Esti mereu in mintea mea

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Esti mereu in mintea mea

  1. gina zice:

    O melodie frumoasa dar care pe mine ma intristeaza un pic, nu stiu de ce…
    Sanatate si o saptamana frumoasa iti doresc :-*

  2. Elisa zice:

    Gina,
    am cautat un videoclip cu flori si deodata am auzit un glas care parea cunoscut,parca l-am mai auzit…imi placea glasul acela pentru inflexiunile lui…ma topeam la acele inflexiuni…si apoi mi-am amintit de Michael Buble.Gina,sunt o mare fana a tristetilor exprimate in cantec,in muzica…doar stii 🙂
    Si eu iti doresc o saptamana usoara si placuta!

Lasă un răspuns

