Nascuta a doua oara de Bunavestire

Este prima zi de  25 martie din viata mea cu blog (caci pe 27 se implineste un an) si pentru ca este o zi foarte importanta pentru mine si pentru ca acest blog este despre mine, despre trairile si sentimentele mele legate de viata,de mine si viata altora, de mine si lumea mea inconjuratoare nu voi trece mai departe fara inchinaciune.Da,ma inchin Lui si-i multumesc nu numai ca a avut grija de mine in momente decisive,vitale ci si pentru ca  a facut asta determinandu-ma sa constientizez,dandu-mi semnele pe langa care eu nu am trecut indiferenta,ci ele mi-au produs un ecou in mintea si sufletul meu,determinandu-ma.

Eram intr-un spital,am ajuns acolo cu pile,bineinteles,fiindca am pile in familie si mi se pare normal sa-mi sara familia in ajutor intr-un astfel de moment si asteptam sa fiu programata pentru operatie, de catre exceptionalul medic chirurg (si spun asta acum dupa ce l-am cunoscut) care poate nu din intamplare poarta un nume dupa care s-a facut mai apoi o alianta.Dumnezeu sa-i dea sanatate,caci OM a fost atunci cu oricine nu numai cu mine care aveam pile (si stiu sigur ca altele nu aveau…si el nu a selectat pacientii).

Deci,am fost programata pentru data de 25 martie,asa mi-a venit mie randul si imi amintesc ca mai aveam de asteptat nitel,ca nu era chiar asa de aproape ziua aceea.Nu,nu cred ca atunci m-am gandit asa ca acum.Abia mai apoi mi-am dat seama,cand semnele s-au repetat in atatea alte situatii.Astazi se implinesc 17 ani de atunci si cei care ma cunoasteti stiti ce-nseamna pentru mine cifra 7 si numerele 17,27 …77,73

Celor care nu cred le spun asa: Dupa moarte nu voi avea nimic de pierdut daca am crezut si Dumnezeu nu exista,dar daca exista si eu am crezut…cate voi avea de castigat!

Iti multumesc, Doamne, ca esti in mine,in sufletul si in creierul meu in tot ce admir si-n tot ce exista si multumesc ca m-ai scapat de fiecare data si-mi dai putere si speranta  sa cred  si sa exist!

Acest articol a fost publicat în Amintirile mele și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la Nascuta a doua oara de Bunavestire

  1. floris zice:

    AMIN!

  2. zincabeiu zice:

    Da, Elisa, ne-am nascut pentru a-L intalni ! Suntem fericiti.

  3. Manole zice:

    17 ani! Cand vrea Bunul Dumnezeu, atunci toate sunt aranjate, inclusiv instrumentele/ajutoarele lui se gasesc la indemana.

    Pe 27 faci un an de bloguiala…pe 27 e ziua lui Tati Borgo!

  4. Gabrielle zice:

    Pe 27 martie pun si eu semintele tale in rasadnite. :-))
    Dumnezeu a avut un plan cu tine, asa k , cu sau fara pile, tot iti era scris sa traiesti, sa iti vezi visele rodind in fapte si faptele inflorind ca un vis.
    sanatate de aur si bloguiala plina de placere!

  5. CELLA zice:

    primul impuls a fost să-l aştept pe 27 😆
    cu viaţa am fost obligată să-mi ţin cît de cît în frîu „primul impuls” 😉
    sunt dintre aceia pe care introspecţiile şi ascultatul sinelui îi scoate din multe (cotidiene şi „deranjante”)
    El este în noi, asta dacă ştim să ne ascultăm şi să ne canalizăm iubirea spre interior şi de-acolo-n afară spre ceilalţi … „poarta” trebuie deschisă, dacă-L primeşti se face auzit, dacă ştii să asculţi I-acolo totă viaţa trecătoare şi mult dincolo de ea
    nu cred nici în moarte şi nici în reîncarnare, cred mult în iubire şi-n transformare, cred că nimic nu-i întîmplător şi absolut orice trăim are un rost, depinde de noi să-l aflăm, să ni-l explicăm ori să ni se reveleze, sunt împăcată cu mine şi sunt convinsă că iubirea şi împăcarea îmi dau liniştea care mă ajută să mulţumesc dimineaţa că mă trezesc din „moartea măruntă” a somnului, să-mi îndeplinesc rostul zilei şi să-mi primesc odihna
    cred asemenea că fiecare într-un moment ori altul al trecerii pe pămînt, oricît de sceptici ar fi încep a avea îndoieli şi revelări, atîta doar unora le este mai greu să recunoască iar alţii păstrează pentru ei
    puţinii, care „sunt fără nici un Dumnezeu” … au o soartă pe care nu pot decît să o deplîng, iubindu-i, ştiu sigur că şi ei, prin ei ori alţii, îL vor găsi

  6. SuKaRiT zice:

    Sigur că da, Elizo. Eu nici nu cred că, cei care-I neagă existenţa, vorbesc convinşi fiind de asta. Sunt sigur că, undeva în inima lor, tresare un fior de teamă şi poate de speranţă: „dar dacă…?”
    Sunt sigur că şi ateii se roagă. Acel început oarecum tragic-disperat „Doamne, dacă exişti…”, cred că de un ateu a fost inventat. 🙂
    Ateu am fost şi eu până… Dar ştii povestea, am spus-o la Castel. 😛

  7. Victoria zice:

    Ai foarte mare dreptate Elisa.
    Tot ce ni se intampla pe lumea asta,bun sau rau,are un rost si un ecou in zilele noastre viitoare.Iar tot ce facem,bun sau rau,se rasfrange asupra noastra intr-o buna zi din aceasta viata.
    Eu sunt convinsa ca Dumnezeu exista si ca,de acolo de sus,El ne arata intotdeauna calea ce trebuie s-o urmam.Doar ca nu toti o inteleg,sau poate ca nu le pasa.Insa,pana la urma,toti primesc in viata dupa faptele lor.Eu sunt convinsa de asta,caci am urmarit cazuri si cazuri.
    Este pacat ca putini sunt cei ce realizeaza atunci cand Dumnezeu le da o palma.
    De aceea Dumnezeu te-a ajutat pe tine sa treci peste toate,pentru ca esti persoana care esti si pentru ca noi,la fel ca altii sa ne bucuram de prietenia ta sincera.
    Iti doresc sa fii sanatoasa si sa ai multi ani de bloguiala.Nu de alta,dar deja eu,una,sunt dependenta de blogul tau. 🙂

  8. g1b2i3 zice:

    Draga Elisa,e minunat ce ai scris aici si cred ca ar trebui sa-mi amintesc si eu de EL mai des.
    M-a ajutat si pe mine de multe ori,mai mult,mi-a dat semne,mi-a intins o mana de ajutor intrun moment greu.
    Trebuie sa-I multumesc mai des.
    Intradevar,intamplarile legate de cifra 7 sunt semne care nu trebuie ignorate de nimeni.Si eu cred in semne,chiar daca nu sunt legate de o anumita cifra.
    Am si eu o cifra preferata…8.
    O zi minunata si multa sanatate!
    Gabi.

  9. Elisa zice:

    Floris,multumesc frumos ca esti aici… 🙂

  10. Elisa zice:

    Zinca,
    asa ar trebui sa fim,dar suntem,oare? Iti multumesc pentru prezenta ta aici si te mai astept 🙂

  11. Elisa zice:

    Manole,multumesc frumos si te mai astept 🙂

  12. Elisa zice:

    Gabrielle,
    ce draguta esti tu,ca-n totdeauna :)Multumesc din suflet si iti doresc sa-ti fie bine si acum pe ultima suta de metri 🙂

  13. Elisa zice:

    CELLA,
    ce maipot spune dupa tine…decat ca asa vad si eu lucrurile.Doamne-ajuta! 🙂

  14. Elisa zice:

    SuKaRiT,
    nu-mi dai un pic,te rog,link sa mai citesc acolo?Chiar ma intereseaza,te rooog 🙂

  15. Elisa zice:

    Victoria,
    multumesc frumos,dar nu-i bine sa fii dependent de nimic 🙂 Azi am tuns gardul viu din gradina..si m-am inglodat ca-i noroi si pe carare daramite pe unde e sapat! 🙂

  16. Elisa zice:

    Da Gabi,asa este.Important este sa nu treci fara sa observi. 🙂

  17. ghiocel07 zice:

    Eu iti doresc multa sanatate in continuare. Ai dreptate EL ne vegheaza, ne indruma, ne urmareste, ne sfatuieste si ne apara. Trebuie sa-i fim recunoscatori si sa ne rugam de cate ori avem ocazia. Si totul in linistea noastra interioara. Multi ani de acum inainte si de blogherie.

  18. Elisa zice:

    Ghiocel,
    nu-mi place sa fac parada cu sentimentele acestea insa asa cum cineva,cand m-am dus dupa multa vreme la biserica,m-a impins in ghenunchi,tot asa am simtit ca ma impinge sa spun,sa marturisesc cu alte cuvinte,acum..Sa stii ca El se bucura daca marturisim 🙂

  19. Victoria zice:

    Depinde de ce anume esti dependent.Eu,una,recunosc ca sunt dependenta de tot ce este bun si frumos.Iar tu faci parte din aceasta categorie.Cu tot cu blog.

  20. Elisa zice:

    Victoria,
    😀 multumesc, draga mea ! In afara de situatiile cand nu-i asa 😛

Lasă un răspuns

