Alte ştiri

1. Au inflorit trandafirii(nu ma refer ..electoral)

S6300663  ROSU

S6300664  DESCHIS


S6300666  TRANDAFIR

2.Clarkia are mai multe flori decat frunze

S6300656  CLARKIA

S6300655  CLARKIA

3.Floarea de piatra este galbena

S6300653  FLORILE DE AZI

4. Alb-albastru in ghiveci (fara nicio aluzie )

S6300650  ALB ALBASTRU

5.O petunie este minunata,alb-mov,creponata

S6300737 PETUNIE ALBACREPONATA

S6300738  PETUNIE

6. s-a despicat un piersic din greutatea fructelor

S6300672  CRACA RUPTA

PIERSICI MULTE

7.Clematita sta cu fata catre vecini

S6300676 CLEMATITA

8.Ardeiul a iesit din floare

S6300683 ardei de copt

9. Ciresele dau in parg

S6300677 CIRESELE IN PARG

10.Sambata am sapat ardeii si vinetele,varza si brocoli cu coltul sapei,adica adanc

S6300696  PRASIT VINETE 6 IUNIE

S6300704  ARDEII SAPATI

11.Infloreste brocoli

S6300713  BROCOLI INFLORESTE

12.Varza s-a intins peste vecini,ardeii iuti si i-am pus gardul ca sa se invete minte

S6300712  VARZA INGRADITA

Si ar mai fi dar las’pe maine,ca mai e si maine-o zi  😛



Acest articol a fost publicat în flori, pomi și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

21 de răspunsuri la Alte ştiri

  1. Manole zice:

    Tradafirulul ala, nu cumva-i trandafirul meu, ha?
    Ca pre-mi face cu ochiul! 😀 😀 😀
    Nu, brocoli, nu! 😛

  2. zincabeiu zice:

    Am vazut la trandafiri in ultimele doua saptamani..

  3. Rosia 2.0 zice:

    vreau sa le simt mirosul! fa cumva si pune-l pe blog 🙂

  4. Elisa zice:

    Manole,
    nu,nu-i acela roz degrade in alb,este rosu catifelat acesta,de fapt acestia sunt…
    Bre,numai cine nu stie cum sa-l gateasca zice ca nu-i place acel ceva…asa-i? 😉

    Zinca,
    ce sa fac si eu…la mine acum infloresc,ca io-s de la munte 😆 si eu n-am vazut in natura ci doar poze pana acum 🙂

  5. Elisa zice:

    Rosia 2.0,
    ce??ce sa pun pe blog? mirosul cui?….aaa…glumisi? 😛 Da,acestia catifelati au un parfum ca nu se compara cu mii de soiuri superbe dar fara miros…Eu ,cand o sa fie mai multi infloriti,adun petalele pentru dulceata si trandafirata…macar un borcan acolo…sa fie 🙂

  6. Manole zice:

    Nup. Nu-mi place nici miros…nici gust! Fiecare cu vrabiile lui!
    Ei, as! Parca asta ar fi problema…orice se invata, Eli, totul e sa vrei si sa te atraga!
    Pe mine, brocoli, NU! 😛

  7. Elisa zice:

    Il confunzi cu conopida…altfel nu-mi explic de ce zici de miros…N-are miros,iar eu sunt la maxim cu simtul asta,crede-ma draga mea ! 😛

  8. Manole zice:

    Hai, tu! Cum sa confund verdele cu albul???? 😛

  9. Ca sa vezi telepatie si eu am pus azi tot poze cu trandafiri!
    Elisa, multam pentru tips-urile de la capsuni! Am aflat de la tine ca am si capsuni si zmeurici remontante.
    Dar, am si o veste rea… mi-au murit gugustiucii…

  10. CELLA zice:

    Elizaaaaaaaaaaaaaaaaa
    şi tu ?
    mă obligi să fac abstracţie de topic, rămîn la lăcrămioarele mele 😆

  11. mihaella1 zice:

    Elisa, foarte frumosi trandafirii :). Am in gradina toate culorile,panselute la fel.

  12. Elisa zice:

    Manole,
    am sa sustin pana la sfarsit…ul emisiunii…asa cum face riti-piti acum la teveu,hahahaha…ca brocoli nu miroase nici oparit 2 min si nici tras in tigaie nu miroase nicicum…Ha!! 😛 😛

  13. Elisa zice:

    Penecolorate,
    am vazut ce-au patit gugustiucii si cred ca parintii au patit ceva si nu s-au mai intors sa-i hraneasca si infometati au plecat cate unul…cel mai infometat,primul si nestiind sa zboare…Pacat!Imipare tare rau :(((((
    Am vazut si trandafirii tai si-miplac,tare-mi plac cei urcatori si eu o sa-mi fac un perete de casa,la soare cu ei…sper … 🙂

  14. Elisa zice:

    CELLA,
    si eu,ce?
    Pai,ce-a trecut e bun trecut,scumpa mea…lasa ca trandafirii nu-i poate confisca nimeni…asa sa stii! 😉

  15. Elisa zice:

    Mihaela1,
    draga…cemult as vrea sa vad gradinuta ta.. 🙂

  16. mihaella1 zice:

    Elisa, te invit cu drag :).

  17. zincabeiu, zice:

    Sunr frumosi trandafirii, dar imi plac mai mult in dulceata !

  18. Elisa zice:

    Mihaela1,
    pe blog,ziceam 😀

  19. Elisa zice:

    Zinca,
    esti invitata mea la dulceata pe care o s-o fac cat de curand..doar sa fie mai multi infloriti deodata…ca nu pot tine petalele de la o zi la alta…se ofilesc 😦

  20. SuKăRiT zice:

    Lăudăroaso! 😛
    P.S. Şi electoral, nu ziceai rău dacă ziceai. 😉

  21. Elisa zice:

    Am cu ce,mai…am cu ce 😛

    nooo,hotii aia mi-au luat trandafirii mei si ‘si i-au pus in frunte sa acopere cu ei tarele trecutului…cahhh!!fesene…tot e cahhh, pentru mine ,fireste 🙂

Lasă un răspuns

