aici :)Te imbratisez .

  5. lumi_lumi zice:

    LA MULTI ANI,LAURA!!!! tot ce-i mai frumos de la viata,multa sanatate si fericire!!!

Lasă un răspuns

