Lalele insorite

s6309018-insorites6309020-galbene1s6309019-laleles6309021-rosies6309022-lalea

Acest articol a fost publicat în flori și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Lalele insorite

  1. Lilick zice:

    Ce frumos s-au deschis sa primeasca soarele. Parca au niste gurite mari-mari care vor sa-l inghita tot. Lalele la plaja! 🙂

  2. Elisa zice:

    Da,eu le ador si fac ce fac si iar ma duc in fata casei sa le vad de aproape,ca mi-este teama sa nu se treaca repede…nu vezi ce galopeaza natura?!!Deja florile de corcodus s-au scuturat,a fost frig noaptea si pe urma vant mare sinormal sa pice petalele.Dar lalele am pe serii,asta fiind seria I-a…
    Multumesc Lilick,multumesc frumos si-ti doresc flori in calea ta de zi cu zi 🙂

  3. Constantin zice:

    Foarte frumoase lalele iar eu am o mare nedumerire :cum de la Fagaras sunt inflorite si la mine inca nu?presupun ca acolo ar trebui sa fie mai frig.

  4. Elisa zice:

    Este frig noaptea si cald,ca vara,ziua…asa-i aici la noi,desi pe munti se vede inca zapada.Si mai e ceva..aceste lalele sunt timpurii si de aia sunt deja inflorite ca celelalte…nici nu se vad bobocii…
    Multumesc pentru apreciere…si vezi ce rosu frumos au??Chiar asa sunt in realitate,parol! 🙂

  5. gina zice:

    Daca in vaza inca nu am lalele (doar narcise 😦 ) noroc cu gradina ta ca le pot admira. Oricum in gradina sunt mult mai frumoase si tin mai mult.
    Pupici si numai bine 🙂

  6. MIRA zice:

    Doamne,florile astea nu sunt pentru vaza…lalele timpurii,exista asa ceva? Eu cred ca e inchipuirea ta si caldura pe care le-o insufli…si lor!

  7. Elisa zice:

    Gina,uite ia-le sipune-le in vaza,ca au cozile destul de lungi…dar sa le culegi dimineata sau seara cand floarea este inchisa 😉 Te pup si eu si spor la treburile tale de mama cand vin copiii acasa… :)O saptamana cu bucurii si multa liniste!

  8. Elisa zice:

    Da,MIRA,exista si au bulbul mult mai mare decat celelalte,colorat ca si floarea,deci le cunosti dupa bulbi daca sunt rosii sau galbene.Eu le-am primit de la o colega draguta,mai demult.Multumesc pentru vizita:)

  9. zincabeiu zice:

    Lalelele galbene sunt preferatele mele. Si cele pitice(indiferent de nuanta).Te salut, Elisa, cu florile tale minunate, cu tot !

  10. Elisa zice:

    Zinca,
    te imbratisez si..spor la pregatiri! Ne mai auzim,sper… 🙂

Lasă un răspuns

