LA MULŢI ANI, LUCI!

LA MULTI ANI !

https://i2.wp.com/www.reportervirtual.ro/wp-content/uploads/2008/04/flori-9.JPG

Draga Luci(sora-mea),mi-ai spus ca nu ar trebui sa ne mai bucuram ca implinim niste ani.Pai, tocmai de asta sa ne bucuram,nu ca am mai imbatranit cu un an ci ca i-am implinit pe acestia,toti cati sunt.Si sa ne mai bucuram pentru cei care vor veni cu speranta sa fie sanatosi.

Dumnezeu sa-ti dea sanatate,sa te poti bucura de familia ta,de copiii si nepotii tai  dragi si sa fii alaturi de ei multa vreme de acum incolo.Te imbratisez si apoi inchin un pahar in sanatatea ta.

De ziua ta incep sa se coaca si  capsunele,asa ca ma duc sa culeg si vin sa- ti dau tie , primii de anul acesta.

L.E. Dupa cules

S6300341 PRIMELE CAPSUNE

Acum ma duc sa culeg un buchet de flori.Asteapta-ma un pic…

UpDate:Stiu ca-ti plac macii de camp,dar au trecut si pe aici nici n-am vazut decat cateva fire,insa am mai gasit salcami infloriti.Am vrut sa culeg eu cu mana mea florile pe care ti le daruiesc si fiindca-s albe sunt sincere si fiindca sunt parfumate sunt speciale si am aflat si o reteta cu flori de salcam  😀 .Dar azi,pentru tine o sa fac placinta cu branza si marar,asa cum facea maica,mama noastra draga de ea.

S6300348  FLORI DE SALCAM

S6300351 FLORI DE SALCAM

Si fiindca stiu ca-ti place Lobelia,caci la tine,la Rusca, am vazut prima oara si tu mi-ai spus ce floare este aceea suspendata ,era alba,uite Lobelia mea este de ziua ta,asa o sa ai o floare aici in curtea mea si uitandu-ma la ea ma voi gandi ,de bine,la tine.

S6300287  LOBELIA MARE

Acum ma duc sa pun la dospit placinta.Te astept deseara sa mancam impreuna placinta cu branza si marar,a la maica  🙂

S6300375 LANGOSSi-acum sa povestim la o placinta-langos,cum ii ziceam noi  si sa ne bucuram ca suntem impreuna.Nici nu stii ce bine mi-a facut acest scenariu neregizat si cat de aproape m-am simtit de voi.

Petrecere frumoasa, dragii mei! Placinta a iesit excelent,are gustul si mirosul copilariei,are gustul si aspectul de Comloş,are fragezime si este si pufoasa totodata si n-am pus deloc zahar.Este cu cas uscat  de oaie pe care l-am ras  si cascaval afumat,putina sare,smantana-caimac cu putin gris,2 oua intregi si 2 maini de marar.



LA MULTI ANI!

Acest articol a fost publicat în Sarbatorim și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

29 de răspunsuri la LA MULŢI ANI, LUCI!

  1. floris zice:

    LA MULTI ANI!!cu sanatate.Si cu tine si toti cei dragi alaturi ,chiar daca unii sunt la kilometri distanta.

  2. Elisa zice:

    Multumesc frumos draga Floris! Si voua va doresc tot binele! 🙂

  3. Andi zice:

    La multi ani, familie frumoasă! 🙂

  4. Manole zice:

    La multi Ani, Luci, sora de Eli! Sa traiti sanatosi si cu bucurie! 🙂

  5. CELLA zice:

    Sper că pe mine m-ai pus motivat la absenţe 😉
    tot binele din lume sorei tale care-i la o zi distanţă de-a mea 😆
    să ne trăască şi să ne bucurăm împreună de toate :lol

  6. Elisa zice:

    CELLA,
    MULTUMESC FRUMOS.Este primul tau comentariu care a fost la spam,credeam ca nu te recunoaste…stie el blogul ceva 😉 desi nu se vede pe nume:)
    Sa ne traiasca la multi ani surorile si noi pe langa ele!La multi ani,Monica!

  7. Elisa zice:

    Sibilla,
    multumesc banateanca draga si tie la fel si numai impliniri! Te imbratisez 🙂

  8. Elisa zice:

    Manole,
    multumesc tare mult pentru urari 🙂 Si voua deasemenea,multa sanatate si bucurii! Te pup 🙂

  9. Elisa zice:

    Andi,
    multe multumiri si tot ce iti doresti sa ti se-mplineasca!Da,noi functionam dupa principiul departarile unesc 😛

  10. CELLA zice:

    nu ştiu de ce nu se vede 😦
    mai am de învăţat 😆

  11. Elisa zice:

    Acum se vede,ai reusit 🙂 De invatat avem toti,mai mult sau mai putin…eu mai mult 😛

  12. Ninu zice:

    La multi, multi ani pentru surioara ta si din partea mea, fie ca durerea tristetea si nefericirea sa o ocoleasca mereu, si la fel iti doresc si tie.
    Cu drag vă sărut mîinile.
    Ninu

  13. Victoria zice:

    Sa iti traiasca sora si sa fie sanatoasa.La multi ani!

  14. nemessis zice:

    :))Cea mai frumoasa floare infloreste in inima.Floarea sufletului se numeste IUBIREA ….La multi ani Luci !:))

  15. Elisa zice:

    Ninu,
    multumim mult de tot.Iti doresc si tie la fel,numai bine!

  16. Elisa zice:

    Victoria,
    asa sa fie 🙂 La multi ani pentru sora mea,draga de ea si multa sanatate!Multumesc frumos draga Victoria :)Toate bune si pe la voi sa fie!

  17. Elisa zice:

    Nemessis,
    La multi ani cu sanatate si bucurii in viata!Si tie iti doresc sa-ti fie bine si-ti multumesc frumos pentru urari 🙂

  18. Elisa zice:

    Dragilor,va multumesc mult,mult,mult de tot ca si azi v-ati facut timp sa treceti prin gradina mea unde ne-am gandit cu speranta de bine si cu dragoste frateasca la sora mea,i-am urat de sanatate si sper ca Domnul sa fie bun cu noi si sa ne mai ajute si de acum ‘nainte.Sa va dea Dumnezeu sanatate!
    LA MULTI ANI, LUCI DRAGA!

  19. Laura zice:

    La multi ani cu sanatate si cu bucurii si din partea mea 🙂

  20. starsgates zice:

    Să-ţi trăiască sora, ellisa!
    La mulţi ani!:)

  21. MIRA zice:

    Ideea despre frati si surori care se iubesc pare mai mult o utopie! Inca o bila alba!Ai umplut-o de liniste si frumos pe sora ta,va doresc ca razele soarelui sa fie mereu indreptate catre VOI,doamnelor.

  22. SuKăRiT zice:

    Să fie sănătoasă, mulţumită şi împlinită în toate.
    La mulţi ani, surorii tale, Elizo.

  23. Elisa zice:

    Starsgates,
    mulrtumec mult! Si tu sa fii sanatoasa si ai tai! 🙂

  24. Elisa zice:

    MIRA,
    asa este,dar mama noastra a impartit in mod egal cat a trait si asa ne-a invatat ca-i corect,asa ca din astfel de motive nu avem disensiuni,ba las eu,ba lasa ea,numai sa ne fie bine,ca sa ne avem una pe alta,ca doar noi mai suntem din generatia noastra si cine stie cat vom mai fi ?(chiar acum am niste extrasistole care dureaza de zeci de minute.Am luat aspacardin,dar nu pot sta pe canapea…)Cu inima nu-i de joaca,o data nu mai bate si gata.:(

  25. Elisa zice:

    SuKaRiT,
    multumesc frumos pentru urari,asa sa fie :)Si voua va doresc totbinele 🙂

  26. MIRA zice:

    Buna ziua,Eliza! Mereu mi-am spus ca ai doua vieti data fiind puterea fizica pe care o depui zilnic;am intentionat sa te mai temperez dar nu mi-am permis stiindu-te ambitioasa si perseverenta.Apoi am banuit ca mai ceri uneori si putin ajutor…pe urma am renuntat la idee de teama sa nu te subestimez…Iata,insa ca inima iti mai da si semnale,alte decat acelea care vin de-acolo spre noi si acum ne ingrijoreaza.Extasistolele ventriculare nu sunt periculoase daca nu merg in tandem cu o tensiune relativ mare.Sper ca esti logodita cu ceva medicamente care sa-ti-le tempereze.Recunosc ca ai tu o inima mare dar las-o si pe ea sa te pedepseasca putin ca prea nu stii „cat e destul!”.

  27. zincabeiu, zice:

    Sa-ti traiasca surioara si sa mancati multi ani de-aici inainte placinta cu branza si marar.Si mie imi place. Iar eu ii daruiesc surorii tale olacintele din flori de salcam. Sunt tare bune.Asa facea soacra mea, Dumnezeu s-o odihneasca.
    Se fac la del ca placintelele de dovlecei,numai ca floricica se trece intreaga prin aluat si se prajeste cu codita afara !

  28. Elisa zice:

    Multumesc draga Zinca,multumesc frumos pentru urari si tie iti doresc la fel multi ani si sanatate!
    Da,cred ca de la tine stiu reteta asta…si le speli inainte,florile?

Lasă un răspuns

