O grădinuţă de Duminică

S6309862 CULORIS6309851 INCA LALELES6309873 UMBRELA NATURALAS6309874  ALBASTRUS6309876 ZMEURA CATARATOARES6309854  LALEA IN MAREA ALBASTRAS6309856 PANSELUTES6309889 RONDULS6309893 PIERSICI MICIS6309895  ACHIZITIE INDIGO

Acest articol a fost publicat în flori, Gradina si gradinuta, primavara și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la O grădinuţă de Duminică

  1. starsgates zice:

    Florile de nu mă uita sunt superbe!

  2. Sunt extraordinare toate!!! Felicitari…:)

  3. Manole zice:

    Asa i-am zis si io! Da’ cu ceva etaje mai jos!

  4. Lilick zice:

    Explozie de frumos! 🙂

  5. Victoria zice:

    Umbrela din aia ,naturala,am si eu.Si tare bine e sub ea.Iar florile…..superbe.

  6. Elisa zice:

    Starsgates,
    abia astept sa mai treaca un pic sa le adun buchete si sa las trandafirii sa respire,ca ele acum i-au sufocat.Dupa ce ca au dat mugurii tarziu,c-a fost frig si primulele i-au acoperit mugurii,acum nu pot sa creasca din cauza lor,albatricilor 🙂

  7. Elisa zice:

    Elena Valentina Stanica,
    cred ca ti-am urat bine-ai venit altadata,cand venisi prima oara,daca-mi amintesc eu bine si ma bucur c-ai revenit si ca-ti place ce vezi 🙂

  8. Elisa zice:

    Manole,
    aspectul gradinutii se schimba de la o zi la alta si o data o sa fac acest post,cu evolutia florilor in acel petec de pamant binecuvantat,al meu.

  9. Elisa zice:

    Lilick,
    asa e! Si tine uite-asa toata vara pan’la toamna… 😀

  10. Elisa zice:

    Victoria,
    nu pot sa-ti spun ce fain e sub mar si sub pomii din gradina pe soarele amiezii…ca mai lucrez si ziua,dar la umbra lor este minunat.Cat priveste pe cei care au asfalt in curte,nici-o floare si niciun pom,ba mai fac mutre ca le cad corcodusele mele pe acoperisul de la sura lor,sau ce-o fi acolo,unde se cotaie motanii celorlalti vecini….ei,bine,pe acesti oameni eu nu-i inteleg.Doar c-or fi aflat si ei de desoperirea cercetatorilor britanici”””” cum ca LENEA PRELUNGESTE VIATA ,hahahaha…

  11. Gabrielle zice:

    elisa & victoria, sunteti norocoase , dar si meritati, l`orealu ar tb sa faca spoturi publicitare cu voi :-)) va iubesc. g

  12. feeria zice:

    Covoras de albastrele si mandre lalele… De vis! Contrastul e superb!
    As putea pune niste albastrele si pe balcon, sau au nevoie de pamant mult si intindere mare?

  13. Elisa, 🙂
    frumos miosotisul… nu se intinde ca nebunul la tine? ca aici..il smulg si el reapare . N-am loc sa-l las de capul lui 🙂
    zi buna, draga Elisa, nu ma gandesc decat la vinetele alea..mmmm
    tc. J

  14. Elisa zice:

    Gabrielle,
    sigur ca Victoria n-a trecut pe aici,desi am lasat-o pe ea sa-ti raspunda :)Ce ziceai de l’oreal? 😆

  15. Elisa zice:

    Feeria,
    da,tu ai descris o…feferie,nu alta 🙂 In balcon,intr-o jardiniera cred ca merge,ca nu se intind pe orizontala decat lasandu-si semintele.Si lalele in ghiveci am vazut,deci la anul poti avea acest tablou care-ti place.Succes! 🙂

  16. Elisa zice:

    Windy,
    ei nu? Cum sa nu se intinda,mai ales ca eu cand se usuca le iau si le arunc,plantele uscate cu seminte pe ele,peste tot asa ca acum am si in fata,insa poti sa scapi de ele…mergand in piata si dandu-le celor care le vor,dar eu n-am timp de asta…
    Vinetele mele au fost azi grindinuite,asa ca un botez 😦

  17. Blog Vedete zice:

    Foarte frumoase florile. Nu o lua ca o critica dar, pacat ca nu ai un aparat foto mai performant care sa scoata poze mai clare. Ar merita

  18. Elisa zice:

    Amellia-blog de vedete,
    o iau ca pe o critica si anume constructiva,dar te rog frumos fa si tu un pic mai mult,adica da-mi link spre un site cu flori si pozele facute calumea… cu aparat performant(al meu e samsung si face auto).Ca sa pot face si eu comparatie,ma intelegi? Multumesc frumos 🙂

Lasă un răspuns

