Fragi si capsuni

S6300238 FRAGUTE

S6300231 FRAGUTE

S6300242 FRAGUTE

S6300239 fragi si capsuni

S6300245 CAPSUNI REMONTANTI

S6300232 capsuni

Acest articol a fost publicat în Gradina si gradinuta și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Fragi si capsuni

  1. Laura zice:

    Tocmai am terminat de papat capsuni cu frisca, asa ca de data asta nu mai salivez la tine pe blog 😛

  2. Elisa zice:

    Ma duc si eu sa-mi iau inghetata,ca altfel salivez eu… 😆

  3. cred ca nimic nu-i mai gustos dintre berry ca fragii…
    si nu-i maltratati cu frisca 😦
    Pe aici n-avem fragi ( prea cald ) dar capsuni…. la o gradina adevarata, culegi si mananci cat poti, si la iesire platesti ce ai cules !:)
    Asa propietarul isi culege roadele direct cu cumparatorii , care vin cu copiii ca la o lectie de botanica ! E tare frumos, si multe duminici dau o fuga..sa-mi culeg ce am nevoie:) de la Buttler’s Orchard.
    Duminica frumoasa , Elisa!
    xxx ,j.

  4. Elisa zice:

    Windwhisperer,
    stiu ca asa-i acolo la voi si ce fain este asa….Noi mancam fructele fara adausuri,insa cele de cumparat s-ar putea sa nu fie gustoase si de aceea se adauga zahar sau frisca 🙂

  5. Ar trebui sa scrie sub titlul..Accesul interzis copiilor si femeilor gravide 🙂 🙂 🙂 macar cind pui poze cu zmeura…

  6. Elisa zice:

    Blogul piticilor,
    daca nu ai glumit atunci iti raspund asa:din denumirea blogului se poate deduce ca intr-o gradina de vis sau nevis sunt de toate,de mancare,deci gravidele au cap si nu intra,iar copiii n-au decat sa-i bata la cap pe parinti sa le cumpere 😆

  7. ..am glumit… imediat plec la piaţă că nu mai rezist 🙂

  8. Elisa zice:

    😛 😛 pai,astia-s fragi nu zmeura,deci ce-ti doresti,capsuni,fragi sau zmeura? 😉

  9. Laura zice:

    Ei, a fost buna? 😀

  10. Elisa zice:

    Laura,
    am avut prajituri si-am uitat de inghetata,dar dau iama acus,acus prin congelator 😀

Lasă un răspuns

