De doua nopti brumeaza

..iar azi era gheata in castronul cainelui,la suprafata.Asa ca ,stiind asta,ne-am dus cu seara-n cap sa acoperim fasolea rasarita si dovlecelul,ca nu rezista si-i pacat…mi-am cheltuit semintele si unele sunt chiar straine…  😀

Uite cum s-a-ngalbenit saracuta de ea,desi am acoperit-o cu cearceafuri de panza…i-am asternut,adicatelea,ca daca o acopeream cu folie si ea se sprijinea pe frunze s-ar fi terminat acele frunze,asa insa,bumbacu-i bumbac si-n gradina fereste de bruma si altadata de razale puternice,de sulitele soarelui de iulie.

s6309411

s6309417-fasole

Sper ca florile de mar sa fi rezistat

s6309412s6309413Si toate celelalte,de visin,de cires.Si florile de par s-au scuturat ca-i si un vant nebun…de legat.

Acest articol a fost publicat în Gradina si gradinuta, legume și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la De doua nopti brumeaza

  1. Elisa,si la noi e frig…mi-am luat sosete de lana.Adevarul e ca stau si cugeamul deschis.Afara e soare si aud pasarelele ciripind vesele si ar trebui sa ies din casa.Acum s-a mai incalzit.
    la voi e din nou frig ca iarna,sper ca nu pateste nimic rau gradina ta.
    Draga Elisa,ti-am mai adus liliac,poze mai putin prelucrate. 🙂
    Liliac cules de mine de pe net.


    Duminica minunata!
    gGbi.

  2. Elisa zice:

    Multumesc draga mea…sunt superbe florile de liliac,n-am mai vazut asa 🙂
    Darnicooo!!! 😀
    ps.uita-te la un post mai sus si crezi ca ies la viteza asta a vantului??In plus din cat am tot iesit acum mi-o ia nasul la…purtare 🙂

  3. Gina zice:

    Hristos a inviat!
    Este foarte frumoasa lumea ta!
    Blanda si cuminte!Chiar daca bate vantul..

  4. Elisa zice:

    Adevarat a inviat! Da,de ceva vreme am schimbat viteza,dar si indeletnicirea de baza si linistea s-a instalat,vrand-nevrand.
    Bine-ai venit si bine ramai la comentarii,Gina ! 🙂

  5. gina zice:

    Sper sa se incalzeasca si pe la voi, ti-as trimite un pic de caldura daca as putea sa nu mai fii nevoita sa invelesti rasadurile.La noi e destul de cald pentru perioada aceasta, speram sa nu se mai raceasca de-acum. Vreme buna si la tine sa fie pentru gradinuta ta!

  6. Elisa zice:

    Gina,
    draga mea,ziua este cald si vant puternic,iar noaptea au fost si temperaturi negative si ploaia lipseste.Nu de vreme buna duc eu lipsa ci de o vreme normala,cu ploi de primavara,vara.Cand ii aude sotul meu pe stiristi de la televiziuni cum se vaita ca iar ii ploua…de parca ei ar manca din betoane nu din campurile cultivate care au nevoie de ploaie.Dar si gradinile din Bucuresti,cele de flori si de legume din Ilfov…cum cred ei ca se face papa fara ploaie..ca daca nu ploua nu mai vine apa nici pe furtun.
    Multumesc frumos pentru compasiune.Te pup. 🙂

Lasă un răspuns

