Nu ma uita,in diferite faze

S6300094  MIOZOTIS AZI

17 MAI

In curand ne vom desparti de ele si mi-e atat de drag sa le vad acolo! Ce-o sa pun in locul lor?Acum am facut buchete in jurul trandafirilor si a caisului ca sa respire si ei si sa creasca.Trandafirii sunt foarte stresati de inghesuiala cu primulele si apoi cu miozotisul,asa ca…firavi cum sunt si sub coroana tot mai mare si deasa a marului nu cred ca mai infloresc asa frumos ca anul trecut.

S6309994 MIOZOTIS

14 MAI

S6309874  ALBASTRU10 MAI

S6309726 GRADINUTA4 MAI

S6309420 NU MA UITA28 APRILIE

S6309289  GRADINUTA23 APRILIE

S6309297  MIOZOTIS23 APRILIE

S6309239 MIOZOTIS20 APRILIE

S6308791 MIOZOTIS NEINFLORITE7 APRILIE, MIOZOTIS=NU MA UITA,NEINFLORITE.

Acest articol a fost publicat în flori, Uncategorized și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Nu ma uita,in diferite faze

  1. starsgates zice:

    Florile de nu-mă-uita erau printre florile preferate ale bunicii mele, împreună cu clematitele.:)
    Sunt superbe, ce mai! 🙂

  2. Elisa zice:

    Superbe flori ii placeau bunicii tale…Eu am auzit de clematita abia de doi ani cand am primit-o nu stiam ce-i,apoi m-am interesat si asa am aflat ca am o clematita 🙂

  3. Lilick zice:

    Am trecut sa imi mai clatesc privirea cu frumusetile tale, ca de obicei. Vazand florile mici de nu-ma-uita, nu stiu de ce mi-am adus aminte de alte floricele mici pe care le aveam in curte in copilarie: margaritarele. Nu am mai vazut florile astea demult de tot…
    Iti las insa tie un cosulet aici, chiar daca nu le vei putea simtii si mirosul:

  4. Elisa zice:

    Lilick,
    oau…este cosul pe care i l-am daruit CELLEI de ziua ei 🙂 Sigur ca-mi place,ca nu daruiesc niciodata ceva ce mie nu-mi place.Sunt cele mai gingase flori de primavara,am in gradinuta,acum sunt in faza de fruct-seminte.Stii ce fruct fac lacramioarele?in forma de baca si rosu cand se coace…stiai Lilick?
    Multumesc tare mult si pentru flori… 🙂

  5. g1b2i3 zice:

    Draga Elisa,bine te-am regasit!
    In sfarsit am reusit sa ajung la tine si…m-ai uns la suflet cu florile de Nu-ma-uita.
    Nu te-am uitat 🙂 ,daca te-ai intrebat unde am disparut.Am fost plecata cateva zile si,printre altele,am vazut gradini frumoase.Mi-am amintit de tine si de gradina ta de vis acolo.
    Acum iti spun noapte buna,cred ca ar fi timpul sa merg si eu la culcare.
    Cu drag,
    Gabi.

  6. Elisa zice:

    Gabi,draga mea,chiar mi-era dor de tine si ma intrebam daca esti plecata de acasa.Eu trec pe la tine zilnic,dar nu stationez suficient pentru a-mi exprima o parere potrivita .Iti multumesc c-ai trecut si iti doresc mult bine.Te pup 🙂

  7. g1b2i3 zice:

    Mai trec pe la tine,draga Elisa! 🙂
    Acum am vazut raspunsul tau si am trecut din nou sa-ti spun noapte buna!
    P.S.Am fost plecata si am planificat cateva articole,apoi am avut ceva de lucru cateva zile si n-am avut timp sa vin in vizita.

  8. Lilick zice:

    Uite ca nu-mi mai aduc aminte daca am vazut vreodata fructele margaritarelor. Nu cred. Si nu stiam ca i-ai daruit Cellei acelasi cosulet. Haha! 🙂

Lasă un răspuns

