DE PAŞTI,CEVA NOU

s6309196-masa-cu-flori

s6309197-panselute-noi

s6309198-panselute

s6309207-surori

s6309208-panselute-de-paste

s6309209-panselute-noi

PANSELUTE

Acest articol a fost publicat în flori și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la DE PAŞTI,CEVA NOU

  1. Laura zice:

    Hristos a inviat! draga Elisa. Sper ca Iepurasul a fost darnic cu tine si ti-a adus tot ce iti doresti plus multa lumina in casa si in suflet. Te pup! 🙂

  2. ghiocel07 zice:

    Este primul an in care am si eu multe, multe panselute. Sper sa reziste cat mai mult.Paste fericit!

  3. Elisa zice:

    Adevarat a inviat!Chiar tot ce imi doresc nu mi-a adus…a mai ramas pentru altadata…ca sa mai fie si o altadata 😉 Laura,mi-a fost dor sa te aud… 🙂

  4. Elisa zice:

    Ghiocel07,
    sa-ti creasca tufe cu multe flori…mie asa imi plac..tufe 🙂 Paste Fericit!

Lasă un răspuns

