O floare pe seară (5)

S6309836 REGINA NOPTII

Acest articol a fost publicat în flori și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la O floare pe seară (5)

  1. Manole zice:

    Deci, ti-a inflorit odorizantul de camera! 😀

  2. Elisa zice:

    Regina este demult inflorita si este in trepte.A crescut in ghiveciul cu cactus si am mai multe in ghiveciul cu palmier,da..erau din casa rasarite si aproape inflorite,caci afara,nu se vad prin puzderia de celelalte flori,doar in gradina daca rasar se fac mari si frumoase,ca au loc,aici in gradi…s-a terminat cu ele.
    Vezi Manole draga,asa fraze lungi as vrea sa-mi scrii si tu mie 😆 Hai,ca poti 😛

  3. gina zice:

    Cu regina mai merge da’ cu ceapa chiar si exotica sa vii tu de ziua mea :)) mai lipsea o varza ornamentala :))
    Sigur nu ai stiut, dar la anul ma astept la un buchet cu florile mele preferate, sunt convinsa ca le vei ghici 🙂
    O saptamana frumoasa!

  4. Elisa zice:

    Ginaaaa..LA MULTI ANI!! Te pup si sa fii sanatoasa si fericita! Florile tale …am si eu din acelea??O sa citesc toate comentariile tale si o sa descopar neaparat care sunt acelea…chiar de-ar fi sa stau la computer toata ziua…caut cu inversunare si chiar te rog sa nu-mi spui pana maine 😆
    LA MULTI ANI FERICITI!

  5. gina zice:

    🙂 Multumesc Elisa. Nu-i nevoie sa le citesti, ai toate florile in gradina , sunt de sezon si-mi plac sa le am in buchet laolalta. (L+L+L+N) :))
    In restul anului imi plac garofitele, dar asta nu inseamna ca celelalte flori imi displac 🙂

  6. Elisa zice:

    Draga mea,ma bucur ca-ti plac lalelele,liliacul,lacramioarele si narcisele,chiar se potrivesc astea toate intr-un buchet mununat.Te imbratisez si inca o data La multi ani! 🙂

Lasă un răspuns

