Cymbi este ca la-nceput

Uitati-va la el cat este de   frumos si de proaspat si de gingas si de crud  si de …verde-vernil si de iubit!Fiindca nu ati zis  nimic ,de cate ori l-am aratat, mi l-am pus la avatar  🙂 .Sa nu credeti ,cumva,ca vi-l ofer…nuuu  😀  nu m-am saturat de el,asa ca doar sa va uitati la el, cat este de special,atat ca forma cat si culoare, ale florii.Pare de ceara si se simte asa,de ceara,la atingere.Puneti si voi mana pe o petala,veti ramane uimiti.

s6308691-cymbys6308692-micas6308693-micas6308694-mica1Iar de miros….imi place sa ma apropii de flori si sa inspir pana la capat.Sigur ca stiu ca am nevoie de un suport special de flori,sigur ca sunt in cautare,dar tot sigur este ca nu am gasit nimic,asa ca locul acela,pe masa,este doar provizoriu.Am tinut sa precizez crezand ca acesta-i motivul…nu va place destinatia florilor mele din sufragerie.Regret.Nu le pot rezolva nici eu pe toate asa doar clicuind din nas ca Samanta,din pacate  😦

Va doresc o Duminica speciala!

Acest articol a fost publicat în flori și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

21 de răspunsuri la Cymbi este ca la-nceput

  1. Manole zice:

    O duminica frumoasa, Eli!
    Cat despre loc, suport…etc, mie , putin imi pasa! De flori, insa…
    Sunt absolut fabuloase! 🙂

  2. CELLA zice:

    n-am zis nimic, zici 😆 … păi pune-te şi tu în locul nostru din cînd în cînd 😉 … mai şi muţim cîteodată, de admiraţie dragă
    splendidă duminică de-adevăratelea, nu-mi mai vine să intru în casă … este „pe viu” c-au înnebunit pomii şi florile şi iarba şi gîzele şi păsărelele …
    offfffff cît am tînjit cu toatelea după soarele ăsta, după viaţa asta … parc-am înviat acuma, am sintrom de dezhibernare … ha,ha,ha … vorba ta 😆

  3. CELLA zice:

    sindrom, de … primăvara ! 😉

  4. starsgates zice:

    Păi cu atâtea culori şi forme, sigur unele flori vor rămâne în umbră.:)
    O duminică plăcută elisa.:)

  5. Elisa zice:

    Manole,
    eu zisei ce-am zis ca poate veniti si voi cu vreo idee,vreun sfat…unde sa gasesc si eu ce caut,ca ma urc pe tren si ma duc acolo…numai sa stiu ca exista 🙂

  6. Elisa zice:

    CELLA,
    si nici acum nu ziceti,va eschivati,vorbiti despre orice dar numai despre floarea asta nu.Cu siguranta ca voi nu vedeti nimic in ea,nimic deosebit 😦
    Da,afara este minunat,am stat 10 minute pe un scaun langa rondul cu capsuni:)

  7. Elisa zice:

    Starsgates,
    inchipuie-ti sa fie si pe afara,in gradinuta,flori care dureaza 2 luni fara sa se ofileasca…ce zici??Le-ar umbri pe celelalte?Deci,nici tie nu-ti place Cymbi …am inteles. 😦

  8. Victoria zice:

    Iti spun eu Elisa ca este cea mai minunata floare.Eu o ador.Iar asta,pentru ca este a ta imi dau seama ca este cea mai speciala.
    Tot asa zic si eu despre florile mele.
    Si pe afara sunt daliile care sunt minunate si care tin mai mult.Nu tine atat de mult floarea,insa face de la inceputul verii pana toamna tarziu,cand da bruma.Eu am mai multe feluri si le voi pune saptamana viitoare in gradina.

  9. CELLA zice:

    dragă, uite zic : în fiecare an cumpăr cîte una şi EA se ofileşte constant deşi am încercat în toate felurile să o păstrăm 😦
    no, ce să-ţi mai spun ? … că-s supărată rău … am zis să fiu o delicată 😛
    şi-ţi mai zic, toate florile de genul ăsta mă uimesc, adică frunzele lor … şi mă complexează 😉 că-s sofisticate şi io nu le ştiu „face faţă” … ştii ceva … alea-s liicenii şi patapievicii florilor ha.ha.ha (da’ nu-i rîsul meu, îi neputinţa 😦 )

  10. Elisa zice:

    Victoria,
    asa-i ca-i superba?Si care floare mai are asa culoare?Niciuna…ca de aia sunt atat de incantata de ea…Erau si de culoarea grena-bordo si alb-galbui si altele,insa doar culoarea asta ,la o floare,ma fascineaza…este ceva intre petale si sepale…intre flori si frunze…este ceva nemaivazut de mine niciodata.Multumesc ca-ti place si tie 🙂

  11. Elisa zice:

    CELLA,
    hahahahahaha….(vorba mea),deci asa?De ce sa se ofileasca?cine se ofileste floarea sau toata planta?Deci asta este oful…am inteles si nu stiu cum sa te ajut .Fa ca mine,uita putin de ea si apoi o sa te cheme ea s-o uzi.. 😆 Se zice ca tine florile 2 luni,la mine e de o luna,am luat-o inflorita toata,deci poate ca avea deja o luna,deci acum ar trebui sa inceapa florile sa se ofileasca??:( Sper ca nu si sper sa v-o mai arat de cateva ori cu florile astea,sa tina macar pana gasesc un suport special pentru ea…
    CELLA,imi pare rau ,mai incearca si ai grija cand o cumperi…ea sa te vrea pe tine si nu numai tu pe ea…asta-i secretul 😉

  12. Elisa ,
    este o orchid?? nu-i asa !

  13. Elisa zice:

    Da,Widwhisperer…orhidee Cymbidium.Pe mine ma fascineza culoarea florilor. 🙂

  14. g1b2i3 zice:

    Draga Elisa,nu am indraznit sa ating minunatiile astea de flori.Mi-e teama sa nu le fac rau!
    Iti multumim ca ne delectezi zilele cu toate minunatiile pe care le cresti,le ingrijesti si le iubesti!
    Noapte buna acum!

  15. Elisa zice:

    Gabi,eu le ating caci sunt incredibile..parca nu-s adevarate,am zis ca parca-s de ceara si pun mana sa vad o natura complet noua pentru mine 🙂
    Noapte linistita si tie!

  16. Manole zice:

    Neata, Eli!
    Auzi, ce suport deosebit trebuie? Vestita scarita, nu-i buna? 🙂

  17. gina zice:

    O saptamana buna iti doresc, spor la treaba si sanatate. Am fost „putin” lipsa la apel, am fost plecata (la propriu:)) )si acum nu prididesc cu cititul din urma.
    E f. frumos cymbi ca de altfel toate florile tale pe care eu le consider ca oglinda a sufletului tau.
    Mi-am permis sa iau cativa toporasi din gradina ta dupa lacramioare sunt pe locul doi in preferintelemele 🙂

  18. Elisa zice:

    Manole,ce scarita?In casa ziceam de suport..sa asez florile pe care nu le pot scoate afara,ca poate nu le place afara tuturor…ziceam ca sa asez florile de pe masa pe un suport.Am vazut unul pe net,dar e scund 1,2 m si e tot ce-am vazut si nici nu stiu cum sa comand…din lemn,ca o mobila.Dar,poate ca incerc sa le mut afara pe toate..dar si afara au nevoie sa stea pe ceva..offf,ca aici la noi nu se gaseste nimic…m-am cam saturat de improvizatii. 🙂

  19. Elisa zice:

    Gina,
    te cam plimbi tu si in locul meu…numa’cand ziceai ca ai fost iar plecata…Fericito! 🙂 Da,imi plac si mie viorelele si acum am multe,dar imediat o sa le acopere frunzele si n-o sa se mai vada…nu vezi ce repede se trec toate?! Toate galopeaza 🙂
    Multam de vizita si hai spune-mi unde-ai fost?

  20. Manole zice:

    aaaaa, asta era?
    ok, vb maine, comanda Manole…si mobila din sufragerie daca e nevoie!
    Pai, se poate Eli sa te amaresti din atata lucru???
    Acum o sa caut si eu, o sa vad si maine rezolvam! 🙂

  21. Elisa zice:

    Nu Manole,suportul era doar …picatura 🙂

Lasă un răspuns

