Sunt eu,primuuuu…l

Cand vine vremea sa  tragem o poza

Eu ma ridic pe varfuri de pantofi

Caci inaltimea functiei e roza

Si-o onorez cu joc de glezne-n off.

Cand flatulescu ma ironizeaza

Ca de ce n-am picioarele mai lungi

Ma umflu-n ras si zic ca nu conteaza

Cand sefu’ trage peste mine dungi.

Cand lumea-i siderata de-a mea preocupare

Sa par nitel mai ‘nalt ca doamna procuroare

Ma ratoiesc la toti ca si cand eram mic

In spatele  la blocuri,cand imi ziceau pitic.

Halo!!! sunt eu, sunt primul,  acela mic la sfat

Am  poante de golani cu care  am umblat.

Nu va stiu nici pe nume ca am psihologiaAvatar Tipat Intens

Dar stiu ca ce conteaza e doar demagogia.

Acest articol a fost publicat în Observatii curente din viata și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Sunt eu,primuuuu…l

  1. SuKaRiT zice:

    Reao! =)) =))

  2. Manole zice:

    Vaaaaai!!!! 🙂 🙂 🙂

  3. Elisa zice:

    …si asta nu-i nimic fata de cat merita,dupa cum s-a comportat aseara…ha!!! 😛

  4. Lilick zice:

    Excelent! :))))))

  5. Lulutza zice:

    😆 Acum sa-l vad cum il obliga Bocu’ pe Berceanu sa termine km aia blestemati de autostrada, ca sa nu fie el insusi silit de natiune – sau de etica elementara, ce naiba! – sa defileze cu pene de paun in… pardon! prin fata cladirii Guvernului! Desi, eu as prefera sa-l vad in asa pozitie de… Flamingo Boy pe Mircea Badea! Una, ca am avea, in sfirsit, drumuri mai bune – ceea ce nu cred ca vrea si Berceanu, doi, ca Mircea Badea este mult mai aratooooos decit „acest” Traian Boc! 😆

  6. SuKaRiT zice:

    El n-are nici o vină, dragă! Vinovaţi îs ăia de-or crescut peste el, da?!
    Ce mult cred că visează ăăă… ăsta, cum îi zice (că nu-i ştiu numele… 😛 ) vremurile-n care i-ar fi putut scurta c-un cap pe toţi crescuţii peste linia permisă… :))
    Ce vremuri, dom’le, ce vremuri. Alea! Da’ şi astea! 🙂

  7. Elisa zice:

    Lilick,
    si inca nu mi-a trecut 😦

  8. Lulutza zice:

    O avanpremiera:

    😆

  9. Elisa zice:

    Lulutza,
    eu nu sper sa-l vad pe Mircea Badea asa…desi sunt optimista,dar numai in ceea ce depinde doar de mine 🙂
    Bine-ai venit! 🙂

  10. Elisa zice:

    SuKaRiT,
    draga…eu nu-i ridiculizez inaltimea…el singur a facut-o 😀 Ceea ce m-a indignat pe mine a fost mojicia cu care a intervenit pe post,o mojicie demna de maestrul lui personal.Pfoai!!! 😦

  11. ŞuKăRiT zice:

    Nebunie mare cu promisiunile astea care vizează imaginaţia (şi voinţa!) de fomeie…
    S-o vezi pe Olteancă, cât (şi cum!) mai măsoară uliţa. Degeaba-i spui că până să transformă-n autostradă, mai va. Ţine musai să-l vază pe Mircea cu penele pe… Zău de nu m-oi apuca (iar!) de rugăciuni şi alte mătănii, da’ de ajung acolo unde (şi când!)trăbă şi s-o lungi cumva. Autostrada, dragă, tu la ce te gândeai?! 😛

  12. ŞuKăRiT zice:

    Te aşteptai la altceva din partea unei slugi preaplecate? Cine se aseamănă, se adună, ştii tu.

  13. Elisa zice:

    😆 😀 😆 deci masoara Olteanca,da?? Sper sa-i dea cu plus si nu cu virgula hahaha
    Deci,a sunat ca sa-si revendice …pozitia fizica hahahaha..si a folosit metoda KGBista de intimiditare prin desconsiderare.De aici se vede cat de putin le pasa lor… celor de la putere…caci cainii latra caravana trece,sau tara arde (FMI-l e pe noi) si baba se chiaptana(boc se’nalta-n poza) 😦

  14. ŞuKăRiT zice:

    P.S. Elizo, de-l vezi pe Bădia (Ionborgo!) pe arături, trimite-l la Castel că-l aşteptă ceteraşii în astă zi de sărbătoare. La mulţi ani, Bădie, oriunde te-i afla. 🙂

Lasă un răspuns

