Seara in gradină

Imi place sa ma plimb seara,in amurg ,prin gradină.Este o liniste de basm ,un miros de verde,un cer in asteptarea stelelor si plantele proaspat udate se rasfată,iar eu ma gandesc…Doamneee,ce frumos este totul!

S6309837  SEARA IN GRADINA

S6309839 GRADINA PRINDE CONTUR

S6309840 PARCELA CU MAIMULTE

S6309841 CAPSUNII BATRANI

S6309843 MAZAREA

S6309844 VARZA SI BROCOLI

Acest articol a fost publicat în Gradina si gradinuta, Rasaduri și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Seara in gradină

  1. floris zice:

    Cata liniste,Elisa…

  2. i.o.flavius zice:

    Servus…
    frumos aici printre rasadurile tale…
    Cele bune

  3. maryanne zice:

    si mie imi place sa ma plimb seara prin gradina,chiar imi pare rau ca se intuneca.Eu stau si pe malul lacului si se mai aude si concert de broaste.E de-a dreptul superb!Nu am stiut ca exista si rosii mov.Galbene am avut si eu ,dar in timp le-am pierdut.Poate imi strangi si mie niste seminte de rosii mov si galbene.Numai bine si mai vorbim.

  4. Elisa zice:

    Marianne,
    da,sigur,cum sa nu…cu toata placerea :)Si din acelea lungi in forma de kapia mare..ai??Eu le am de la taica,tata meu caruia-i placea sa aiba de toate in gradina…

  5. Elisa zice:

    i.o.flavius,
    multumesc mult si bine-ai venit printre rasadurile mele! 🙂

  6. Elisa zice:

    Floris,asa este,binecuvantata linistea serii! 🙂

  7. maryanne zice:

    sigur ca vreau si din acelea.Si mie imi place sa am de toate in curte.Pana s-a nascut fetita mea aveam cam de toate,dupa aia m-am ocupat de cresterea ei mai mult,si am cam lasat gradina pe locul 2.Acum cand am zburatacit-o ,zic eu,vreau sa revin la vechea pasiune.Te pup si numai bine iti doresc!!!

  8. Elisa zice:

    Victoria,
    🙂

  9. Elisa zice:

    Maryanne,
    bine.Vedem noi cum vom face,ca de zis pe unde stati nu mi-ai zis,desi te-am intrebat de mai multe ori…:) Doar judetul,sa-mi fac idee despre starea vremii la tine 😆

Lasă un răspuns

