Odihna plouata

N-am mai scos pliantele demult,căci de câte ori le scoteam afară…ploua.Aşa s-a-ntamplat că seceta a durat,ani.E secetă fiindcă n-am eu timp să stau în curte,ast-ar fi concluzia.Azi mi-a spus MIRA că ,dacă nu plouă ,vom sta în curte pe şezlong.Zis şi făcut.Adica,citit si facut 😉  Am apucat o parte din amiaza zilei să mă răsfăţ,să ascult zumzetul  din măr,să schimb impresii cu florile colorate şi să citesc,recitesc poeme de-ale  Gabriellei.Superbă zi!Nici nu-mi trecea prin cap că zicerea dovedită se va confirma,căci pe cer..niciun nor de ploaie.Ba au venit şi rândunicile,poate că cele de anul trecut,au dat câteva ture deasupra curţii în căutare de loc pentru cuib.Ce mi-ar plăcea să-şi facă cuib sub streaşină la mine!

Apoi,dupămasa,o ploaie de vară dar şi cu puţină grindină repede, repede,de parc-ar fi mânat-o cineva din urmă şi trebuia să ajungă cât mai curând.Acum ştiu ce voi face,n-am să uit şi n-am să invoc paparudele ca să vie ploaia.Simplu…scot pliantele în curte…că hamac n-am timp să caut.

s6309356-culori

s6309364-in-curte

s6309369-mirific

s6309359-poeme

s6309370-albastru

s6309365-minunile-de-flori

s6309376-superb

s6309382-ploaia

Acest articol a fost publicat în flori, Observatii curente din viata, primavara și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Odihna plouata

  1. Draga Elisa,
    Uite unde descopar eu adevarate splendori, in imparatia ta binecuvantata!
    Mi-am odihnit sufletul in fiecare imagine, am zabovit cu privirea asupra minunatiilor cladite din flori, iarba, pomi si am imbratisat seninatatea coltului tau de rai.
    Va sosi si sarutul ploii, cu siguranta, chemat de sufletul tau bun si frumos.
    O secunda mi-am dorit sa agat cu privirea un hamac leganandu-se alene prin vazduh, dar imi dau seama ca plutesti oricum, aici la tine…
    Recunostinta si multumiri din suflet, pentru tot ce ne-ai daruit!

  2. Elisa zice:

    Cora,ploaia a venit,in ultima poza se vede 🙂 Slava Domnului si sa mai vina,ca ploaia nu-i ,la noi,prea multa.Multumesc din suflet pentru aprecierea coltului meu de rai care nu indrazneste sa se compare cu coltul tau liric 🙂

  3. Draga Elisa,ce frumos e la tine in gradina si-n curte!iar florile de primavara sunt cele mai frumoase!
    lalele ca cele din gradina ta am primit si eu astazi,si niste liliac alb.
    Mi le-a adus cumnatul meu din gradina mamei lui.
    Sa nu uit…am primit si leustean! 🙂
    la noi nu ploua,insa e cam racoare.
    Weekend placut!
    Gabi.

  4. Victoria zice:

    hehe,Elisa draga si eu am paturi pliante la fel ca ale tale.Vara stau pe ele la soare.
    Iar gradina…ce sa mai zic…..este minunata.Sa te bucuri de ea.

  5. CELLA zice:

    eu am şi hamac sîc, sîc 😆
    Elizoooooooooo … nu desluşec ce scrie pe coperta cărţii … poemele cui citeşti tu, fără mine ? 😉
    de cînd cu TANO eu mai mult alerg prin curte şi grădini, doar cînd picăm „laţi” 😆 amîndoi mai poposesc şi eu p-un şezător … după ce-l deprind lătratul „violent” m-apuc de declamat cu voce tare să-i cultiv gustul poetic … „unii” zic să-ncep cu poezia modernă că poate latră mai repede 🙄 … oameni răi 😆
    să te bucuri de odihnă şi ploicele … eu vreau doar soareeeeeee

  6. Lulutza zice:

    Chiar asa, un hamac iti trebuie o b l i g a t o r i u! Improvizasem si eu unul cindva, in curtea imensa a bunicilor de pe linga Bellu, intre un visin si un piersic… S-a demolat totul, s-au construit blocuri… Iar eu am ramas cu nostalgia hamacului… 😳

  7. Elisa zice:

    Gabi,
    e in gradinuta,in curte adica,unde am niste straturi cu flori si iarba si pomi si vie…Ma bucur ca-ti place,chiar este fain,acum cand este Nu ma uita inflorita toata…
    Multumesc ca m-ai vizitat si iti doresc o Duminica placuta! Eu acum cateva..20 de minute am simtit cutremur,au zdranganit geamurile de la vitrine si lampa a oscilat…

  8. Elisa zice:

    Victoria,
    ma bucur,ma bucur…dar azi,era zi de lucru si a fost o vreme de-am stat in casa si n-am facut nimic din ce mi-am propus…asa ca ramane pe luni…mai e siluni o zi:)

  9. Elisa zice:

    CELLA,
    scrie LAPTE DIN ALT TARAM de GABRIELA GERGELY.
    L-am vazut pe Tano la Manole,da…e cool 😉 😆 Incepi si tu sa aduni, ca mine? La noi cainii sunt motiv de cearta.Cand ii zic sa nu le mai dea asa de mult de mancare si asa de gras ca-i imbolnaveste,se enerveaza si zice ca-s cainii mei..hahahaha..desi i-am adoptat amandoi.Sotul meu a suferit de foame in copilarie la mama vitrega si acum il urmareste obsesia asta cu mancarea,inclusiv pt caini 🙂
    Multumesc draga mea,da ma bucur de ploaie caci fara ploaie nimic n-ar fi…

  10. Elisa zice:

    Lulutza,
    imi pare rau ca s-a demolat,dar asa a fost atunci…unii am suferit chiar multe,prea multe de la ei…partidul si guvernul,hahahaha…niste ratati!
    Iti multumesc ca ma vizitezi 🙂

  11. Gabrielle zice:

    ai ajuns sa citesti volumul? ce spui de coperta si pagina de garda? ma simt emotionata sa imi descopar copilasul la tine in gradina :-))

  12. Elisa zice:

    Gabrielle,
    pagina de garda…chipurile si acela cu ochiul in frunte,da…ochiul mintii apare mai tarziu,dar cateodata regreti ca-l ai… :(Am citit pana la Basmul,pag 44 dar trebuie sa recitesc,ti-am mai spus…vreau sa patrund sensurile…e tare adanca poezia ta 🙂

Lasă un răspuns

