Rasadurile mele

s6309057-rosii-mari-si-movegalbene

s6309059-rosie-mare

s6309045-rosii-lungi

s6309046-rosii-americane

s6309060-rosii-sua

s6309073-rosiile-rasadide-in-ladita

s6309034-ardei

s6309035-ardei

s6309041-ardei-repicati

s6309048-ardei-bulgaresc

s6309063-ardei-nerepicati

s6309061-ardei-gras

s6309042-vinete-pana-corbului

s6309043-pana-corbului

s6309049-vinete-black-b1

s6309036-vinete

s6309062-vinete-bb

s6309053-brocoli

Si acum rasaduri de flori…

s6309037-coltunasi-si-vinete-albe

s6309047-clarkia

s6309050-impatiens

s6309056-creasta-cocosului

s6309052-busuioc

s6309039-rasaduri

s6309080-vedere-din-balcon

s6309082-ciresiul-azi

s6309083-vedere-din-balcon1

s6309079-chinezu

Acest articol a fost publicat în flori, Rasaduri și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Rasadurile mele

  1. Manole zice:

    Vai de mine…! Ce de rasaduri!!!! Doamne, cand le pui?

  2. Elisa zice:

    Manole,
    la fel ca anul trecut 🙂 in luna mai 😛

  3. g1b2i3 zice:

    Draga Elisa,n-am mai vazut atatea rasaduri la un loc!
    Din nou m-ai facut sa-mi amintesc ceva destul de dragut.
    Cand lucram,aveam o colega care locuia la tara si se ocupa,printre altele,de gradinarit.Si punea rasaduri ca tine,rasaduri pe care le aducea la servici si le insira pe pervaz.
    Erau rasaduri de rosii si ardei si cresteau vazand cu ochii.
    Le udam si eu cateodata.
    Tocmai de aceea te admir cand vad ce mult muncesti pentru gradina ta de vis.

    Paste fericit,multa sanate si zile senine alaturi de cei dragi.
    http://felicitari.tfm.ro/felicitari/12_paste/card16_Paste/
    Gabi.

  4. Elisa zice:

    Gabi,draga mea,iti doresc din tot sufletul sa ai parte de zile binecuvantate,de liniste si pace-n suflet si de bucuria Invierii Domnului.Paste Fericit!
    Multumesc ca te-ai gandit la mine,te imbratisez ca pe sora mea si te pup. 🙂

  5. Elisa zice:

    Gradinuta mea, chiar de Paste, este un RAI….este superba,nu am cuvinte s-o descriu,dar nu mi-as putea dori mai mult in aceste zile,de la natura….Multumesc Doamne ca ne bucuri sufletele cu minunatiile tale! 🙂

  6. Victoria zice:

    Buna seara Elisa.M-am oprit putin din treburi sa iti admir minunatele rasaduri si sa iti urez un Paste fericit,linistit si ,mai ales,sa fii sanatoasa,sa te poti bucura de zilele acestea sfinte.
    Te imbratisez.

  7. MIRA zice:

    Buna seara,Eliza,mi-a fost dor de tine si de rodul muncii tale de-o iarna.Ma minunez si ma rusinez in acelasi timp…rasadurile mele arata ca cele postate de tine la-nceputuri,sau nu chiar.Inca mai cred ca nu ma vo(r)i face de ras si prin…august te voi ajunge din urma.Marea nelamurire:cate ore are „ziua lumina”,pentru tine?

  8. Elisa zice:

    Victoria,
    iti doresc la fel si tie si voua,familiei tale!Pasti Fericit! Te pup 🙂

  9. Elisa zice:

    MIRA,buna seara,ca iar este seara…seara de Inviere.Pasti Fericit!
    Lasa,ca daca abia ai inceput sa faci rasadiri…ai timp sa te perfectionezi in fo 10 ani…Tu crezi ca mie mi-au iesit de la inceput toate ??Stii de ce m-am apucat eu de facut rasaduri?Hai ca-ti zic…Cumparam rosii de rasad ,pe vremuri,de la un nenea Roth de pe strada noastra,mare gradinar si avea un soi de rosii…mama,mama ce bune erau…Ei… si deodata pleca nenea meu sas,ca era sas fireste,deci pleca la germanica si eu ramasei fara rasadurile alea faine…Am cumparat din piata in primavara urmatoare si cred ca nu mi-au placut,asa ca am incercat sa-mi procur singura rasadurile din semintele mele.Pe unde umblam si mancam o rosie buna,buna…ii luam semintele si …mai departe stii.Si an de an am extins si cu ardei si cu vinete si uite anul asta si cu flori(caci rasad de flori n-am mai facut,decat de petunii).Iti place povestea mea? Nu te lasa..inceputul este promitator 🙂

  10. ciprian zice:

    buna ELISA a ramas impresiopnat de gradina ta te felicit as dori si eu sa pot avea cunostinte despre rasaduri daca ma poti ajuta iti multumesc numai bine

  11. Elisa zice:

    Ciprian,
    acum nu se fac rasaduri,este tarziu,dar daca te intereseaza pentru anul viitor ai tot timpul sa studiezi.Categoria Rasaduri sau Inmultirea plantelor,sau plante,sau flori…ma rog,am aratat tot ce-am facut ca sa ajunga in faza asta de acum.Iar daca este ceva special ,intreaba-ma,ca subiectul este vast si nu-ti fi inchipuit ca o sa-ti scriu, la comentarii, o carte??!!;)

  12. Buna ziua stimata doamna ELISA ,si multe multe felicitari ptr ,frumoasa dumneavoastra gradinita de rasaduri ,eu locuiesc la tara dar nu ma prea pricep la rasaduri ,cumparam din piata ,le rasadeam inb gradina si gata . Ce spuneti daca rasadesc vinetele in gradina cam pe la sfarsitul acestei luni ESTE TARZIU ?,Va multumesc ptr un eventual raspuns .O zi buna va doresc ,si spor la munca .

  13. Elisa zice:

    popov viorica,
    daca le rasadesti tarziu atunci tarziu vei culege roadele,dar daca tot le cumperi atunci pe la 15 mai este destuul de tarziu.Din ce zona esti?Poate esti de la ses si atunci se poate si mai repede,acum de ex.Eu de maine incep cu ardeii.
    Raspund la toata lumea,doar daca imi scapa vreun comentariu din graba sau neatentie.
    De ce nu-ti faci singura rasaduri?Doar sa faci rost de seminte bune ca soi si in rest e simplu.

Lasă un răspuns

