Extraordinar!!!!

Am visat asnoapte ca mi-am lasat iarasi geanta/poseta intr-un loc,undeva unde-am fost si cand mi-am dat seama m-am intors,dar nu puteam fugi,vroiam sa fug si parca aveam plumb la picioare si eram disperata.

Acum ma uit in spate la motor de cautare si uitati-va si voi ce vad:

Trei vizitatori m-au cautat dupa aceasta fraza…nu pot sa creeeeed!!!Cum sa mai imi explic si asta…?

Termenii motorului de cautare

These are terms people used to find your blog.

Astăzi

caută Vizualizări
azalee 5
am visat ca mi-am pierdut geanta cu bani 3
panselute 3
rododendron azalee 3
despre orhidee…. 3
muscate curgatoare 3
ceaiului sunatoare pentru copii mici 2
pot insamanta semintele de garoafe in lu 2
site:elisagradinameadevis.wordpress.com 2
gradina mea
Acest articol a fost publicat în Observatii curente din viata și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Extraordinar!!!!

  1. MIRA zice:

    Buna ziua,Doamna! Iata ca ai timp si sa visezi…ce bine stii tu sa prinzi subtilitatiile!Ti-ai gasit formula prsonala si ne indrumi pe calea ta,cat mai bine,cat mai „la obiect”,prinzandu-ne in aceasta retea aproape inefabila,adevarate clipe de terapie ,devenite de grup.Citesc cu placere bucuria acordurilor virtuale pe care le intonezi,in „lupta” zilnica cu cuvintele ce ne sunt izvor!Iarta-ma,insa ca doar le ascult…iar si iar…cand sunt pe-aproape.

  2. Gabrielle zice:

    io as zice, mira, ca esti pe faza :-))) elisa, dar ce vise ai… uite ca rad acum, fiindca eu inca asta nu am visat si probabil ca voi avea ocazia sa visez si sa nu imi mai vina poseta inapoi, cum mi se intampla in viata cu ochi deschisi. de 2 ori am pierdut poseta si de fiecare data s-a intors inapoi, desigur fara bani in portofel, dar cu toate actele hi hi hi !

  3. Elisa zice:

    MIRA,
    la mine cuvintele nu-s izvor ci mijloc de exprimare celor IZVORATE din te miri ce 😆
    Multumesc frumos,ca sper ca m-ai laudat in postarea asta 😀

  4. Elisa zice:

    Gabrielle,
    pai am un post cu portofelul pierdut de curand dupa ani si ani de repetare a acestui vis cu pierderea posetei…
    https://elisagradinameadevis.wordpress.com/2009/03/29/amintiri/
    uite aici este postul acela…cu portofelul 🙂

  5. Lilick zice:

    Asta e culmea! Hahaha!

  6. Manole zice:

    simplu. Baga si tu pe google…si vezi unde duce la tine asta…s-ar putea sa fi scris intr-un comentariu, tu sau altcineva…
    Dar, ieri, alataieri…rasalataieri..te-a mai cautat cineva dupa fraza asta…sau numai azi?

  7. SuKăRiT zice:

    Visătoareo! 😛

  8. Elisa zice:

    Manole,niciodata ,doar acum.Prima fraza nu o inteleg,daca este o explicatie la intrebarea mea.
    Deci,eu inteleg ca cei care m-au cautat dupa fraza asta au citit candva postul meu Amintiri,unde vorbesc despre astea…insa nu inteleg coincidenta…de ce am visat eu, iarasi???

  9. Elisa zice:

    Lilick,
    acum trebuie sa-mi pazesc geanta si portofelul mult mai strasnic 😆

  10. Elisa zice:

    SuKaRiT,
    ha ha ha ha ha!! 😆 😛

  11. nemessis zice:

    Elisa , cei trei probabil au visat cum ai pierdut geanta si te cautau sa ti-o restituie =)))

  12. Elisa zice:

    Ialomiteanca,
    asa o fi 😉 dar mai bine m-ar cauta ala de mi-o gasit portofelul in realitate,decat cei din vis hahaha!

  13. Gabrielle zice:

    aha, acum inteleg…tb neaparat sa faci o sedinta cu tine insati si sa schimbi in mintea ta teama cu siguranta, oroarea cu zambetul si poseta cu …un nou costum de baie :-)), poti incerca sa vezi lucrurile altfel, ca si cum poseta ta cu portofelul valoros (emotional) a fost sursa de miracol a unui copil sau a unei familii necajite, daca nu tine, intoarce-te in taxi, in minte si joaca-te cu gandurile pana cand vezi totul clar, tot mai clar si accepti ceea ce s-a intamplat cu toata seninatatea, insa ceea ce s-a intamplat incearca sa fie de bine :-)), ok sunt mai multe strategii, poti apela si la hipnoza, andy a facut o sedinta tocmai sa isi aminteasca exact ce s-a intamplat cand avea el 3 ani si era cat pe ce sa se inece, a fost salvat de o fetita, insa deja apucase sa paseasca pe culuarul dintre lumi si nu isi mai putea aminti nimic, fapt ce l-a macinat mult timp de atunci pana in pct cu hipnoza ,cand s-au lamurit lucrurile … acum nu mai este trist ca a ramas, insa ani de zile a fost suparat rau, spune ca a fost atat de frumos dincolo…
    noapte buna cu un vis frumos, ar fi minunat sa visezi ca ai gasit portofelul, concentreaza-te pe raspuns, pe bucuria ce o vei simti gasindu-l, in vis totul pare atat de real, de ce sa nu fie si in realitate realul pe care il dorim, oricum il gandim, ii dam importanta, deci exista, atata timp cat are forta de a ne manipula gandurile, oare trebuie neaparat sa fie material orice, oare trebuie neaparat sa vedem k sa credem? mi se pare mie sau suntem conditionati si limitati inca…? no…

  14. Elisa zice:

    Gabrielle,
    sa stii ca banii n-au insemnat mare lucru pentru mine caci nu mi-au lipsit,multumesc Lui Dumnezeu…Niciodata nu stiu cati bani sunt,nu socotesc,nu-mi trec viata calculand,nu ma plang in legatura cu partea materiala niciodata,de fapt nu ma plang deloc,ca nu-i felul meu,doar ma mai alint si eu din cand in cand ca un copil intarziat ce sunt…Insa,sunt rac,deci psihicul meu este foarte activ si se reflecta in vise,imaginatii si sper sa nu ajung la …halucinatii,hahahaha..Vreau sa-ti spun ca nu ma gandesc deloc la evenimentul cu pricina,nu ar fi ,aparent,niciun motiv sa-mi revina acest vis,doar ca de la vis,uite ca sunt destul de atenta cu ce-am in maini si nu prea las din mana lucrurile,plasele,sa ma uit la ceva prin magazine…doar la bagaje de mana.In fine,sfatul tau este bun,dar nu stiu cum sa-l aplic,caci,de fapt eu am depasit,asa cred,starea aia de regret c-am pierdut ceva…fiindca imi zic Doamne fereste de mai rau!
    Iti doresc o zi frumoasa si drum bun mamei tale!Parca azi pleaca,nu? Pupici 🙂

Lasă un răspuns

