O floare pe seară (2)

s6309766-4-floris6309812-flori-de-hoya

Acest articol a fost publicat în flori și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la O floare pe seară (2)

  1. lorrena zice:

    http://lorrena.wordpress.com
    Superba si foarte interesanta floarea…insa, cum se numeste?

  2. MIRA zice:

    Imi cad ochii-n gura,incerc sa urmaresc totusi filmul de pe HBO,cu actorul meu preferat.Noapte cu vise placute si un maine cu soare cald!

  3. Ninu zice:

    MIRA… Totul este sa ai mare grija sa nu-i inghiti :).. daca imi zici numele actorului tau preferat eu o sa-ti zic numele actritei mele preferate… 🙂

    Elisa, e chiar minunata aceasta floare, soacra mea avea una, si imi placea tare mult, (doar floarea) acum am una la intrarea in casa si una linga usa, in rest pe toate mi le-a rupt pisica … Si uite in timp ce-ti scriu imi amintii ca pe data de 1 Mai m-ai intrebat pe ce frecventa emite Radio Sufletel, Radio Sufletel este postul de Radio al diasporei Romane, dar si a Romanilor din tara, emite doar pe Internet, se scrie pe Google si se gaseste imediat, merge prin Winamp… iar eu lucrez de la domiciliu la el..sint unul dintre Administratorii lui…

  4. Victoria zice:

    Minunata este Floarea de ceara.Imi place foarte tare mai ales mirosul ei,dar si florile care plang.Am avut si eu una dar,din pacate nu a rezistat peste iarna in bucataria mea in care iarna e cam frig.

  5. Manole zice:

    Bobocei…hmmm,abia astept s-o pozezi numa’ floare!
    E super! 🙂

  6. MIRA zice:

    Ninu,George Clooney,si nu doar pentru ca arata intr-un fel…O zi placuta!

  7. MIRA zice:

    Manole,buna ziua!Ce-ti face materia organica despre a carei necesitate am citit intamplator,blogarind acum doua luni in cautare de informatii premergatoare unei noi indeletniciri!? Lasa concediul,ca-i prea devreme,nu-s tezele in plina desfasurare? Hei,vorbesc si eu sa nu tac,imi place sa te parcurg ,as face-o mai des,aducand zilnic omagiu cuvantului asternut ,simplu si cald in aburii licorii matinale, pacat ca sunt…hipertensiva!

  8. Ninu zice:

    MIRA, Laura Andresan, si doar pentru ca arata intr-un fel (si nu ascunde acest lucru )… O seara frumoasa !

  9. Elisa zice:

    Lorena,
    daca tii mouse-ul pe poza .un pic,sau misti putin,atunci scrie ce reprezinta poza.Este floarea de HOYA,sau Lacrima Maicii Domnului,care va inflori in cateva zile…acum are 4 inflorescente si este doar in apa.Cea din ghiveci nu mi-a inflorit niciodata…doar asta din apa.Curios,nu?
    Uitai sa-ti spun ca ma bucur c-ai postat si ca te mai astept.Merci delink,abia astept sa ma uit pe site-uri noi 🙂

  10. Elisa zice:

    Ninu,
    ca radio3net?Aha…Pai iti doresc mult succes!

  11. Elisa zice:

    Draga mea,sa stii ca pe holul pe care este Hoya mea iarna sunt 15 grade si-i place,atat ca nu infloreste…Florile sunt de la cea din vaza cu apa 🙂

  12. Elisa zice:

    Manole,
    in cateva zile…o frumusete ca ea se lasa asteptata,nu? 🙂

  13. Manole zice:

    Mira, draga…Manole e …unica…cu toate ca am deschis azi..pici-sa de vreo cateva ori…n-am vazut comentariul tau!
    Eu mi-s a V-a…deci nu teze unice…deocamdata…d-astea obisnuite. Sigur, prima e saptamana viitoare la mate…iar cealalta, la romana, saptamana urmatoare…
    Concediu…ehehe, stiu ca e departe…dar mult a fost putin a ramas …si ma ia ashea o nostalgie ! 😀 😀 😀
    Cat despre materia organica….zau, c-am uitat despre ce e vorba…zi, Manole!
    Ma bucur ca ma vizitezi, cat despre cafea…nah, ca doar n-o face tensiune virtuala!! 😀 Sau, mai stii? 😛
    Multumesc de aprecieri 🙂

  14. Manole zice:

    Am rabdare, te astept la cotitura …cu poza! 🙂

Lasă un răspuns

