Floare-albastra de lobelia

S6300123  LOBELIA

Acest articol a fost publicat în flori, Gradina si gradinuta și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Floare-albastra de lobelia

  1. Manole zice:

    Nu’ s cum se face ca ale tale, la munte fiind, infloresc mai repede dacat la noi la ses…O fi ca sunt cu casa implicit gradina spre nord?
    Frumusele foc lobeliile aste, am umplut si eu vreo doua ghivece! 🙂

  2. Elisa zice:

    Asta este explicatia.Eu am toata curtea spre sud si soare tot timpul…dimineata pe gradinuta cu nu ma uita si dupamasa pe aia cu ciresul.Eu chiar mai vreau dar n-am timp si chef,mai ales,sa ma duc niciunde 🙂

Lasă un răspuns

