Bancul blogerului

http://alergatorulcufaclie.files.wordpress.com/2008/02/hands1.gif

Se duce blogerul la preot si-i spune:

-Parinte ,trebuie sa vin sa ma spovedesc  😦

-Nu trebuie fiule,ti-am citit blogul  😀

Acest articol a fost publicat în bloggerind și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la Bancul blogerului

  1. CELLA zice:

    😆 ce noroc pă mine, că n-am

  2. Cirese amare zice:

    Am eu 2..da eu nu ma spovedesc 🙂

  3. Laura zice:

    Ce tare! 😛

  4. g1b2i3 zice:

    Imi place! 🙂 😦
    Cam asa e si zic ca e foarte bine!
    O duminica minunata,draga Elisa.Si racoroasa.

  5. Manole zice:

    Deci, la acatist…sa punem si link-ul! 😀

  6. Elisa zice:

    CELLA,
    asa…noroc ca-ti mai dam noi cate-o leapsa si te facem sa te spovedesti”””,ca altfel…. 😆

  7. Elisa zice:

    Ninu,
    asa,deci tu pe bloguri spui doar ce-i de bine…ha??!! Pai,ia stai nitel asa…cum este cu sinceritatea?
    La mine-i simplu…ce-i in guse-i si-n capuse 😛

  8. Elisa zice:

    Laura,
    da,este vorba de bloguri personale cum este al meu sau cele de tip jurnal,ca voi,cei care va ocupati cu arta…sau alte… 🙂

  9. Elisa zice:

    Gabi,
    si tie la fel.Te pup 🙂

  10. Elisa zice:

    Manole,
    cam asa ceva… 😛

  11. CELLA zice:

    ai să rîzi(eu m-am prăpădit)
    hahahahahahaha
    în timp ce eu glumeam prietenii „m-au făcut” 😆
    acuma, să se descurce că nu „muşc”
    doar îi sancţionez asistînd de la peluză
    http://blogulucella.blogspot.com/

  12. Elisa zice:

    hahahahahahahaha….si tocmai te laudai ca tu ai scapat de spovedanie…hahahahahahahahah…moooor de ras!!!!! 😛 😛

  13. CELLA zice:

    şi io, mă prăpădesc de-a dreptul
    merita, zău, să-mi fi văzut mutra astă noapte cînd m-a pocnit revelaţia … făcea toţi banii
    hahahahahaha
    nici la ora asta nu mi-am revenit(din rîs)
    da’nici ei nu ştiu cu cine au de-a face 😆

  14. Elisa zice:

    Vor afla 😉 Na,ca mie mi-a trecut…am ras o clipa doar atat,insa serios vorbind,ma si miram de ce tu si Zinca nu aveti bloguri?Pe bune!
    Iti doresc mult succes cu blogul tau,sa-ti aduca bucurii,macar cate mi-a adus mie si sa nu te plictisesti de el,sa ne spui ce si cum stii tu,caci,cel putin eu,as avea multe de invatat de la tine.Ma bucur din toata inima pentru blogul tau (pe facebooke n-am reusit sa intru 😦 ) si te imbratisez cu drag.
    Sa fie o surpriza placuta,placuta,placuta!Si…esti in blogroll 😀

  15. Ninu zice:

    Of, nu stiu de unde ai gasit fraza ca eu scriu doar de bine…ca eu scriu pe vre-o 15 bloguri zilnic de obicei…eu am personale doar 2 acesta si Cirese amare pe care imi public poeziile personale, dar sint si Administratorul altor 6 bloguri, deoarece proprietarii lor nu au timp sa posteze si sa raspunda postarilor, ei doar scriu, eu public si raspund conform politici interne 🙂 dar recunosc ca dintre blogurile pe care le vizitez, al tau si Gradina pasiunea mea, imi place cel mai mult 🙂

  16. Elisa zice:

    Fiindca ai zis ca tu nu te spovedesti pe blogurile tale,ori ne spovedim marturisind cele mai putin ortodoxe…eu asa stiu.
    OK,esti tare ocupat 🙂

  17. Ninu zice:

    Ooo…asta era…Doamne da ce superficial in gindire pot fi..de fapt am dormit doar 3 ore azi noapte si de acolo cred ca mi se trage….
    treaba proasta e ca daca te spovedesti pe Blog..risti sa te ia politia…dar la preot nu ai grija asta…de aia eu nu ma spovedesc de nici o culoare…dar din casa mai zic si eu cite ceva, am postat pe blog povestea unei intimplari reale traita de mine Castelul Trist se numeste, si dupa ce a citit-o prietena mea nu am mai mincat zeama calda vre-o 2 luni..asa ca e naspa treaba cu spoveditul in public 🙂 🙂 🙂

  18. Elisa zice:

    Ninule,Ninule…ce prozaic esti!! (desi scrii poezii 😉 )
    Este banc…pentru numele Lui Dumnezeu!!! Se zice ca daca dormi putin ti se ascute mintea..iar ai demolat un mit ntz,ntz,ntz… 😆

  19. Ninu zice:

    poi stiu ca e banc..da eu faceam comentariul apropo de asta nu strict legat de el.. ok..plec sa ma culc ca am luat-o pe aratura, dar de obicei Simbata noaptea sint de serviciu la Radio pina la ora 5 dimineata :(.. si treaba asta cu mintea ascutita o cred si eu..a mea a devenit atit de ascuţita de mi-a taiat toţi neuronii in doua 🙂

  20. Elisa zice:

    😛 😛 😛

Lasă un răspuns

