Bună dimineaţa !

S6309917  PETUNIA INDIGO

S6309923 FARA NUMAR

S6309918 NOUA ACHIZITIE

S6309924 PETUNIA ROSIE

Acest articol a fost publicat în flori, Gradina si gradinuta și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Bună dimineaţa !

  1. floris zice:

    BUna dimineata ,Elisa.
    CUm esti?Am vazut ca ati avut furtuna.
    A trecut cu bine gradina peste furtuna asta?

  2. mihaella1 zice:

    Buna, Elisa. Superbe petuniile :). Exact aceleasi culori am si eu acasa!!

  3. SuKăRiT zice:

    Roşu şi albastru! Oah! Ştii că iubesc culorile astea?!

  4. Manole zice:

    Buna ziua, Elisa, Mai aveam un pic si spuneam …Buna seara, dar oricum ii bine, ca ieri nici asa, n-am mai apucat sa zic!
    Frumoase tare petuniile tale! 🙂

  5. Elisa zice:

    Floris,
    Am avut azi dupamasa si grindina,dar Dumnezeu cu mila…intotdeauna dupa ce le duc in gradina sunt diverse fenomene din astea,asa ca…
    Si n-am terminat tot,iar acum nu se mai poate intra ca te scufunzi in namol 😦 Multumesc draga mea!Sper ca la noapte sa fie….liniste 🙂

  6. Elisa zice:

    Mihaela1,
    eu mai vreau si alte culori,dar astept sa creasca ale mele…nu de alta,dar n-am timp sa dau o tura prin piata de flori 🙂

  7. Elisa zice:

    SuKaRiT,
    deci asa…verdele nu-i important,nu? 😆

  8. Elisa zice:

    Manole,
    da,aia rosie cred ca are 150 de flori deodata plus 50 de boboci..asa cred 😛 ,iar cea indigo este achizitie noua si miroase…trasnet (chiar acum am hapciuit 😉 )

  9. SuKăRiT zice:

    Era şi verde, Elizo? Uite cum aflu că mi-s daltonist… 😛

Lasă un răspuns

