Abolirea sclaviei la cainii nostri

Cainii mei nu mai stau in lanturi.Parca m-am eliberat si eu,sunt bucuroasa pentru ei si ii urmaresc sa vad cum se comporta.Saracii de ei…noua ne era teama ca se vor inghesui la usa cand intram sau cand iesim sa iasa si ei afara,dar nici vorba!!Se joaca impreuna,dorm unde vor ei,au si o oala de inox pentru apa(ca in ultime avuta m-am taiat eu ca era sarit smaltul si mi-a intrat o bucata de smalt in deget.Dupa aia..a cumparat una care nu se mai sparge,dar si eu mi-am extras smaltul cu tot cu rugina din deget.Vad c-am supravietuit…

Abia astept sa ma fac bine sa ies si sa aranjez pe langa gard un strat de primule alternativ cu nu ma uita si printre ele sa seman floarea soarelui ornamentala.Trebuie sa-i eliberez si pe trandafiri din stransoarea primulelor,ca nu pot sa creasca firesc lastarii lor.Acum…pozele.

s6309458-curtea-cateilor

s6309460-curtea-cainilor

s6309463-aschiuta-fericit1

s6309464-lady-fara-lant1

s6309461-peisaj

Mesterul care ne-a lucrat si cu ajutorul lui,de-i placea aia de Zalau,ne-au facut si o…pergola pentru Clematita mea.

s6309476-pergola

s6309477-pergola

E superb la mine-n curte,nu stiu daca va dati seama,dar eu as sta toata ziua sa ma uit…

s6309481-din-exterior

s6309485-in-fata-casei

s6309486-culoarul

s6309487-flori-rosii

s6309488-frumos

s6309489-covor-de-nu-ma-uita

s6309490-gradinuta

s6309462-covor-de-miozotis1

Acest articol a fost publicat în flori, Gradina si gradinuta, utile și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

27 de răspunsuri la Abolirea sclaviei la cainii nostri

  1. si eu , si eu :):)
    zi buna, draga Elisa !!

  2. Ninu zice:

    E 1:30, mai am 2 ore de serviciu si in lista mea de mess nimeni nu mai e treaz.. asa ca zisei sa mai intru putin, Abolirea sclaviei pt catei e un lucru tare bun si frumos, nu am avut niciodata ciini tinuti legati, al meu doarme in casa cu mine spre disperarea vecinei mele, care cind vine sa-mi aduca laptele dimineata se trezeste cu el in brate. E trist cum a stiut omu sa rasplateasca pe cel mai bun prieten al sau, sint si unii catei care o duc exagerat de bine, si pe care chiar ii invidiez, dar sint inca atit de multi amariti si vai de ei, eu am un catel care este printre putinele exemplare mai destepte decit stapinul lor, si ma mindresc cu asta, iar despre pisica, ce sa zic..simt ca eu sint pet-ul ei nu ea al meu 🙂
    PS. o poza in care se vad cateii mai bine aveti ?..mersic !

  3. Lulutza zice:

    O libertate mai degraba supravegheata, ca altfel praful s-ar alege de gradina ta si ar fi pacat! E splendida gradina ta, s-o admiri sanatoasa si sa ne lasi si pe noi sa ne uitam prin geamul monitorului. Am si eu un liliac inflorit la fereastra de la dormitorul mare, pe un pat de lacramioare si zambile, un mesteacan la balcon, un brad la bucatarie. Si cum stau la etajul 1, nu-i chiar urit nici pe aici, prin Bucuresti. 🙂

  4. floris zice:

    Cu cata frumusete imi incep eu dimineata.Tare e frumos….Atata culoare…
    Acolo mi-as bea eu cafeaua in dimineata asta.In gradina la tine.Cu cana in mana si plimbandu-ma pe trotuare cu statie la fiecare floare.
    Buna dimineata ,Elisa .Sa te faci bine

  5. SuKăRiT zice:

    Abia acuma? Da’ de ce-i ţineai în lanţ? Nu par periculoşi (şi de-ar fi fost să fie, o botniţă mai lejeră, le-ajungea… 😛 )
    P.S. Cum ţi-e? Stai la căldură, da? Nu te agita prea mult, că nu fuge grădina. 😉

  6. MIRA zice:

    Sper din toata inima ca acestui colt de Eden,natura sa-i fie cat mai prielnica.Cat despre caini,”calca-i-ar binele,cum spunea soacra-mea(ma irita c-am inceput s-o citez prea des…).

  7. Blog Vedete zice:

    Ceea ce ai tu mai toti viseaza: un loc unde sa se retraga dupa o zi naucitoare de munca. Tot ce lipseste acolo e un hamac. In rest e perfect

  8. Vania zice:

    Un salt din lanţ în cuşcă este întotdeauna vrednic de dorit!…

  9. Elisa zice:

    Vania,
    acuma ce sa fac??sa-i iau in casa cu mine?Nici dac-ar fi de cea mai pura rasa…sunt alergica la parul de caine/pisica din farfuria abia asezata pe masa 😦
    Iar daca ei ar sti sa nu sape florile fara aprobarea mea 😉 zau ca mi-ar placea sa-i vad pe carari…asa incolonati 😛

  10. Elisa zice:

    Amellia,
    stii tu ce sti! 🙂 Lucram la idee de ceva vreme…cu gandul 🙂 Multumesc de apreciere,dar e loc de si mai bine 😉

  11. Elisa zice:

    MIRA,
    ma rog,desi Ninu a cerut poze cu cainii mei mai de aproape…promit ca subiectul caini este…CLASAT 😆

  12. Elisa zice:

    SuKaRiT,
    dar nu de muscat pe cineva i-am tinut legati….aia ii priveste pe cei care se incumeta sa intre in curtea supravegheata de ei….Pe mine ma dureau stricaciunile pe care le fac ei in curtea cu flori.Desi,daca te-ai uitat,as-iarna erau liberi,pe ger si zapada nu pot strica si nici nu sapa decat in zapada 🙂

  13. CELLA zice:

    offfffffffff , adică uffffffffff 😉
    Doamne ajută 😆

  14. Elisa zice:

    Floris,
    cam greu asta cu…sa te faci bine…Am incep sa ma indoiesc,sunt de atata vreme ,schimb tratamente,dar nu pot sta dintr-o raceala in pat,ar fi cuuuuulmea!!!
    Asa ca tu plimba-te in voie si bucura-te in locul meu.Chiar acum am fost afara si al meu ma trimite urgent in casa ca-i vant…la care eu ii zic cat de repede se schimba infatisarea naturii…!!!maine peisajul poate nu va mai avea lalele..apoi altele se duc si eu nu m-am saturat de imaginile astea live.Asa ca…fur cat pot,din balcon,din trepte,de pe unde ma misc in asteptarea zilei „z”Pa, draga mea! 🙂

  15. Elisa zice:

    Lulutza,
    sper ca cei care ma condamna ca i-am tinut legati sa te fi citit si pe tine si sa inteleaga cum stau lucrurile si cum facem in viata ca sa impacam si capra si varza.Pai,draga mea,nu-i destul ca i-am adunat(adica ei au venit) de pe strazi,i-am adapostit,le-am asigurat mancare de 2 ori pe zi,gatita si chappy din alea,ca i-am dus la doftor,le-am facut tratamentele necesare,au carnete…ce sa le mai fac???Sa ma si pup in bot cu ei????Neneneneneneneneeeeeeeeeeee!!!!!!Mor de scarba cand vad la tivi asa ceva.
    Draga mea,ma bucur ca ai verde dincolo de ferestrele tale ,e minunat mai ales cand deschizi geamul si intra miros de verde sau de flori,in casa.La mine acum liliacul miroase …..extraordinar de tare .

  16. Elisa zice:

    Ninu,
    nuj daca le mai fac poze,dar pe alte posturi sunt pozati mai de aproape.Daca ai timp poti sa te uiti in urma ,nu vei regreta 🙂 In orice caz ala mare e corcitura cu lup,aia alba este de rasa,c-am vazut eu intr-un catalog exact ca ea…si Aschiuta…e cel mai scump desi asta sigur e maidanez 😛

  17. Elisa zice:

    CELLA,
    pai ei au vrut sa schimbe libertatea pe-un blid cu mancare,nu io…doar am scris cum a fost cu ala mare,cu Rex,cum l-am abandonat in fundul gradinii ca n-a vrut lantul…si cum nu s-a miscat de acolo..caci simtise gustul mancarii.Dac-ai stii cate patimesc eu din cauza lor!!!Ca,cica-s ai mei,la nervi 😛

  18. CELLA zice:

    HA, HAAAAAAAAAAAAA HAAAAAAAAAAAAAAA
    şi frate-su HIIIIIII HIIIIIIIII HIIIIIIIIII
    te tachinam dragă, că doar ştiu bine povestea lor
    este bine cum este corect, adică tu ştii cel mai bine cum îi rînd-n bătătura ta
    noi nu-i ţinem în nimic că-s tot timpul d-ăia mititei, şobolănari
    am avut o poveste tristă cîndva cu un căţel super bun care taxa pe toţi străinii care intrau în curte ; tata, l-a priponit, într-o noapte probabil mişca ceva prin grădină şi el fiind legat şi aproape de gard (lungimea lanţului, de 😦 ) s-a spînzurat încercînd să nimicească „inamicul”
    nu-ţi pot povesti ce plîns şi jale … de-atunci …
    nici un căţel, în curte la noi nu a ştiut ce-i aia … şi am avut şi noi şi cîte patru deodată
    ăla mic TANO începe explorările „devastatoare” 😆
    ne-am luat reviste „de specialitate” şi suntem în plin proces de educare
    crede-mă, am întinerit de cînd îl avem, pustiu era fără căţel
    azi împlineşte două săptămîni de cînd este la noi şi-i deja un copil educat şi mai ales „cuminte”
    i-am luat zgărdiţă roşie, perie cu 2 viteze pentru pieptănat şi … ţine-te bine … piscină 😆 ( d-aia mică pentru copii )
    abia aştept să fie caldddddddd
    fac poze şi ţi le trimit pe mail că nu-mi încap în piele de mîndră ce-s ( dacă nu „termină, între timp florile lu'”soacra” şi nu ne exilează pe amîndoi 😆 )

  19. Elisa zice:

    CELA,
    stiu,dar ti-am scris tie ca oricum citesc toti si ca sa stie sa ma felicite 😆 😀 😆
    Abia astept sa-l vad pe Tino,pardon,Tano al tau.Eu n-am rabdare si nici cunostinte pentru a educa un catel,asa ca ai mei sar pe mine,ma zgarie,ma murdaresc pe haine,al mare se gudura cu capul lui mare si tare si parca da cu ghiuleaua…groaznic.Nu i-am invatat sa se joace cu oameni,in plus am si putin spatiu pentru asta…
    „soacra” este Monica? 😛

  20. MIRA zice:

    Dragele mele,la asa amenajari riscati sa va stergeti cu ei,nu cu prosopul!

  21. g1b2i3 zice:

    Draga Elisa,mai intai iti doresc sa te faci bine.Inteleg ca esti racita si nu-ti trece.Si eu mai fac inca tratament pentru raceala a doua din aceasta primavara.De fapt,e pneumonie ca urmare a intreruperii tratamentului cu de la mine putere.
    ma bucur pentru abolirea sclaviei la cainii vostri.Ii vad ce fericiti sunt ca pot alerga.
    Iti multumesc pentru pozele cu cateii,curtea si florile minunate!
    Multa sanatate!

  22. Elisa zice:

    Gabi,
    multumesc frumos si iti doresc sanatate si sa nu mai intrerupi tratamentul,in caz ca-i bun. 🙂

    MIRA,
    ai mei se sterg pe pantalonii mei de trening si daca intru la ei,dupa aia trec la schimbarea tinutei,spalare pe maini,etc.Asa ca…ia-ti si tu unul, acolo la tara, sa vezi ce fain e sa te stii iubita de el…Habar n-ai de cata afectiune ne bucuram noi din partea cateilor si cum imi creste inima de bucurie cand le vad fetele,parca vad ca si rad la mine .Cainele nu-iperfid si pentru ca ai grija sa nu-i lipseasca nimic te rasplateste . Pa!

  23. MIRA zice:

    Pai,draga mea,o am pe Linda,o catelusa pe care am fost „nevoita” s-o indragesc doar pentru simplu motiv ca nu m-a latrat niciodata,in ciuda faptului ca nu agreaza defel persoanele straine;s-apoi,eu,care poposeam pe aceste locuri o data-n Paste…

  24. Elisa zice:

    Cainii mei ii latra pe cei din curte cu mine de-i nebuneste.De aia am si facut gardul,intr-un fel ca se tragea ala mare in lant si odata a rupt lantul si-a muscat-o ,dar fara consecinte grave.Cainii simt daca omul ii iubeste sau macar ii place si pe unii ii latra ca pe dracu,iar altii,vin la mine pt prima oara in curte si nu ii latra.Dar,daca dai in el,in caine,sau macar te faci ca dai in el…atunci ai incurcat-o.Asa a facut asta din curte cu toti cainii mei…le-a aratat joarda si ei n-au suportat-o,insa eu treceam nestingherita pe langa cainii lor,intotdeauna…sunt si caine in horoscop chinezesc 😉

  25. sanda zice:

    Iti multumesc pentru link Elisa draga. 🙂
    Li se citeste pe mutrite, dar si din atitudine ca sunt multumiti de libertatea de miscare, atata cata este si am inteles ca in afara de cel schiop, ii mai scoateti la plimbari pe camp.
    S-or fi saturat bietii de ei, de vagabondaj, de suturi, poate de la o varsta, vor si ei sa se ,,aseze”.
    Al meu, este un rasfatat, are voie in absolut toata casa, are la jucarii, de mi-e si rusine cand ma gandesc, ca sunt copii care nu-si permit sa viseze la atatea.
    A fost si el, la locul si momentul potrivit. 😉
    Despre pisici…
    ,,Cainii au stapani, pisicile au personal”.

  26. Elisa zice:

    Sanda,
    chiar ziceam ca era schiop cand a venit la noi,l-am dus la dr si l-a consultat,a zis ca tre sa-i taie pintenii,ca asa se face la caini de rasa..sa alerge bine si elegant,insa nu ne-a programat la operatie si mie mi-ar fi parut rau sa-l doara si asa a ramas cu pinteni,insa nu mai schioapa..cred ca i-a trecut,probabil de ramolit ce era schiopata…
    Da,se ducea cu ei in campul de 50 Ha si le dadea drumul sa alerge,insa veneau cu limba de-un cot acasa,era tare cald si de vreo 3 saptamani nu s-a mai dus.De fapt am zis eu ca acum au unde sa se miste si sa-i lase-n pace ca pe aici numai cainii de interior sunt plimbariti in lesa…astia de curte,nu.Sa vezi cum se uita lumea dupa noi cand ne vedea cu cainii la plimbare,desi nu pe strada,iar cand am mers la veterinar cu 2 dintre ei,ne-au spurcat niste batrani …nu mai stiu de ce s-au luat de noi,…aaa..ba da,stiu,au aruncat gunoiul langa scoala,langa gardul scolii si eu cu lesa in mana le-am zis ca nu-i corect,ca acolo traiesc copii si nu-s in vacanta si ca de ce arunca acolo,n-au tomberoane??Drept raspuns….mi-am auzit eu…adica noi,ca al meu ma certa de ce n-am tacut…
    Pai de aia n-am tacut..daca tacem totii o sa ne ingroape nenorocitii in gunoaie…nu-i asa?:(

  27. sanda zice:

    Asa este Elisa; nici eu nu tac la faze de-astea. 😉
    Ba ii mai trag de maneca, si pe stapanii de caini, (,,sectanti” de-ai mei…nu rade, ca asa ma simt) cand lasa gramadoiu’ pe mijlocul trotuarului. Eu nu-l las nici in iarba, ma aplec frumos si il adun, daca-mi trebuie caine…n-am decat! :(((
    Ii plac plimbarile, joaca si urechiontzatului meu, dar de cand cu caldurile, se cam codeste la pranz si nu il fortam; daca nu vrea, treaba lui, il plimbam pe el, nu pe noi, (nu ca nu ne-ar pica bine) dar de multe ori, sunt ei mai desteptuti decat noi.
    Cockerii chiar, nu exceleaza, nu se compara cu ciobanestii germani, dar in calitatea lui de ,,sef de haitic”, ne ocupam mult de el si suntem multumiti.
    Iti doresc un weekend frumos. 🙂

Lasă un răspuns

