Asa se inmultesc primulele

S6300578  SEMINTELEFiecare tufa de primule,la vremea asta, are seminte asa ca-n poza de sus.Cand se coc si se scutura,ceea ce unele au facut-o deja,rasar altele mici ca-n poza de jos

S6300576  PRIMULE MICIDaca sapam fireste ca le taiam,insa doar am smuls ierburile si plantele pe care nu le doream acolo,iar acum le-am descoperit si vor creste mari.Ele se pot muta primavara cand au si cateva flori.

Poate nu stiti despre ce flori vorbesc, asa ca, iata..

S6308680 primulele


Acest articol a fost publicat în flori, Inmultirea plantelor, utile și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Asa se inmultesc primulele

  1. g1b2i3 zice:

    Draga Elisa,nu stiam ca le zice primule acestor flori de primavara timpurie.Credeam ca le zice aglice!
    Sunt foarte frumoase si cresc peste tot in cartierul meu!
    Noapte buna!

  2. Elisa zice:

    Eu,vezi…nici eu nu stiam ce-s aglicele,deci…si eu sunt castigata(asta daca nu uit termenul 😛 )
    Noapte linistita Gabi draga! 🙂

  3. lumi_lumi zice:

    aglice – denumita si PRIMULA VULGARIS! O zi buna!

Lasă un răspuns

