Liliacul meu liliachiu

s6309544-liliacul-meu

s6309545-liliacul

s6309548-liliachiu

s6309547-liliacul-meu

Acest articol a fost publicat în flori, Gradina si gradinuta, primavara și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

21 de răspunsuri la Liliacul meu liliachiu

  1. Ninu zice:

    Frumos tare liliacul liliachiu, eu aveam unul la iesirea din casa, iar sub el aveam o masa unde luam masa cu sotia mea si fetita noastra, de ziua mea tocmai se scuturau florile de liliac si prin toata curtea era plin de flori care ningeau usor usor ca in basme… dupa ce ele nu au mai fost.. l-am taiat… nu-l mai puteam privi..era prea dureros. acum imi pare rau dupa el..dar e prea tirziu…e ciudat cum o floare ori un copac ne pot trezi amintiri si pot insemna uneori atit de mult pentru noi.

  2. Elisa zice:

    Ninu,
    imi pare tare rau daca „ele nu mai sunt ” inseamna ceea ce se poate deduce…dar sper din toata inima sa fie,dar in alta parte,sub alt liliac.

  3. Ninu zice:

    Asa e.. sub liliacul fostului meu..cel mai bun prieten 😦

  4. Elisa zice:

    Ei,asa e mai bine,m-am linistit.Bine ca nu-i ce credeam de prima data… 🙂 Ar fi fost total ireversibil

  5. Ninu zice:

    si asa e ireversibil, sint 9 ani de cind am divortat…a trecut…da parca a fost ieri totul.

  6. Elisa zice:

    Viata merge inainte.Mult noroc si tot ce iti doresti!

  7. Ninu zice:

    Mersic..!!!
    imi doresc clatite cu briza si marar, ori cu brinza dulce si stafide 🙂 altceva de la viata nu mai vreu nic.

  8. MIRA zice:

    Ninu,cu totii ne ciocnim de intamplari nefericite,esecuri,despartiri,dramatice,chiar,conteaza modul cum reusim sa le gestionam.Poate vei avea nevoie de putin efort,sper ca-ti sunt de mare folos:prietena,tuicomicina(votcomicina n-o pot suferi,data fiind provenienta!)si…clatitele – daca are cine sa le-ntoarca!!!!Ha,ha,ha!
    O zi frumoasa!

  9. SuKăRiT zice:

    Ai mei sunt? Nu?! Seamănă, de-aia mă gândeam… 😛

  10. Victoria zice:

    Buna ziua Elisa.
    Wow ,e superb liliacul.Asa vreau si eu la poarta mea,numai ca…………..sa vedem unde ne facem poarta.

  11. Ninu zice:

    MIRA, recunosc ca situatiile de criza nu le gestionez intotdeauna cum ar trebui,ca nu ma pot detasa de situatie si sa gindesc la rece, da niciodata nu am apelat la tuicomicina pentru a depasi o situatie de criza,in fapt de 3 ani nu am mai consumat acool, sare, si carne de porc, iar bere beau doar fara alcool si doar cind are Clujul meci, insa la clatite apelez saptaminal, asa am gasit acest blog Googlind dupa clatite,clătitele desi par un desert banal sint totusi foarte complexe, eu nu am gustat niciodata clatite de la persoane diferite care sa aibe acelas gust, fiecare ingredient le schimba gustul, numarul de oua, laptele, etc chiar si cantitatea de ulei pusa in tigaie le modifica aspectul si gustul, mie imi plac la nebunie mai ales cele cu marar, de intors nu prea are cine, prietena mea nu consuma clatite si nici nu face ca zice ca o ingrasă… de parca nu i-ar fi destul cum e acum de slaba… că daca vrea sa mearga undeva pe vint trebuie sa ia cu ea un saculet cu nisip.

  12. Elisa zice:

    Cavalere,
    asa-i ca-s si mai frumosi?? 😉

  13. Elisa zice:

    Victoria,
    nu stiu de ce dar mie-mi suna a…bine…asta cu poarta si 2 tufe de o parte si de alta…Sa te ajute Dumnezeu! Pa!

  14. Elisa zice:

    MIRA si Ninu,voi conversa-ti-va in voie ca este gratis… 😆 😛

  15. Ninu zice:

    Mersic ;)) ma gindeam eu ca este gratis, mai ales ca eu fac si publicitate acestui frumos blog pe blogul meu 🙂 acu astept cu sufletul la gura pozele de 1 Mai cu mici si bere…sper ca nu doar eu 🙂
    MIRA… mai esti ?..ori ai plecat deja la munte ori la mare ?

  16. MIRA zice:

    Buna seara!
    Eli,totusi ce se-ntampla cu tine? A recidivat rinita pe care ai tratat-o „dupa ureche”? Sau iti da tarcoale putina lehamite!?
    Ninu,n-am sa calatoresc la mare,”la munte”,locuiesc,asa ca intai de mai ramane pentru mine o simpla zi,senina sau innourata,dupa sufletul fiecaruia…

  17. Elisa zice:

    Ninu,
    i-auzi….publicitate zici??!La cata imi face tata google si la cata imi doresc eu… chiar ca numai asta nu-mi lipseste,acum.Oricum,eu am glumit cu voi,ca „sa ma rad”,dar voi ati luat-o’n serios 😦

  18. Ninu zice:

    Hi…hi.. eu nu am luat-o in serios.. da sa stii ca publicitatea e binevenita, eu lucrez de ceva vreme la Radio Sufleţel si stiu ca publicitatea niciodata nu e prea multa 🙂 am dedicat o melodie in direct blogului tau, si tie bineinteles, asa ca il vor cauta si ascultatorii mei, ..Ştiam eu ca cineva atit de harnic si indragostit de natura nu are cum sa fie ţîfnos.:)

    MIRA, deci noi daca stam la munte inseamna ca am pierdut una dintre cele mai mari bucurii ale Românului berea si micii la iarba verde ?..am cautat astazi un eventual blog al tau sa ma mut acolo cu conversatia, da n-am gasit nimic, ori eu sint greu de cap..ori tatal Elisei ( Google )nu vrea sa-mi spuna 🙂

  19. Elisa zice:

    Hellooo!!Ninule…iti spun eu in locul lui,MIRA n-are blog,inca,dar dupa cum se pare o sa-si faca… 😉 Si ce-are blogul meu in minus pentru conversatia cui vrea cu cine vrea,hmm?
    Si zi asa…exista un Radio Sufletel?
    A propos de tafnoasa…mi-ai amintit de angajatele din policlinici si spitale care ,desi te duci la ele ca nu te simti bine,ele te vor tot un zambet 🙂 🙂 🙂
    Vezi si tu ca lumea care ma cunoaste un pic ..asteapta sa-mi treaca…ca-s tare uracioasa in perioada asta,poate ar fi trebuit sa inchid blogul o vreme…
    Sorry, ca mi-ai facut publicitate 😦

  20. MIRA zice:

    Elisa,dupa cum vad,si somnul ti-e tulburat,as sta mai linistita si chiar nu as mai provoca o conversatie,stiind ca ai consultat medicul casei care ti-a recomandat tratamentul optim.

  21. Elisa zice:

    Mira,
    acum poti fi linistita.Si nu,n-am fost la doftor ca nu ma simteam instare,dar acum sunt mai bine,sau asa cred eu… :)Multumesc frumos si scuze ca v-am stresat zilele astea:(

Lasă un răspuns

