Grătarul

UpDate: actiunea a fost amanata pentru….23 august  😛  😛  😛

Nu ma intrebati cum am sarbatorit intai de mai,caci nu l-am sarbatorit niciodata,nici in vremurile in care era musai,mort -copt trebuia sa sarbatoresti…Acum,fac numai ce vreau eu si ce m-ajuta Dumnezeu.Atat.Va doresc odihna placuta!

MIRA, cam pe la 14;30  a inceput sa mi se aureasca gura,cu niste bubuituri in cer de spaima,nu alta  🙂

N-am grătar în curte,n-am avut niciodată,în curte,doar unul ca o armonică,bombat şi cu mâner,la bloc, pe care mai făceam când eram tinerei,pecea.Ce-i aia pece??Cotletul fără os.Acum câteva săptămâni al meu veni acasă cu un pachet la care m-am zgâit ceva vreme,nu din cauza pachetului ci din uluire că dumnealui n-are obiceiuri proaste .Mâine-i fac surpriză şi-l invit de 1 MAI MUNCITORESC la un grătar la mine-n bucătărie,că afară va ploua cu siguranţă.Altă surpriză nu-i fac,nu voit.Promit să nu-i amintesc că dacă muream în accidentul de anul trecut de 1 MAI acum trebuia să-mi pună pomană  😦 …fiindcă-i aminti-i astăzi…adică ieri,că deja e  1 MAI  INSOMNIAC.

s6309609-gratarul

Acest articol a fost publicat în Observatii curente din viata și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Grătarul

  1. Ninu zice:

    Deci ai scos pina la urma gratarul… 🙂 eram sigur.. dar e cam nou…nu-i bai, da nu vad berea, si eu l-am pregatit pe al meu, si miine plec cu jumatatea mea şturlubatică la malul Muresului si acolo gatesc, de pescuit nu pot ca e prohibiţie, noroc ca am acvariu si ma antrenez in el..E ora 3 si am 214 ascultatori la Radio, ce-i mai multi sint din Canada si SUA, doar 5 din tara, sper sa fii printre ei..mi-ar place…
    Imi pare rau ca treci printr-o faza mai putin placuta, eu cind trec prin asa ceva ascult Mozart, incearca poate merge si la tine,… cit despre ploaia de miine.. sa te auda Dumnezeu, ca si eu o doresc…da de oprit sa merg la Mures cu grataru’ nu ma opreste nici inundatie de e.. 🙂

  2. g1b2i3 zice:

    Draga Elisa,cu ploaie sau nu,va doresc sa mancati un gratar bun de tot!
    Am mancat si eu niste mici si alte carnuri acum vreo trei saptamani,cu ocazia zilei de nastere a nepotilor mei (copii surorii mele mai mici),bineinteles ca au fost foarte buni.Ii inteleg pe cei care abia asteapta sa iasa la iarba verde la gratar si nu inteleg de ce unii dintre ei lasa mizerie acolo.
    distractie placuta la gratar.Sper ca faci si niste poze cu carnea sfaraind. 🙂

  3. MIRA zice:

    Draga mea,iata ca n-ai avut gura aurita,cel putin deocamdata;natura suspina,vantul poarta cu sine, freamatul frunzelor fosnind ametitor cu amprente dulci de miresme.Cerul,nedecis,nu cucereste pamantul insetat.Natura suspina…regret ca-i tii isonul!

  4. MIRA zice:

    Ninu,e drept,n-am blog…dupa cum am mai spus n-am reusit sa-mi canalizez preocuparile intr-o directie clara,concisa iar dizertatiile despre…nemurirea sufletului ocupa spatii virtuale a caror invelis stilistic este de invidiat.Asa ca,ferita de sensibilitati,in umbra draperiilor trase,azi,practic o convenabila contra-reintoarcere in cutiuta mea stationara.Las altora frumusetea pura sa le sfredeleasca placut retina…prea mare concurenta pentru o banala sarbatoare…A MUNCII!

  5. Victoria zice:

    Buna seara Elisa.
    Uite asa gratar aveam eu la bloc.Iar cand am venit la curte….l-am aruncat.
    Si acum ,cand ploua afara si as vrea un gratar,imi aduc aminte cum am aruncat eu gratarul la gunoi.Haha.
    Noroc ca nu prea poftesc la gratare.
    Iar in curte nu am nici eu,dar a facut sotul meu un gratar din fier beton,cat pentru 20 de persoane pe care il punem unde vrem(vorba vine,ca avem un loc bine stabilit).
    Oricum,am vesti bune(dar eu o sa cred abia cand voi vedea negru pe alb oricum),ca ne vom intelege pana la urma si ramanem aici,iar de la toamna ne vom configura exact fiecare particica de curte si gradina asa cum ne dorim(partea noastra ,bineinteles).
    Te imbratisez cu drag si iti doresc o seara minunata.
    P.S. Eu am sarbatorit prin munca.

  6. starsgates zice:

    Ce faci elisa, gratar de …etichete??? 🙂

  7. Elisa zice:

    Starsgates,
    aham 🙂

    Victoria,
    am fost ,am vazut si …felicitari! Si tine seama de ce ti-am spus cu actele…neaparat.Te imbratisez si nu-mi vine sa cred ca exista oameni care arunca lucruri, momentan inutile.La mine se gasesc lucruri din epoca de piatra…a meahahahaha 😛

    MIRA,
    darstiu c-o tras o ploaieee…de la mama ei! In sfarsit nu ma mai pot plange,asta e 😉

    Gabi,
    eu cand am pofta de mici ma duc in piata,e acolo …unii care le stiu cu astea,cu gratarele si-mi iau la pachet fo 6,nu mai multi si nici nu se racesc pana acasa si mananc doar 2.Asta fac cel mult o data pe an.Vezi…nu sunt pofticioasa de carne…Ai citit actualizarea,nu??Am glumit si eu cu voi asa cum am stiut,ca mi-era musai sa-mi distrag atentia de la starea generala,care acum ,gratie surorii mele care mi-a indicat tratamentul bun,ma simt instare sa raspund la comentarii.Te imbratisez 🙂

    Ninu,
    cred esti tot imtr-o campeneasca,vei fi avut liber de la Radio…Eu nu prea ascult radioul,niciunul ca instrumentul este in sufragerie si nu prea stau pe acolo,dar nu stiu pe ce raza emiteti si daca noi suntem in raza voastra si pe ce lambda??sau niu??? 😉

Lasă un răspuns

