Lacramioare cu flori si fara flori

s6308872-mica

As’toamna am plantat panselutele inflorite unde era loc gol,adica deasupra lacramioarelor,asa ca acum rasar si ele si-mi sufoca panselutele.Ma uit si vad ca nu toate vor inflori,asa ca iata cum arata cele care infloresc…

s6308876-mica

s6308880-micaFloarea apare pe marginea plantei,deci se vede dinvreme

Si cele care nu vor face flori arata asa…

s6308881-micaM-am gandit sa le scot pe cele care nu vor inflori,cu un plantator.Trebuie sa nu se rupa caci vor creste la loc,dar nici smulse nu merce caci ele sunt legate in pamant una de alta prin stoloni subterani si se vor smulge mai multe.Asa ca,cu grija,fac intai eu operatia asta si pe urma…cine mai vrea si are de ce…Pentru ca sunt frumoase ele si fara flori,insa eu am spus de ce fac asta..pentru panselute,ca n-am unde sa mut panselutele,la soare…

Acest articol a fost publicat în flori și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Lacramioare cu flori si fara flori

  1. MIRA zice:

    Nu ma lasi de loc! Cand am revenit,dupa multi ani(din pacate,sau poate,nu)in curtea din care a plecat mirele meu,acum un sfert de veac(chiar daca traseul lui devenise in ultimul timp spre origini-asta fiind o alta poveste), ele,”scumpele strugurele/albe margaritarele/,erau singurele floricele din curticica…”Dar deodata vantul rece/Fara vreme va coseste/Astfel soarta crunt rapeste/Tot ce-n lume va zambeste/Floarea piere,viata trece.(V.Alescandri)

    E greu sa „scapi”de ele,stolonii sunt foarte obraznici,eu chiar am sapat,cu harletul, si anul acesta,e drept,mai putine,si-au facut prezenta ingreunandu-mi planul de a pregati putin teren pentru daliile pitice.Ma invart ca o gaina beata,le calc,chiar,si seara le gasesc „cu ochii cat cepele”.Cred ca sunt cele mai impertinente…gingasii.

  2. CELLA zice:

    fetelor !!! 😆
    ce-aveţi dragă cu florile „mele” ? 😉
    le apăr eu … trimiteţi-le pe toate la mine
    aş face pajişte de lăcrimioare … acuma am una cu păpădii, fac fotografii şi nu mă mai atur de ele

  3. Victoria zice:

    Si mie imi plac mult lacramioarele.Asa le stiu eu pe nume.Au un parfum de as dormi intre ele.Doar ca nu am….deocamdata.hihi.Asa ca dorm in pat.

  4. Elisa zice:

    mira,
    nu plecasi…fata mea? parca ziceai ca pleci unde n-ai nici wireless hahaha..
    Sa-nteleg ca sunteti amestecati cu verii sotului tau acolo si ceilalti au renuntat ca sa-i despagubiti…asta tre sa fie,ca de aia esti tu asa…posaca,crede-ma ca ma pricep si stiu cat e de greu…dar daca va intelegeti ca oameni…totul este posibil.Da,asa-i cu lacramioarele…imi plac si mie dar nu cele seci…si eu le am de zeci de ani,din una s-or facut sute si doar de cativa ani infloresc…Pa!

  5. Elisa zice:

    CELLA,
    pajiste, pajiste dar unde?poate in balcon… 🙂 pe acoperis; imi plac si mie dar imi plac si altele si toate trebuie sa aiba loc…cate putin fiecare.Hai…te suparasi? 😀

  6. Elisa zice:

    Victoria,
    sunt plangacioase,asta sunt…ele lacrimile nu io… 😀 si-s minunate,da!

  7. MIRA zice:

    Eli,ai inteles relativ bine…dar nu e4ste vorba de verii sotului meu ci de sora lui(singura),care „a muls”cat a putut zeci de ani,nu s-a „asezat” pe locul gol cand a plecat de acasa,a fost ajutata pana la prasele ,ce-i drept de Mama,iar noi,la un moment dat am luat hotararea sa ne retragem elegant…mai ales eu,care n-am fost crescuta in spiritul proprietatii si a materialului…n-am reusit nici sa „bat fierul pana-i cald”,mi-am facut doar datoria morala de nora si nimic mai mult.Al meu,legat sufleteste de locurile acestea(cred ca doar barbatii nu reusesc sa se rupa definitiv de origini)a incercat „sa tina aproape”,fapt care,din pacate,l-a indepartat de Mama si l-a sudat de „ma duc in jos”!Ce este suparator constituie o lipsa acuta de comunicare pe care abordand-o…iti dai seama ce-a iesit…Nu te mai retin cu problemele noastre,s-au mai atenuat intre timp dar lipsa de certitudini ma tine mereu intr-o stare tensionata si circumspecta.Posaca,n-as putea spune ca sunt,mai degraba trista…crezi c-ai demara lucrari mai de amploare intr-un astfel de caz? Si,Doamne multa lume se confrunta cu probleme din astea,cand parintii nu lasa limpezime dupa ce…se duc…

  8. Elisa zice:

    Cat de bine te inteleg…m-au furnicat ..pielea gainii mi s-a facut de 3 ori cat citeam ce mi-ai zis.Vrei sa-ti spun mai mult sau intelegi…?????? 😦 Daca mai traiesc pana pe la 80 si nu o sa imi mai pese chiar de nimic atunci o sa scriu povestea mea,a noastra,pe blog,dar pana atunci mai tre sa treaca inca o revolutie…stupid people!!!!Deci n-ai plecat la tara? 🙂

Lasă un răspuns

