Daca ploaia s-ar opri

Acest articol a fost publicat în Amintirile mele, primavara și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la Daca ploaia s-ar opri

  1. SuKăRiT zice:

    Şi la noi plouă. N-ar fi chiar nimic, de n-ar fi aşa de frig. Şi mai zic „experţii” că, nu ştiu ce încălzire globală e în curs de desfăşurare… 😛

  2. Elisa zice:

    Las’ca azi e ultima zi mai friguroasa,de maine …”mirosim” iar florile 😆 Da,este incalzire globala,n-ai vazut ce cald a fost asiarna? Doar de 3 ori a nins,iar vara trecuta doar de 3 ori a plouat…desertul ne asteapta! 😛

  3. SuKăRiT zice:

    Elizo, tu în care ţară trăieşti? Păi, aici (prin ţara mea 😛 ) o nins şi după Paşte (noaptea!). Cum crezi tu că m-am făcut prieten cu gipsaru’? Noaptea zăpadă (şi lunecuş, bată-l!) peste zi, caniculă. Asta da, schimbare de climă! Ce-i drept, n-o ţinut prea mult. 😉

  4. CELLA zice:

    melodia nu-i de vină, săraca 😆
    mie-mi place răuuuuuuuuuuu
    hai că-ţi trimit io nişte SOARE d-aici
    la noi plouă doar în rafale scurte, ploaie de vară, „cu bulbuci” … şi iar SOARE
    zăpuşala-i „de mare angajament” vaiiiiiiii de mine şi de capul nostru 😆
    nicicum nu ni bine, ba-i prea frig, ba-i prea cald, no, cum să ne mai împace Doamne Doamne ?
    la mine problema cea mai problematică-i cu ce mă îmbrac dimineaţa, că îţi trebuie fler să „o brodeşti” şi nici să-mi spună careva vorba aia cu „uită-te la bărbată-tu dimineaţa” nu-mi pică bine 😆 la freza mea de blondă (şuviţată mai, da'”se pune” 😉 )

  5. nemessis zice:

    Melodia este un bun balsam pentru inima trista , Eli , dupa ploaie intotdeauna iese soarele ! Un gind bun si o raza de optimism !!!

  6. Elisa zice:

    He,he he…pai nu mai umbla noaptea,frate! 😉
    La noi atunci cand a nins pe munti a fost -2 grade noaptea,da’io-am stat in casa 😆
    Da,SuKaRiT,asa-i..s-a schimbat clima rau de tot si …vorba CELLEI,nicicum nu mai ne este bine… 😛

  7. Elisa zice:

    CELLA,
    tu crezi ca mie nu-mi place ??Si melodia dar si versurile..ohoooo…imi place tare si ploaia,nu stii cat am mai plans dupa ea cand cu furtunul???Da,mama…dar nu acuma,nu chiar acuma ca n-am terminat de pus toate rasadurile si nu pot intra ca ma inglodez(daca stii brodesti am dedus ca stii si inglodesti,ca Ardeal este si la voi..ce mai!!!)
    Deci,asta e cu femeile,cu mine de fapt,niciodata nu le place ce au si vor altceva 😆
    Ai grija cu via ca zapusala-i mana la vie..ihi! 😛

  8. SuKăRiT zice:

    Ei şi tu acuma! Cu treburi, Elizo, cu treburi, păi pentru ce altceva? Hm, ăăă… bătea câinele la deal şi-am ieşit să alung lupii. 😉

  9. SuKăRiT zice:

    Cella, se vorbeşte (prin sat) că s-o inventat nu’ş’ce haine detaşabile. Cică pleci dimineaţa cu un rând gros pe tine şi până sara tot laşi pe drum câte-o bucată. Nu ştiu de-i vorbă adevărată ori numa’ zvon, da’ ceva tot îi, de-o ieşit vorba… 😛

  10. Elisa zice:

    Aha,am inteles.Credeam ca erai plecat in munti si acolo ti s-a-ntamplat …
    Ce zisesi?A ‘nebunit lupul sa coboare de la munte 😀

  11. Elisa zice:

    Nemessis,
    da e trista,dar eu nu-s trista,doar ca vreau sa fac treaba si nu pot.Si am pus acest clip ca sa-mi treaca…nervii,sa ma moi nitel si sa vad ca mai este si altceva in viata…nu doar ce vreau eu sa fac.
    Multumesc si bine-ai venit!Erai la primul comentariu si te tinea ascusa.De acum o sa apari imediat ce postezi.Te mai astept 🙂

  12. nemessis zice:

    Eli , bine te-am regasit !Am mai trecut pe la tine prin gradina , dar cu numele de ialomiteanca .Admir cit suflet pui in tot ceea ce faci , felicitarii !!!

  13. Elisa zice:

    Da,stiu ca m-am uitat in spate 😛 Dar mi s-a parut ca e asa de demult!! Te imbratisez.Si stai cuminte ca nu-i chiar asa cum pare…dar nu aratam tot,mai tinem si pentru noi 😛

  14. CELLA zice:

    Şucărit – 😉 îhî, am 😆

  15. zincabeiu zice:

    Ce aveti, frate, cu ploaia ? Elisa, mai fa si tu o pauza” de tigara”(pauza ta si tigara mea ha,ha,ha, ca doar am stabilit ca voi fi invatacel la tine in gradina !).
    Cu incalzirea globala, nu-mi fac griji…ca nu voi mai fi pe aci.Totusi, recunosc,#ma doare natura asta batjocorita.Caut sa mai salvez ce se poate…sufletul adica.Salutare !

  16. Elisa zice:

    Zinca,
    nu poci,nah…ce sa fac daca nu poci de fel 😆 Tre’sa termin odata cu rasadurile ca-mi stau dupa ceafa .Si pe urma tre’sa stau ca barbatu-mio lupta pentru stat(nu impotriva lui) si-o achizitionat taman ce trebuieste pentru asta lupta…dreapta 😉
    Salutare si toate bune! 🙂

  17. iulia zice:

    Nemuritoare piesa!

Lasă un răspuns

