Prin curte

S6300291  FERIGA

S6300277 CLEMATITA

S6300279 CACTUS INFLORIT

S6300288  LOBELIA MICA

S6300286 CREASTA COCOSULUI

S6300283 FLORI DE MACES

S6300262 CORCODUSE

S6300263 VISINE

S6300266 MERE

S6300255  PERE

S6300271  PIERSICI

S6300269  CIRESE

Acest articol a fost publicat în Gradina si gradinuta și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

23 de răspunsuri la Prin curte

  1. Laura zice:

    Wow, ai reusit! Felicitari! Pe blogger nu stiu daca se poate inca sa prescurtezi articolele… Si mie mi-ar place asta, ca unele-s lungi cat o zi de post… E frumos la tine in curte 🙂

  2. Elisa zice:

    Laura,
    se poate c-am vazut pe un blog,o sa intreb acolo,dar nu mai stiu de unde sa-l iau hahahaha

  3. Laura zice:

    Daca ai gasi blogul, poate i-am da de capat…

  4. Elisa zice:

    incerc sa-mi amintesc pe unde am umblat azi…

  5. Laura zice:

    nu-ti mai amintesti pe unde ai umblat azi… hm, astea-s semne… Eliso 😛

  6. Manole zice:

    Eli, varianta roz, taman ce-am pus-o pe blog! 🙂
    Sigur, langa catelul cel curat! 😀

  7. Elisa zice:

    Laura,
    eu le mai iau si de la referenti din spate si era cineva nou..incepea cu …anca…si mai departe habar n-am,ca n-am stat sa vad ce este…Dar n-o fi singurul…
    si da,ai dreptate…semnele sunt demult si numa mai panicheaza…din ceva tre’sa murim odata,hahaha

  8. Elisa zice:

    Manole,
    catelul tau ma priveste direct in ochi de parca m-ar fi prins cu mata-n sac…hahahaha
    Faina clematita ta roz…a mea este mov-lila

  9. Manole zice:

    Sa crezi tu!…ehe, uitarea e o etapa luuunga…hahahaha,ce sperante-mi mai dai! 😛

  10. Laura zice:

    Elisa, nu se moare din uitare… Nope, nici o sansa 😀

  11. Elisa zice:

    ti-am zis ca n-am uitat dar acea ..anca nu mai este la mine la referenti si stiu sigur ca a fost…
    Laura,stiu.Glumeam si eu,ca asta mai imi amintesc hahahaha

  12. Manole zice:

    Stiu, si a inflorit si la mine una, la baza…dar le astept pe cele care sunt cateva zeci la varf…o sa fie o splendoare.
    Cele bleu-mov…si ele sunt in stadiu de boboci si sunt foarte, foarte multi. Abia astept! 🙂
    Cat priveste catelul…la mine sa uita…pe mine ma prinsese cu Pusi in brate! 🙂

  13. Elisa zice:

    Mda,te invidiez pen’ca nu ai umbra,iar eu fara pomi multi nu pot,asa ca…
    Da?si pe tine te-a prins? m-am linistit 🙂

  14. Elisa zice:

    Laura,
    am intrebat si astept raspuns.Poate maine… Noapte buna dragele mele! 🙂

  15. Manole zice:

    Eli….daca nici spre nord n-am umbra…hahahahaha!
    Am soare pe mici portiuni, una tocmai am pozat-o! Restul e o umbra de abia acum se vad capsunile mici, mici si alb -verziu! 🙂 🙂

  16. Elisa zice:

    Ei,dar clematitele sunt sus.Capsunii,jos,asa ca se explica.Ei au nevoie de mult soare,asa ca poti sa-i pui pe puii ce-i vor face in ghivece la soare,undeva pe sus. 🙂

  17. starsgates zice:

    O minunăţie curtea ta.:)
    Şi socul când ni-l arăţi, că mirosul deja îl am în casă.:)
    De la florile culese.:)

  18. Manole zice:

    Asa am sa fac, mersi de idee! 🙂

  19. Elisa zice:

    Starsgates,am uitat de soc,dar il pun maine.Spor la trebile cu soc! 😛

    Manole, 🙂 🙂

  20. maryanne zice:

    frumoasa gradina!!!cu multi pomi cum imi place si mie

  21. Elisa zice:

    Maryanne,
    pomii astia-s in curte nu in gradina.In gradina sunt altii.Nu trece acceleretul Bucuresti- Timisoara,sau Arad -Timisoara pe la tine? Ca ti-as trimite zmeura 🙂

  22. Victoria zice:

    Buna seara.O minunatie curtea ta Elisa.

  23. Elisa zice:

    Buna seara Victoria! Si nici n-ai vazut tot 😆 glumesc 🙂 Avem roade pe pomi si asta este semn bun,asta ne bucura mult,iar florile,nu mai razbesc cu udatul celor din ghivece,ca am de lucru in gradina.Te pup si seara buna!

Lasă un răspuns

