O floare(buchet) pe seară(3)

S6309846 UN BUCHETS6309848 CEAPA EXOTICA

Acest articol a fost publicat în flori, Gradina si gradinuta și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

27 de răspunsuri la O floare(buchet) pe seară(3)

  1. Ninu zice:

    Superfrumoase, sint garofiţe, am si eu in gradina si se intind peste tot, la fel ca lacramioarele.cred ca sint din familia Dianthus, nu stiu sigur, dar mie imi plac tare mult garoafele, sint preferatele mele, Bunica mea avea un fel de garoafe care aveau multe flori dar tot pe aceeasi tulpina… din pacate nu am mai vazut asa ceva si nu stiu cum le zice…dar sînt băieţel si am circumstante atenuante 🙂

  2. Elisa zice:

    Tinem click pe poza si vedem ce este…deci????

  3. Manole zice:

    Hai ca m-ai dat gata!!! Ceapa exotica!
    Si asta e extraordinara…ce bobocioi are…

    Am nevoie de ajutor…tu stii cumva ce floare este in prima poza de aici?
    http://feeria.wordpress.com/2009/05/08/detectiv-de-gradina/
    Cea alba ca niste bulgarasi…
    De cea de-a doua nu te intreb…ca nu e cazul! 😀 😀 😀
    Ca doar mi-s mama lor! 😀 😀 😀

  4. Manole zice:

    MULTUMESC!!!!
    Transmis la sursa! 😀 😀 😀
    Rezolvat mister! 😀

  5. feeria zice:

    Multumesc mult pentru ajutooor! Ma intreb daca e parfumata- n-am putut sa sar gardul. Am trecut si pe langa un salcam si era sa-mi uit nasul printre florile lui. 😀

  6. Ninu zice:

    Ceapa exotica !!! of doamne si eu ma luasem dupa culoare si pareau garofite…Stiam io ca slanina de hipopotam se maninca doar cu ceapa exotica, si doar ce-a de porc cu ceapa normala dar nu vazusem pina acum..deci acu mai trebe hipopotamu’

  7. Lilick zice:

    Ups, flori de ceapa? Sunt mov? N-am mai vazut… 🙂

  8. Elisa zice:

    Manole,
    solutia mea era gresita,Floris a stiut despre ce era vorba,asa ca…multumesc Floris!Eu m-am gandit la cel arbust insa credeam ca-i tot hortensie,desi denumirea de bulgari de zapada mi-am amintit-o dupa ce-am vazut linkul de la Floris.Eu n-am cunostinte de horticultura:(

  9. Elisa zice:

    Floris,
    multumesc inca o data ca…m-ai scapat de rusine,ca daca nu spunea-i tu,ramanea confuzia si eu eram dezinformatoarea… 😆 Te pup,draga mea 🙂

  10. Elisa zice:

    Feeria,
    n-o crede pe Manole,in privinta mea exagereaza,dar in rest…este mestera,nu alta 🙂 Bine-ai venit prin gradina mea si cu vestea c-au inflorit salcamii 🙂
    Florile de ceapa mica nu miros,sper,a ceapa…dar promit sa aflu cand se deschid 😉

  11. Elisa zice:

    Ninu,
    asa i-am zis eu,ca nu stiam cum sa-i zic.Era la Plus in ghivece iarna si am cumparat-o pentru a o tunde si a-i pune frunzele in salate.Primavara trecuta am pus-o in gradina,dar nu am folosit-o,iar toamna,cand trebuia intoarsa brazda,am scos-o,cu gandul s-o …sa fac ceva cu ea,insa a stat toata iarna sub marul Ionatan,asa adunata una in alta,cum am scos-o din pamant,buchete.Ei..si dupa 3,4 luni as-primavara,vad ceva verde sub mar,era ea..dadea…Ce parere ai? 🙂
    Cat priveste cu ce se mananca am zis ca i se tund frunzele si se adauga la salate..nici vorba de slana de….elefant 😉 😛

  12. Elisa zice:

    Lilick,
    da,asta mica are flori mov,nici eu n-am mai vazut pana la mine 😆 Dar cand infloreste total este o umbrela superba…o sa vezi 🙂

  13. MIRA zice:

    Buna dimineata,Doamna! Cum le acorzi tu importanta tuturor…tufulita de ceapa am tratat-o cu flit,anul cand am primit-o,la debutul meu in gradinarit,am pus-o,asa ca sa scap de ea…abia marti am divizat-o,dupa doi ani si doar pentru ca-mi statea-n cale…Oare e prea tarziu?
    O zi placuta,”ne mai vedem si maine”!

  14. floris zice:

    Buna dimineata ,Elisa.
    Eu nu am facut altceva decat am aratat poza Sotului.El a zis ce e si el mi-a dat link-ul .
    Asa ca …pe el trebuie sa il pupi;)) .
    Cat despre ceapa…eu o stiu sub denumirea italiana „erba cippolina”.
    O folosesc mult la salate.Si a mea e toata inflorita.
    Acum e in Gradina,dar am avut ani de zile in ghiveci in bucatarie.Un doi imi taiam cu foarfeca si puneam in mancare.
    Cica ii si face bine sa o tunzi mereu,ca se tot regenereaza.

  15. MIRA zice:

    Multumesc Floris,sa o tai mereu…dar daca i-am divizat radacinile abia acum?

  16. Manole zice:

    Bravo, Doamna!
    Cum adica ” n-o crede pe Manole” ??? Hahahahaha!
    Am deschis ambele variante si mi-am dat seama care e…stiam ca hortensie nu e, deci Floris avea dreptate! 😛
    Buna dimineata! 🙂

  17. Ninu zice:

    Of.. acu musai sa-mi procur si eu de undeva o ceapa din asta, ca numai la ea visez, si la slana de hipopotam ( nu elefant :)) Cred ca deja sinteti la restaurant sa sarbatoriti, in fond astazi este adevarata Zi Naţională a României !, eu am fost astazi cu prietenii la un restaurant Romanesc si am mincat mici, a fost super, din pacate tot mai putini Romani stiu ce zi e astazi 😦
    Dupa ce am publicat pe blog, am primit telefoane de la prieteni care credeau ca glumesc 😦
    Daca era ziua lui Mickey Mouse…ştiau toţi 😦

  18. Elisa zice:

    Ce mi-ehipopo,cemi-e elefant?!Dar am zis ca asta e ceva sic draga…nu-i pentru slana,crede-ma!
    Eu ,mai nou,am vorba asta:ma mandresc ca-s taranca mai mult decat ca-s romanca ,hahahaha

  19. Elisa zice:

    Manole,ok!M-am simtit rau,efectiv din cauza nedreptatii ce se facea…pai nu??Fata aia…Feeria,credea ca io stiu cate-n Luna si-n stele…si nu-i asa,sa fim corecti.Niciodata nu mi-am insusit ceea ce nu era al meu,fie ca era material fie ca era doar o idee,sau o…cunoastere.Asa ca sper ca nu te-am suparat 🙂

  20. Elisa zice:

    Floris,
    da mai sunt 10 minute pana dimineata 😉 Si tu…acuma,ca mine,nu-ti insusesti ce nu-i altau? Bravo! De aia te plac io petine 🙂 Noapte linistita!

  21. Elisa zice:

    MIRA,
    eu n-am divizat nimic,am pus-o mai multe la un loc si tot ce conteaza acum sunt florile,minunatele ei flori.Azi erau si mai frumoase…Cred ca va face frunze pe care sa le ciupesc mereu doar in primul an cand nu face floare.Ale mele sunt deja in al 3-lea an si nu prea vreau sa renunt la floare-seminte in favoarea frunzelor…asa ca…este doar pentru privit,la mine 🙂

  22. Ninu zice:

    Am citit asta si am luat o hotarire importanta pentru viitorul meu, o sa ma fac cultivator de ceapa 🙂
    http://www.gds.ro/Util%20si%20placut/2007-05-27/Allium+giganteum+-+ceapa+decorativa

  23. Manole zice:

    Elisa,aici nu e vorba de suparare…ci de faptul ca nu m-ai inteles. Era comparativ cu mine, si aici sa fie clar, nu pot compara cei 14 mp ai mei, cu gradina ta in ceea ce priveste experienta diferitelor culturi…asta ca sa nu zic despre anii de experienta. Ea m-a laudat pe mine, dar eu te cunosteam pe tine cu toata gradina ta.
    Deci era vorba despre mine si despre tine, nu despre cea mai din toata lumea si din toate timpurile.
    Dupa parerea mea, nu aveai de ce sa te simti rau, de nicio culoare! 🙂
    Hai, iti mai e rau? 😛 Ca mie mi-a trecut! 😛 😛

  24. Elisa zice:

    Bine,mai! A-mi fi rau..este un fel de-a spune :)Is’t over 😉
    Ideea e ca nu eu ti-am zis corect,asta-i chestia..nu ca ma laudasi…ca de laudat tre’ sa ma bucur ca ma lauzi,nu multi fac asta,deci intelegi?Sunt 2 aspecte diferite:laudatul de Elisa si, al doilea, ca nu ea ti-a zis ce este arbustul acela…Eu la al doilea m-am referit.Sorry 😀
    Recunosc c-am citit o singura data,atunci noaptea si poate ca inca nu s-a restabilit adevarul. Ha ha ha..,a propos de adevar,sa-ti spun una sa razi sa mori,nu alta…O emisiune in care amanta de 3 ani a unui tip insurat sta bine merci in minciuna pana afla ca el,totusi, face ceva cu sotia lui devreme ce-o lasa insarcinata.Ei ,acum,cand amanta afla acestAMANUNT,ea vrea sa se stie ADEVARUL ,hahaha si se razbuna spunandu-i nevestei omului,prin emisiunea asta,despre ea .M-am prapadit de ras,nu alta!Desi parea live toata tarasenia,cred ca este regie,ca la toate emisiunile astea cu scandaluri de familie.

  25. Elisa zice:

    Ninu,
    excelent!

Lasă un răspuns

