Forsythia

s6308866-forsytia

s6308864-galben

s6308862-frumos

s6308865-fainCu soarele la mine-n curte…

Acest articol a fost publicat în flori și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Forsythia

  1. MIRA zice:

    Eli,am prins trei butasi de acest arbust ornomental,asa cum m-ai sfatuit,vei rade,au cate 7-11 floricele iar peste vreo 5-6 ani,imi va aduce aminte de tine dar”cu soarele la mine-n curte”.Pa,probabil pe duminica seara,la tara nu am net,RDS-ul nu si-a ramificat interesele peste tot;poate voi incerca cu Romtelecomul,avand in vedere ca intentionez pe perioda de vara-toamna sa ma stramut.

  2. Elisa zice:

    Atunci mergi sanatoasa si voioasa si in afara de munca,mai si bucura-te de natura…chiuie sa ramana sotul tau perplex…uite-asa…iiiiieeeeeeeesssss!!!!iooooiiii…ce fain e la tara!!! eu asa fac hahahaha

  3. Manole zice:

    Absolut magnifica!

  4. Elisa zice:

    Manole,
    🙂 :)…ia o creanga,asa inflorita de unde vezi si implant-o adanc in pamant la soare,la margine de parcela…undeva…Buna dimineata!

  5. gina zice:

    Frumoasa gradina ta (ti-am mai spus eu e ca si sufletul celui care are grija de ea).
    Am sa plantez si eu o crenguta in gradinuta fiului meu sa aiba soare si cand ploua 🙂

Lasă un răspuns

