Natura in galop

s6308699-mica2s6308701-mica

s6308702-mica5s6308740-mica1s6308696-mica1s6308742-forsytiamicas6308748-micaAceasta tufa a facut florile albastre in timpul iernii…adica la inceputulprimaverii dupa care a venit iarna iar.

s6308285-micaDupa ce a stat sub zapada…au cazut petalele…

s6308735-mica

s6308703-mica1Trebuie sa ne sincronizam cu ea,cu natura si sa galopam prin ziua,prin ore ,prin viata.Altfel ,defazati in urma, vom trai in trecut.Nu e genul meu,prefer sa traiesc in viitor,in timpul ce-mi ramane din prezent,in viitorul din mintea mea.Deci,graba mare caci timpul se dilata doar la viteze relativiste asa cum a spus marele intelept al secolului trecut.Alearga,alearga si prinde din zbor/o raza de soare de dupa un nor/zambeste la ziua ce tocmai trecu/lasa povara si …iarasi te du…

Acest articol a fost publicat în Gradina si gradinuta și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Natura in galop

  1. Manole zice:

    ai scos lamaiul afara? Adica pot sa scot si eu leandrul?

  2. Elisa zice:

    leandrii i-am scos,dar lamaiul nu,ca la noi noaptea sunt si 2 grade,inca.

  3. Victoria zice:

    Si eu am scos florile care mi-au ramas inca de ieri,iar lamaiul azi.Lamaiul l-am pus sub 2 pruni in fata casei,pe un butuc din lemnele de iarna.

  4. Elisa zice:

    Victoria,
    ai grija ca prunii cam fac purici din aia verzi si vor cadea pe lamai,in timpul verii,nu acum.Mai bine pune-l asa sa nu aiba nimic deasupra..ii place soarele,eu la soare il voi aseza.

Lasă un răspuns

