Petunia rosie

s6309092-petunie-in-mar

s6309093-minunata-petunie

s6309094-darul-din-mar2

si gradinuta din fata casei,cu ciresiul inflorit…

s6309101-gradinuta-din-fata

s6309102-gradinuta

s6309103lalele-sub-cires

s6309096-lalea-pentru-zinca

s6309095-lalea-pentru-manole

s6309104-infrunzirea-piersicilor

s6309105-roz-cu-verde

s6309107-floare-de-cires

s6309108-ciresiul-de-la-mama1

s6309109-prietenul-si-baza-vietii

Acest articol a fost publicat în flori, Gradina si gradinuta și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Petunia rosie

  1. Paste luminat ! , alaturi de cei dragi tie , Elisa 🙂
    xoxox, j.

  2. MIRA zice:

    Daca stau bine sa ma gandesc,cred ca n-am vazut niciodata petunie rosie.Ai avut seminte si-ai facut rasaduri? Total inedit! Indraznesc sa-mi inchipui ca in iarna urmatoare ma fericesti si pe mine cu cateva seminte.
    De Vinerea Mare,ziua Rastignirii,a Marii tristeti,petunia ta rosie…nu ai spus si tu, ca nimic nu este intamplator?

  3. Constantin zice:

    Superbă petunia.De văzut am mai văzut,dar nu am avut.Pentru că plec preţ de vreo 2 zile,mă grăbesc să vă urez Lumină în casă,Sărbători fericite şi pace în suflet.Dumnezeu să vă binecuvânteze şi să vă ocrotească !

  4. Manole zice:

    Sarbatori Fericite! Fie ca Invierea Domnului sa va aduca Liniste, Bucurie azi si in fiecare zi!

  5. CELLA zice:

    SĂRBĂTORI LUMINATE

  6. Sărbători Fericite alături de cei dragi!

  7. Elisa zice:

    Windwhisperer,
    multumesc din suflet si Pasti Fericit si tie si voua!Te imbratisez!

  8. Elisa zice:

    MIRA,
    este din piata,am vazut-o si am stiut ca-i a mea…asa ca am luat-o si-am venit cu ea acasa,desi mai aveam enspe mii de cumparaturi de facut.Dar oare e intamplator ca am vrut-o pe cea rosie?Stii ca atunci nu m-am gandit la vreo potrivire,doar mai traziu mi-am dat seama ca am luat-o in Vinerea Mare si de culoare Sangelui Domnului.Crede-ma,atunci si acolo nu m-am gandit asa,doar am vrut-o pe ea desi erau toate culorile.
    Sa ne intelegem…ale mele din rasad sunt mici,mici,mici…probabil vor inflori in august ;).Aceasta rosie a fost semanata in noiembrie… 🙂

  9. Elisa zice:

    Constantin,
    iti doresc multa lumina in drumul tau,Pasti Fericit si bucuria Invierii Domnului sa te gaseasca in pace!Drum Luminat! 🙂

  10. Elisa zice:

    CELLA,
    Pasti Fericit si Lumina Sfanta sa-ti fie de ajutor.Te imbratisez 🙂

  11. Elisa zice:

    Manole,
    Sarbatori de Pasti cu bucurie si fericire!

  12. ioana zice:

    HRISTOS A INVIAT!

  13. Elisa zice:

    ADEVARAT A INVIAT!

  14. ghiocel07 zice:

    Draga Elisa, nu am vazut niciodata si nici nu am auzit de petunie rosie. Nimic nu e intamplator.

  15. Elisa zice:

    Scarlet Aurora, PASTE FERICIT !Multumesc pentru urari si flori.Ma bucur ca te-ai oprit si la mine 🙂

  16. Elisa zice:

    Ghiocel07,
    asa cred si eu.Multumesc si Sarbatori Fericite!

Lasă un răspuns

