Clarkia este minunata

In sfarsit vad cum arata florile acestei…flori si sunt incantata,nu alta! Sunt superbe..

S6300439 FLOARE DE CLARKIAS6300440 FLOARE DE CLARKIAS6300441  CLARKIAS6300442 CLARKIAS6300443 CLARKIAS6300446 CLARKIAAu crescut foarte greu,semanate in 17 februarie,apoi rasadite si cand le-am scos afara si le-am plantat in ghivecele definitive am vazut ca nu le merge bine,unele s-au uscat.Ieri mi-am schimbat gradinuta cu nu ma uita-ul si le-am scos si pe ele din ghivece si am vazut ca aproape nu mai aveau radacini.Am pus gunoi de grajd si cred ca nu le trebuia.Acum ,in pamant,direct(ca asa se vad in poze,in spatii de gradina si cresc inalte.

S6300121 CLARKIA

Acest articol a fost publicat în flori și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Clarkia este minunata

  1. maryanne zice:

    da ce frumoase sunt!la frunza seamana cu fucsia.

  2. Elisa zice:

    O sa ma uit pe net sa vad cum arata fucsia,ca nu stiu 😦

  3. Trei nuante calde de culori si un nume de floare acum intalnit prima data!
    „Clarkia”, inedit si misterios!
    Elisa, ma bucura mult coltul tau verde, de care mi-a fost tare dor.
    Cu drag, iti urez o zi frumoasa! 🙂

  4. Elisa zice:

    Draga Pescarus,Cora,sa stii ca pana n=am vazut plicul cu seminte nici n-am auzit de aceasta floare…Al meu mi-a dat de lucru cu fel si fel de seminte de flori 🙂
    Multumesc si eu iti doresc tot binele! Te pup si mai hai pe la mine,ca eu trec in vajaiala,dar nu-s ca iarna…acum 🙂

Lasă un răspuns

