Grădina dupa ploaie

S6300196 GRADINA DUPA PLOAIE

S6300197  ZMEURA

S6300198  FASOLE URCATOARE

S6300199 FASOLE URCATOARE

S6300203 MAZARE INFLORITA

S6300204 MAZARE DE-A MEA

S6300205 DOVLECEI

S6300206 ROSII

S6300208 ROSIE PITICA

S6300213 ZMEURA DE LANGA GARD

S6300212 GRADINA

Acest articol a fost publicat în Gradina si gradinuta și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Grădina dupa ploaie

  1. CELLA zice:

    wow 😆
    aşa DA !

  2. Cirese amare zice:

    Ma bucur tare mult ca ai avut parte de ploaie, am insa si eu o nelamurire…acum daca a plouat mai e valabila solutia cu care ai stropit ?
    Si pe aici a plouat tare. de fapt in tot judetul Hunedoara a plouat, sper sa se repete treaba asta cit de curind…
    Acum am vazut ca sint logat pe celalalt Blog..da tot Ninu ramin :))

  3. ivona zice:

    Super! Ma bucur mult de tot, arata minunat,Elisa, ai muncit atat de mult si Dumnezeu ti-a binecuvantat munca!

  4. g1b2i3 zice:

    Draga Elisa,ai o gradina minunata,de vis.
    Stii ca am fost plecata la Timisoara,am fost in vizita la cumnatii mei si le-am vazut gradina.Seamana cu gradina ta;rasadurile aliniate frumos,rosiile marisoare,arfeii,varza,vinetele,cartofii capsunile…am vazzut niste tufe de capsune asa de mari si m-am mirat ca prostu`.Apoi am aflat ca sunt capsuni care rodesc tot anul.
    A plouat si la noi si a batut vantul.Am auzit la stiri ca-n timisoara a fost furtuna mare.
    O duminica minunata!

  5. Manole zice:

    …o vezi crescand. O vezi ca dintr-o data devine puternica, ca plantutele ca niste copilite, se transforma in frumoase domnisoare…si cu fiecare ploaie…se maturizeaza, parguind.

  6. Elisa zice:

    CELLA,
    sunt eu mai prapastioasa cand e vorba de bolile plantelor.Am tot zis sa incerc sa nu ma mai panichez,insa…
    Imi cer scuze pentru ca am scris despre asta,m-am destainuit…ca de aici mi se trage si banncul cu care veni ieri al meu…razand cu gura pana la urechi, :lol;

  7. Elisa zice:

    Ninule,
    pai asa faci??postezi sub acoperire”””???Mai,mai,mai! de trei ori mai! 😛

    Da,este valabila pentru ca este sistemica,iar daca nu se pune albus de ou in ea ca sa se fixeze pe planta(sau aracet..cateva molecule 🙂 )

  8. Elisa zice:

    Ivona,
    sastii ca eu nu consider ca muncesc mult,decat atunci cand ma simt epuizata si nu neaparat de efort,ca nu ridic greutati…insa mi se aduna si mie si dau pe din afara,cum se zice…cateodata 🙂
    Multumesc pentru apreciere,o sa trec sa vad CE MAI AI NOU 😛

  9. Elisa zice:

    Multumesc frumos Gabi draga!Capsunii mei sunt remontanti,fructifica incontinu,ma mir ca nu ai constatat asta.Iti aduci aminte prin octombrie am pus poza cu capsune…Sa stii ca eu nu pun poze”expirate”,niciodata nu pun poze vechi,ci foarte,foarte proaspete.Vrei sa vezi capsunii mei azi?Nu am avut timp de ei,de pozat si ararat,dar azi,ca-i Duminica o sa am 😀
    Ma bucur c-ai fost la Timisoara,dar sunt calduri mari pe acolo,insa bate tot timpul vantul.Duminica frumoasa! 🙂

  10. Elisa zice:

    Manole,
    super faina comparatia 🙂 Plantele mele sunt inca la gradinita 😆 Te pup 🙂

  11. da Doamne ploaie !!!!
    ce inviorata esti 🙂

  12. Elisa zice:

    Asa este.O ploaie buna nu se compara cu irigatiile mele de la furtun.Urmatoarea ploaie cu furtuna si descarcari electrice este prognozata pe sambata noaptea si Duminica viitoare.Pana atunci mai prasim o data gradina ca mi-au intors-o niste cartite cu susu’n jos.Tre’sa le inund 😦 n-am ce face 🙂
    Duminica placuta si tie draga windy!

Lasă un răspuns

